XXL Nutrition

Zouden zij naturel zijn?

tja dat zijn bouwvakkertypes die hun hele leven al met zware boomstronken liggen te sleuren, wij alls trendy mietjes moeten ervoor naar de gym.

..ook in een chopper gaat olie...

Die jongste is dik, die paul sr en jr zijn idd behoorlijk big.

Iig allemaal monsterendo's:D

Ik vroeg het me ook al een tijdje af :roflol:

heb een tijdje in de bouw gewerkt en die kerels van op de foto zijn niks vergeleken met die kerels waarbij ik werkte . allemaal beren met dikke biceps en brede schouders maar wel met een kapotte rug van het harde werk .
ik hoorde niet thuis in de bouw , ik kan niet tegen die vuile praat

synthol © :P

genetics baby, maybe een prohormoontje hier & daar

koetje zei:
heb een tijdje in de bouw gewerkt en die kerels van op de foto zijn niks vergeleken met die kerels waarbij ik werkte . allemaal beren met dikke biceps en brede schouders maar wel met een kapotte rug van het harde werk .
ik hoorde niet thuis in de bouw , ik kan niet tegen die vuile praat

Draai al 7 jaar in de bouw mee, en mijn vader doet het al heel zijn leven, maar de 1e echte zware bouwvakker moet i knog tegenkomen:D
Mijn vader had vroeger redelijke armen (denk een 43 cm) zonder te trainen, maar verder niks hoor.
En al zijn collega's ook niet.

ik zit ook al heel me leven in de bouw en van normaal hard werken krijg je echt geen bizarre fysiek.

Bizar groot vind ik die kerels niet ...

DavyO zei:
Vet programma :thumbup:

Kan me geen fl**ker schelen of ze wel en niet naturel zijn, ze bouwen gruwelijk strakke choppers :D En altijd een erg ammusant programma om te kijken.

Overigens denk ik dat ze wel naturel zijn hoor, gewoon een erg forse bouw en aanleg.
helemaal mee eens die gasten krijgen gewoon ander eten als wij en kijk waar ze de heledag mee slepen :eek: :D

Is gewoon grof gesneden hout. Wanneer ze dat hout mooi gaat fijn veilen ( hun gaan cutten naar een 10-7 % houden ze helemaal niet veel over...

**** a duck...

vijlen natuurlijk :D die nderlandse shit spelling ook !!

Zijn natural, niet iedereen wordt als ecto geboren

Terug
Naar boven