Fitness Seller

zowat alle supplementen "illegaal" geworden in belgië?

gallius

Freaky Bodybuilder
Waardering
68
Lengte
1m88
Massa
101kg
Ik merk zonet op de site waar ik normaal mijn spulletjes kocht dat bijna niks van supplementen nog toegestaan is in belgie. Vele soorten eiwitproducten, maar vooral alle producten op basis van creatine kunnen niet meer in belgië geleverd worden?
Weet iemand hier meer van?

:dunno: lijkt me sterk, x-pand energized is iig wel al verboden...

• Topic Starter Topic Starter
zelfs gewone stomme whey mag niet meer :mad:
als het zo zit zal ik binnen enkele weken eens een ritje naar nederland moeten doen

Ik kom ook regelmatig in die winkel. Lijkt me raar...

Is denk ik gewoon iets wat hij doet..

Waarom is de x-pand energized al verboden Sanca? Zat daar yohimbine in ofzo?

Laatst bewerkt:
belgie is op dat vlak een groot apenland.
En de mannen die het allemaal verbieden en zich inzetten tegen supplementen en doping zijn de grootste dealers en smeerlappen van belgie.
Voor een voorbeeld moet je maar eens naar een belgische topploeg kijken in het wielrennen en daarvan de manager.

• Topic Starter Topic Starter
we gaan moeten verhuisen jongens

wat schiet er dan nog over van supplementen als whey en creatine geschrapt worden? Ik zie niet in wat van het overige assortiment dan wel nog legaal zou blijven.
Misschien vanaf volgende week dozen cornflakes in de sup-winkel? Ik ga verbaast staan dan.

Ik was daarstraks ook bij sports target en vroeg naar green bulge, bleek dat dit niet meer verkocht mag worden in belgië!!! Nieuwe richtlijnen van de overheid zei hij! Je mag je hier wel Naar de klote zuipen maar een beetje creatine mag niet!!!!!

Dow wow net celmass en no-xplode bestellen wat een gezever allemaal

wtf zo erg :p maja tis allemaal door het wielermilieu. De voorbije 6 weken heb ik elke dag volledige pagina's over dopingschandalen, bekentenissen en invallen bij wielerploegs gelezen ... maar onschuldige supplementen verbieden ...

Heeft iemand een bron waarin staat dat het niet meer verkocht mag worden?

Ik was daarstraks ook bij sports target en vroeg naar green bulge, bleek dat dit niet meer verkocht mag worden in belgië!!! Nieuwe richtlijnen van de overheid zei hij! Je mag je hier wel Naar de klote zuipen maar een beetje creatine mag niet!!!!!

WTF!!!

Wat mag dan allemaal niet meer?

Staat er dan nog wel iets in zijn winkel?

:roflol: rare belgen ook hehe

in het staatsblad vind ik niet direct iets... ook niet via google

Terug
Naar boven