AndroidHealthClinic

Zouden zij naturel zijn?

Mobile99

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Hey mensen,

Ik kijk altijd erg graag naar Orange County Choppers op Discovery Channel. Ze maken prachtige motoren en de sfeer in het programma vind ik ook altijd meesterlijk. Wat ik me altijd afvraag als ik Paul Sr. en Jr. zie, of zij naturel zouden zijn. Ik vind ze namelijk erg bruut en zou graag een dergelijke fysiek hebben, echter met iets minder vet. ;)

Hier de kerels waar ik het over heb:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die ouwe is verslaafd geweest, weet niet waaraan, maar die klauwen van die rakker zijn woest groot.

Die Paul sr. heeft idd best wel aardige armpjes. :D Zag vandaag trouwens in de uitzending dat hij de sportschool inging en ging bankdrukken was nog best veel gewicht.
Het zit ook gewoon in de familie denk ik, zijn allemaal wel vrij groot.

Nee die zijn niet natural. Die spieren staan stijf van de creatine, dat zie je zo!

Ik kijk nergens van op...

Is iig een van de weinige programma's op tv die het kijken waard is!

Geen idee, ook wel eens gekeken en vroeg het me ook af. Denk zelf dat ze fors gebouwd zijn. Maar ze laten natuurlijk niet zien of ze zwaar bulken op discovery :D

Juriaan zei:
Geen idee, ook wel eens gekeken en vroeg het me ook af. Denk zelf dat ze fors gebouwd zijn. Maar ze laten natuurlijk niet zien of ze zwaar bulken op discovery :D

Het is idd niet dat je zegt van: dit kan niet natural zijn. Een beetje potige kerel kan natural best behoorlijk grof wezen.

ik denk wel dat ze natuurlijk zijn. als ik zo kijk die ouwe traint zeker met een weightgainer en die andere met proteine/creatine als ze deden kuuren denk ik dat ze er groter uitzagen met wat meer definitie

Tja moeilijk te zeggen. Ik denk wel dat hij natural is maar gewoon een genetic freak is.

Die oude traint iedere dag zei die eens, hij peert hem om 4 uur naar de sportschool terwijl hij op zn zoon zeikt datie niet genoeg doet. :P

"iets minder vet" is hier wel een understatement. Die ouwe Paul sr. komt toch snel aan een procentje of 35 denk ik.

Centaur zei:
"iets minder vet" is hier wel een understatement. Die ouwe Paul sr. komt toch snel aan een procentje of 35 denk ik.

Ja ok, maar hij drinkt dan ook dagelijks een beker motorolie bij het ontbijt dus dan krijg je dat.

Die oude is idd een mastodont, maar let eens op zijn sate-pootjes. No way dat hij die getraind heeft. Beide zoontjes hebben best wel buffy aanleg though, maar vooral die jongste is nogal spekkig.

Vet programma :thumbup:

Kan me geen fl**ker schelen of ze wel en niet naturel zijn, ze bouwen gruwelijk strakke choppers :D En altijd een erg ammusant programma om te kijken.

Overigens denk ik dat ze wel naturel zijn hoor, gewoon een erg forse bouw en aanleg.

Terug
Naar boven