XXL Nutrition

Zucht, je kan merken dat het weer zomer wordt

Ik Squat altijd met de bovenbenen parallel aan de vloer ... of ietsje verder das toch diep zat? Het totaal gewich is momenteel 110 - 120 kg voor 6 herhalingen:

EN om on-topic te blijven... ineens staat Breezah dan ook in het squatrack..
Hoppa, 80 kg aan die stang, die gozer van net deed 120 dus ik moet 80 kunnen.. De stang word uitgetilt .. er word JAHWEL!!! 20 cm gezakt .. en weer terug ... oei .. toch wel een zware oefening ...

Maar wat schijfjes eraf, nog eens proberen... en noig eens ... vriendjes erij ...
en zo is dus verder de hele avond het rek bezet... en jah okay ... de motivatie om te gaan squatten is er die avond .. Maar ik heb ze nog nooit weer bij het rack gezien..

Laatst bewerkt:
Hiekie zei:
Ik Squat altijd met de bovenbenen parallel aan de vloer ... of ietsje verder das toch diep zat? Het totaal gewich is momenteel 110 - 120 kg voor 6 herhalingen:
Ik bedoelde daarmee dat je dan zeker weet dat je diep genoeg zit. Omdat je zelf niet kon zien dat je diep genoeg ging.

RichardV zei:
Misschien dat ie partial reps deed om juist de laatste deel van de rep wat sterker te krijgen?
Je weet het niet he. Ik deed dat eerst ook wel eens, alleen pakte ik het onderste deel van de oefening. Gewoon omdat met banken dat mijn slechtse punt was.

Dank voor de tip!

Nu is 100kg banken overigens niet zo héél veel na 6 jaar maar dat zal genetisch zijn. Idd, full ROM!

*en front squats ipv squats*

Terug
Naar boven