AndroidHealthClinic

Zucht, je kan merken dat het weer zomer wordt

M@rsel

Huge Freak
Waardering
12
Zucht, je kan merken dat het weer zomer wordt...

Het forum stroomt weer binnen met lieden die snel groot, gespierd of bere-sterk willen worden. Het liefst zo snel mogelijk, want de zomer staat weer voor de deur.
Ze hebben er (tijdelijk) veel voor over en grijpen al snel naar allerlei (verboden) middeltjes. Van fatsoenlijke eet/trainschema's hebben ze nog nooit gehoord. ''Moet dat dan, is dit genoeg wat ik nu eet?'' en ga zo maar door...

Merken jullie dit ook ??? :)

ik zag daarnet wel een topic met de titel
platte buik + bi- triceps

dacht ik....

Binnenkort gaat het niveau in het AS forum ook weer bruut achteruit door de aanwezigheid van D-boll ballonen en dergelijke figuren. :D

Ik kan het vooral merken aan mijn huidige sportschool. Veel breezers :cool: Ben ik blij dat ik binnenkort naar een echt krachthok ga.

Laatst zag ik een paar gassies die een uur lang alleen maar de armen zaten te trainen ??? 1 gast zat zelfs met een riem om een dumbbell van 28 kilo met veel geschreeuw op te liften. Wat een prusters. :D

Wacht maar af tot we in de magische '8 weken voordat de vakantie aanvangt'-periode komen. Zo rond april-mei. Dan stroomt het vol met surfknaapjes die net wat meer houvast op de bi's en tri's willen zetten, en ergens roze tabletjes hebben zien liggen.

Altijd een leuke sport om ze er op vakantie uit te pikken, de dbol-klantjes.
Geen porem lol :D Opgeblazen koppie, dikke handjes, stoer hoofdje, strak hempie en in augustus weer terug bij af :roflol:

4 weken voor de standaard kust-vakanties meerdere malen dingen horen als: "welke oefeningen doe ik het best om een beetje een kas te krijgen"
ze zitten overal, ik vind het wel leuk die zomertijd :D

Hoe train je binnenkant borst ?

Wat vinden jullie van mijn schema:

Ma t/m Vr ---> 50 sets borst, 30 sets armen. Soms nog een beetje schouders. Is dit te weinig? Wat kan ik er nog bij doen?

tsja, ik erg me er ook dood aan, de sportschool gaat langzaam vollopen..

dit forum wordt tijdelijk ****ed up, we gaan binnenkort de leukste antwoorden weer krijgen..

daar kunnen we na de zomer ook wel een topic over maken: Wat waren de raarste antwoorden, reacties op een serieuze topic onderwerp! :p

Drukte in de sportschool neemt ook weer toe helaas, en ik moet binnenkort nog wel savonds gaan trainen (als alle breezers zich verzamelen) :(

hehe bij ons blijft rustig. Breezers willen bij ons toch niet trainen! :D

RichardV zei:
hehe bij ons blijft rustig. Breezers willen bij ons toch niet trainen! :D
Iedereen is bang van grote Richard? :D Maar euh, bij ons beginnen er ook wat 16-jarigen te trainen nu. Moet je hun gezicht zien als ik deadlift, priceless :D

grappig dat je erover begint ik kom net terug van trainen en de gym was weer supervol met kansloze breezers. Ook veel nieuwe wijven, das natuurlijk altijd leuk :D

hm..inderdaad opvallend...waar ik train lijkt het ook vol te stromen...ik ga mn schema maar weer eens omgooien...iedereen doet opeens borst en biceps op maandag :mad:

maar ook de aerobic lessen worden drukker bezocht...drommen meiden haastten zich afgelopen avond naar de zaal.....80% had ik nog nooit eerder gezien...

maar goed...'keerzijde' is dan wel weer dat het testosteron gehalte ff flink omhoog schiet wanneer die meiden langslopen....ook goed voor een extra pomp :D

YES!!!!!!!!!!! ZOMERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan ik eindelijk beginnen, hey hoe wordt ik snel groot???????? Een vriend van een vriend van me die had anabolen gebruikt en die schijnen echt goed te zijn!!!!!!!!!!
Ik train elke dag borst en biceps, en buik!!!

ontopic:
Zomer... eindelijk.. oh man, die k*t winter, ik haat het dat het nu bijna lente is EN NOG VRIEST!!! quit the damn freezin, mother nature!@?!?

maar ook de aerobic lessen worden drukker bezocht...drommen meiden haastten zich afgelopen avond naar de zaal...

Alleen jammer dat het -letterlijk- geen reet uithaalt.
Het gros van de Nederlandse meisjes is gehecht aan de Nederlandse 'graas-maar-raak'-cultuur die ervoor heeft gezorgd dat wij procentueel aardig in de prijzen vallen met dikste meisjes van Europa. Ze gaan gezellig op aerobic maar vreten de rest van de week net zo hard door.

Ik wil weleens zien waar de échte vooruitgang is, wie heeft het weleens meegemaakt?

Ik kan me er zelf niet echt aan ergeren.
Dikke schijt aan alles :cool:
Mensen die ff snel "groot" willen worden, worden snel genoeg met de neus op de feiten gedrukt en stoppen er vaak weer snel meer.

hahah weetje wat mij juist opvalt !

Dat er altijd elk jaar voor de zomer zo ecto zo topic begint terwijl ie net zelf een paar maanden traint :cool:

Terug
Naar boven