AndroidHealthClinic

Zou jij willen weten wanneer je dood gaat?

nee, dan is de lol er vanaf

Hmmm, als je de datum te horen kreeg wanneer je zou dood gaan dan heb je misschien een heel groot voordeel, want als je er achter komt dat je rond die datum nog spring levend bent (geen ziekte) dan zit de kans er in dat je dood gaat door een ongeluk, dus dan kan je die dag lekker thuis zitten, en niks aanraken, extra goed opletten, en dan de volgende dag weer vollop er tegen aan :D

Hmmm, als je de datum te horen kreeg wanneer je zou dood gaan dan heb je misschien een heel groot voordeel, want als je er achter komt dat je rond die datum nog spring levend bent (geen ziekte) dan zit de kans er in dat je dood gaat door een ongeluk, dus dan kan je die dag lekker thuis zitten, en niks aanraken, en dan de volgende dag weer vollop er tegen aan :D

Je kan in je huis niet dood gaan?:P
Denk maar aan een gaslek, broodtoaster op je hoofd, elektrocutie door de dvd speler ga zo maar door:p

Ze hebben me ook niet verteld dat ik geboren werd dus laat ze nu ook maar zwijgen.

Stel het zou mogelijk zijn om bij een waarzegster de datum te horen van je sterfdag. Zou je het willen weten zodat je jezelf kan voorbereiden of laat je het liever aan het lot over?

ik laat het liever aan God over om te bepalen wanneer ik sterf, Hij vraagt er tenminste geen geld voor.......

leef elke dag alsof je morgen doodgaat, zodat je later trots kunt zijn op hetgeen je gepresteerd hebt!

ik laat het liever aan God over om te bepalen wanneer ik sterf, Hij vraagt er tenminste geen geld voor.......

leef elke dag alsof je morgen doodgaat, zodat je later trots kunt zijn op hetgeen je gepresteerd hebt!

dus als jij nog een dag te leven had zou je heel de dag op dbb zitten :o

nope, suprise me.

Klus hebben ze ook karma in de hemel?:rolleyes:

Leven en dood horen bij elkaar.
Zonder leven geen dood, en vice- versa.

Ik zou niet kunnen bedenken waarom ik zou willen weten wanneer mijn leven stopt.
Heb twee keer de dood in de ogen gezien, en ben er rustiger onder geworden.

Wanneer ik in de omstandigheden zou zitten dat ik aanspraak kan maken op euthanasie zou ik hier gebruik van maken, anders niet.

Laat ons niet langer wachten en vertel wat er gebeurd is.

Nah wil het niet weten, ben ook niet zo bang van de dood. Liever dood dan een arm kwijt fso... klinkt raar mrjah.

Het hoort erbij , mijn leven tot nu toe is al goed geweest , zou het niet zo erg vinden om dood te gaan , ik geniet gewoon vollop van het leven zolang ik mag :)

Ik geloof niet in waarzegsters. Diegene die mijn oma vertelde dat ze "maar" 80 zou worden hebben we ook hartelijk 18 jaar lang uitgelachen.

En nee ik hoef het niet te weten.

Jups, zou het wel willen weten.

Het liefst zou ik de meester over mijn eigen dood willen zijn:) Het zou toch prachtig zijn als je wakker wordt op één dag en je hebt geen zin meer in het leven, dat je een pil slikt en heel lekker gaat slapen en in je slaap dood gaat? Er schijnen dealers te zijn die euthanasie middelen verkopen. Eigenlijk is de euthanasie die wordt toegepast gewoon een overdosis downers. Ong. dezelfde dood als een OD heroïne, en dat schijnt chill te zijn...

Ja zou ik wel willen weten...het liefst op de minuut nauwkeurig.
datum + tijd.....handig toch.

Terug
Naar boven