Fitness Seller

Zucht, je kan merken dat het weer zomer wordt

Ach, zijn we niet allemaal als breezer begonnen?

OMG jah ... weer een boel nieuwe gezichten al in de sportschool... en de bench bezet..
eerst maar een andere oefening doen ... bench nog steeds bezet.. nog maar een andere oefening doen, bench al weer bezet... gelukkig hebben we nu in de nieuwe sportschool 4 bankjes in plaats van 2, dan maar ff drukken met de dumbbells, ow .. dumbbells bezet ....

RAAAAAH

ik ben zelf een aantal jaren net na de zomer begonnen met trainen noem mij nu maar eens een breezah ;)

MM en exarchos snappen hem tenminste ;) Negeer die snel-voor-de-zomer-breed-gasten en concentreer je op je training! (en een beetje op de mooie dames)

ik stel voor om die nieuwe golf breezers synthol te gaan verkopen :D

Lijkt me niet echt slim, want dan gaat dadelijk onze ziektekostenpremie omhoog omdat er ladingens knurften afgevoerd worden met olieproppen in hun bloed. :D

je merkt ook dat het zomer wordt omdat de sportschool ook weer volstroomd met nieuwe mensen die voor de zomer ff groot willen worden

Grappige topic. Je hebt gelijk jah. Merk het zelf in de gym door jongens die plots met me mee willen trainen 'omdat het bijna zomer is'. Sta zelf gewoon opnieuw in wedstrijdvoorbereiding voor mei en juni en dan willen ze alles doen wat ik doe 'omdat het bijna zomer is'. arghhhhhh

Iedere quasi-doorgewinterde boardmember begint weer te klagen over breezers en dboll borst bicep-boys.
Kunnen we die types niet gewoon gaan vernken met overdose-schema's dboll en oxy's, is weer eens wat anders voor dit voorjaar....

lijkt mij in ieder geval leuk!

Geen gezicht.. ander woord voor ziet er niet uit...

Ha ha hoe herkenbaar maar wat zitten jullie allemaal te doen in de sportschool?

Ga lekker trainen, de mensen die er voor gaan blijven over na de zomer, de andere vallen af.

Ik haal er echt motivatie uit om dat soort gasten te laten zien dat je het dus met zo'n instelling echt niet red. :)

The strongest will survive :cool:

Ik vind het wel grappig nieuw bloed in de gym...

Kan me niet druk maken om het feit dat ze alles snel willen voor de zomer. Ik zou ook alles wat sneller willen.. alleen helaas is dat niet echt mogelijk.

Ik vind het altijd wel grappig om te zien hoe een ander stunteld omdat ik zelf ook zo heb gestunteld. Wat zouden mensen wel niet van mij gedacht hebben toen ik was begonnen... En wat denken ze nu :D

Hou je lekker bezig met jezelf als je je eraan stoord...

Terug
Naar boven