AndroidHealthClinic

Zucht, je kan merken dat het weer zomer wordt

nu ben je nog stoerder

:rolleyes:

lol gewoon niet b**chen klaar :D

Jullie groot ego! Ik groot gewicht :D

Ryu zei:
lol gewoon niet b**chen klaar :D

Jullie groot ego! Ik groot gewicht :D

En al drie jaar achttien!

- how old are you?
- eightteen...
- what's your name?
- Ride my Ryu....
- okay, from now on your name is 'piece-of-shit-wh*re'. Come show me your ass.

en deze post hoorde er niet te zijn~~

Laatst bewerkt door een moderator:
D. zei:
En al drie jaar achttien!

- how old are you?
- eightteen...
- what's your name?
- Ride my Ryu....
- okay, from now on your name is 'piece-of-shit-wh*re'. Come show me your ass.

Kom maar op snotaap! Ik zie je wel op het podium in december :D

Ik durf te wedden dat je nu vast wel zo mooie dikke surinaamse ass hebt gekweekt :D

haha leuk toppic vind altijd wel grappig al die breezers motivatie krijg je ervan :D

Mij demotiveert het toch echt als bijna alles bezet is en je nauwelijks fatsoenlijk een training af kan werken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het over het forum, niet over de sportschool die weer volstroomt. Dat word ee nieuw topic ;) :D

Man-Mountain zei:
grappig dat je erover begint ik kom net terug van trainen en de gym was weer supervol met kansloze breezers. Ook veel nieuwe wijven, das natuurlijk altijd leuk :D

Ik train sinds deze week op de universiteit in Nijmegen, nou nou nou, al die geile studentes daar, goed voor je test.levels, heb nog nooit zo hard gewerkt :D En elke keer zie je weer anderen, er zijn duizenden vrouwelijke leden heb ik me laten vertellen. OE LA LA :rocker:

Daar heb ik ook een tijdje getraind, maar de drukte vond ik niet zo relaxt :). Welke studie doe je?

ja ik erger me ook het meest aan dat het bij de sportschool drukker aan het worden is en alles bezet is. maar goed ik denk maar weer zo, van de zomer als het weer 30 graden is ben ik weer lekker 1 van de weinige die aan het trainen is!

Mijn sportschool is al niet erg groot en nu stroomt die vol met van die fl**kers. Alles is bezet. Ik vraag gewoon of ik even mag meedoen en dan stoppen ze toch altijd na een setje. En als ze een beetje grote mond hebben, gewoon terug muilen en dan komen ze hopelijk ook niet meer terug.

Ik kan me niet zo druk maken om nieuwelingen, vind het altijd wel leuk zelfs. Drukte is vervelend, maar in mijn gym is het maar op een avond écht druk en dat is dinsdag. Dan doe ik gewoon benen, daar is toch niemand bezig :)

Gisteren zag ik ook een nieuwe menneke, althans, ik had hem nog nooit eerder gezien. Lachen, want hij had al behoorlijke armen. Wel een beetje pafferig, maar ach. Tot ik zijn bitchtits zag :D Dboll-aapje. Ik wilde hem bijna vragen of hij ook wel eens van nakuren gehoord had, maar ik heb het maar gelaten. Waarschijnlijk had is mij behoorlijk aapachtig aangekeken dan.

jep het irritantste is toenemende drukte in sportschool
echt wel klote, bendes van kleine kinders die er wat spelen

jep tis weer voorjaar aan het worden, elk jaar hetzelfde geouwehoer. was gisteren noodgedwongen s'avonds naar de sportschool gegaan (normaal ga ik rond 4 uur smiddags), was niet grappig gewoon, helemaal stampes vol breezah mannen van 16 en heel veel nieuwe chickies. je had ze moeten zien kijken bij het deadliften en t-bar rowen. hadden ze nog nooit gezien volgens mij.

maargoed ik ga voortaan echt alleen smiddags.

Ja helaas verpauperd de sportschool wel steeds meer en meer door dit volk. Sportschool heeft weer een flitsend biceps apparaat gekocht mede voor dit soort mensen natuurlijk, hell yeah :o
Nu staat het squatrek voor een spiegel waarbij de naad tussen 2 spiegels lekker schuin voor je lijft zit, kijkt lekker irritant :(
Zwaardere dumbbells zou een betere investering zijn.

Ik snap, los van deze discussie trouwens, niet wat iedereen toch altijd mauwt over 'zwaardere dumbbells' mauw mauw.

Bij mij in de sportschool trainen héél fokking grote meneren, maar dumbbells van boven de 45kg staan ze niet om te springen hoor. Ze geven meer om de CORRECTHEID van een uitgevoerde oefeing dan om per sé met 60kg te gaan lopen gooien.
Ziet er wel allemaal kicken uit maar wat is belangrijker; een oefening netjes uitvoeren of een maar zo groot mogelijk gewicht de lucht insleuren?

Believe me, 99% van de mensen die op dit forum blèren om 'zwaardere dumbbells' omdat de huidige niet meer voldoen, lopen te zwetsen.

Pfff en dag na het lezen van deze thread en ik zie ze nu voor het eerst in de sportschool lopen, komen ze overal tegelijk ofzo, een soort afspraak om alle bodybuilder te treiteren :D

Terug
Naar boven