MuscleMeat

Zouden zij naturel zijn?

dubbel...

leuk programma dat american chopper, hoewel ik al lang een keer op de grond had liggen stoeien met senior, wat een zeikerd is dat zeg.

Dat programma waarin ze hotrod’s bouwen is ook vet, de chef in dat programma is wat minder agressief maar zo mogelijk een nog grotere knuppel want die zorgt met zijn strategisch inzicht continu dat alles een haastklus is of wordt, ik zou ramgek worden van zo’n chef. Als zijn personeel zegt dat ze 7 dagen nodig hebben voor een bepaalde klus dan verteld die kerel de klant gewoon dat ze het in 3 dagen voor elkaar hebben :roflol:

Natural ze zijn gewoon fatsig...

Juriaan zei:
Geen idee, ook wel eens gekeken en vroeg het me ook af. Denk zelf dat ze fors gebouwd zijn. Maar ze laten natuurlijk niet zien of ze zwaar bulken op discovery :D

bullshit, dan zou die snorremans ook dikke benen hebben. Nu heeft hij de benen van een ethiopiër. Bovenlichaam is dus wel degelijk door trainen.

Paul sr is net Hulk Hogan Jr .

Volgens mij is het gewoon combinatie van american junkfood en pumpin iron .

Die ouwe gaat nog wel een beroerte tegemoed met zen stress momenten :D

denk dat ze wel natural zijn. maar ze hebben het "geluk" dat dat vet mooi verdeeld is. daardoor ziet het er nog best goed uit vind ik. heeft mijn vader ook, 100kg bij 1.70 en dan mooi verdeeld onder zijn echte spieren, waardoor hij in kleding er nog goed uit ziet.

7 eitjes waarvan 1 eigeel, magere melk met havermout en een viaminepilletje. klaar =)

He, hulk hogan is weldegelijk nog steeds in shape en niet te vergelijken met deze vetton! Kijk op mtv voor zijn eigen programma

zulke gasten als hulk hogan gebruiken toch hormoon vervangende therapie...

Trouwens die sr. zie ik nooit iets doen, ja schreeuwen als ie een keer met zn luie reet uit dat kantoor komt.

Is net als met dat programma waarin ze Hotrods bouwen. Boyd Coddington heet de eigenaar geloof ik.

Heb je ook zo'n kale kneus met een ringbaardje die de Godganse dag zn personeel loopt af te zeiken.

Ik had m al lang zn ringbaardje met zn anus laten opeten :cool:

Terug
Naar boven