XXL Nutrition

Zucht, je kan merken dat het weer zomer wordt

Als je doel niet is om uit de beschikbare dumbbells in je sportschool te groeien kan je beter thuis blijven :D Kan gelukkig nog ff vooruit tot de 70 Kg dumbbells die bij ons liggen.

Met Kale eens dat je ook nog wel een beetje functionele massa moet hebben.

Squaten en deadliften zijn voor naturals de musts als oefeningen, zijn weinig andere oefeningen die zo'n grote invloed hebben op de GH-vrijgave en je testlevels.

Ik heb 7 keer ernstige problemen met de aanhechtingen van m'n ellebogen gehad, waarvan 2 keer behandeld moesten worden. Daarvan 1 keer stond het hele ellebooggewricht compleet scheef, uit z'n driehoeksstand.
Oorzaak: langdurig het zo geliefde 'hardcore trainen'.

Sinds dat ik ben gaan kuren heb ik 'tennis/golf-arm'-probs gekend. Ik ging dus te snel/te zwaar, zwaar genoeg voor m'n spieren, die konden het aan maar te zwaar voor m'n pezen e.d. Daar heb ik uit geleerd dat het beter voor je spierontwikkeling is om exact, langzamer en meer intensief te trainen dan zoals zoveel doen persé die grootste schijffies de lucht inzwaaien.

Ik denk dat een beetje nadenken en met verstand liften helemaal zo gek nog niet is.
Moeilijk als je jonger bent en net bezig bent maar ik laat me geen arm-complicaties meer injagen omdat ik zonodig meer wil dan mij op dat moment toestaat.

ik vind je nog steeds een mietje.

Even een onderbouwde post Zwaaier, dan behoor je tot die kleine groep van mensen die daadwerkelijk kan discussieren en krijg je misschien wel karma om die blokjes es één geheel te maken :thumb:

DBC01 zei:
Ik heb 7 keer ernstige problemen met de aanhechtingen van m'n ellebogen gehad, waarvan 2 keer behandeld moesten worden. Daarvan 1 keer stond het hele ellebooggewricht compleet scheef, uit z'n driehoeksstand.
Oorzaak: langdurig het zo geliefde 'hardcore trainen'.

Sinds dat ik ben gaan kuren heb ik 'tennis/golf-arm'-probs gekend. Ik ging dus te snel/te zwaar, zwaar genoeg voor m'n spieren, die konden het aan maar te zwaar voor m'n pezen e.d. Daar heb ik uit geleerd dat het beter voor je spierontwikkeling is om exact, langzamer en meer intensief te trainen dan zoals zoveel doen persé die grootste schijffies de lucht inzwaaien.

Ik denk dat een beetje nadenken en met verstand liften helemaal zo gek nog niet is.
Moeilijk als je jonger bent en net bezig bent maar ik laat me geen arm-complicaties meer injagen omdat ik zonodig meer wil dan mij op dat moment toestaat.
heeft het dan niet meer met kuren te maken dan met (te) zwaar gaan?

Ik ken zowel natural als gebruikers die dit probleem kennen.
Is minder omdat je wéét dat je die extra set echt kan hebben op bijv je pecs alleen je pezen werken niet mee en je voelt een naar signaal opkomen uit je ellebogen.

DBC01 zei:
Even een onderbouwde post Zwaaier, dan behoor je tot die kleine groep van mensen die daadwerkelijk kan discussieren en krijg je misschien wel karma om die blokjes es één geheel te maken :thumb:

nehh, die blokjes zijn in totaal langer, vind het mooi geweest zo, stuur me anders een paar rooie.
Al dat off-topic geklaag van je, krijg er acute jicht van.

Verdomme wat een geile scapino reclame en Jezus kan er geen normale post meer van me af.

Wat weleens helpt: geen topics openen :thumbs:
Scheelt je jicht. back to bauxiet dan maar.

DBC01 zei:
Wat weleens helpt: geen topics openen :thumbs:
Scheelt je jicht. back to bauxiet dan maar.

De pot verwijt de ketel!!
niw, al dit slappe gezever schaadt onze reputatie en zo'n nare vent ben je niet eens.
Balen van die pezen dan, meer kan ik er op het moment niet over kwijt en een interessante vraag zit er ook niet in.
Zijn er geen spullen die je pezen ook versterken en niet alleen je spieren? Laat ik het zo formuleren, spullen die je pezen meer versterken dan andere dat doen, voor zover hier sprake van is?
Verdomd, toch nog een....
:kiss:

Ik ben heir niet om te janken over pezen maar om aan te geven wat goede redenen zijn om doordacht te trainen, dus met je verstand erbij. Ik he genoeg jongens naar de *** zien gaan omdat ze wild tekeer gingen om thuis te kunnen vertellen dat ze die extra schijf gewicht hebben kunnen tillen. Zie de aanhechtingen als een voorbeeld, meer niet.

:heart:

DBC01 zei:
Ik ben heir niet om te janken over pezen maar om aan te geven wat goede redenen zijn om doordacht te trainen, dus met je verstand erbij. Ik he genoeg jongens naar de *** zien gaan omdat ze wild tekeer gingen om thuis te kunnen vertellen dat ze die extra schijf gewicht hebben kunnen tillen. Zie de aanhechtingen als een voorbeeld, meer niet.

:heart:
Fijn dat je dat zelf inziet, aan mijn reactie te peilen ben je hier daarvoor ook aan het spreekwoordelijke verkeerde adres.
En wat betreft onze -helemaal de kurenden onder hen- powerliftende vrinden? Die gaan tijdens het kuren toch helemaal niet rustig aan doen met gewicht, die willen juist de hoogte in knallen....

Fijn dat je dat zelf inziet, aan mijn reactie te peilen ben je hier daarvoor ook aan het spreekwoordelijke verkeerde adres.

Is niet nodig want niet eens aan de orde. Ik denk dat het belangrijker is voor jou om te laten weten dat je niet van zeuren houdt...want er is van zeuren helemaal geen sprake dus waarom zou je zeggen dat ik aan het verkeerde adres ben?

En wat betreft onze -helemaal de kurenden onder hen- powerliftende vrinden? Die gaan tijdens het kuren toch helemaal niet rustig aan doen met gewicht, die willen juist de hoogte in knallen....

Is ook niet gezegd dat er tijdens kuurtijd ingehouden wordt, dat maak je er zelf van. sorry, heb ik niet gezegd.

DBC01 zei:
Ik ken zowel natural als gebruikers die dit probleem kennen.Is minder omdat je wéét dat je die extra set echt kan hebben op bijv je pecs alleen je pezen werken niet mee en je voelt een naar signaal opkomen uit je ellebogen.
Leidt het hier uit af, geenszins onlogisch, wel?

Is niet nodig want niet eens aan de orde. Ik denk dat het belangrijker is voor jou om te laten weten dat je niet van zeuren houdt...want er is van zeuren helemaal geen sprake dus waarom zou je zeggen dat ik aan het verkeerde adres ben?
1 ik hou niet van klagen, over zeuren heb je me niet gehoord.
2 je zegt dat jezelf niet van janken houdt, hierom prijs ik je, dit onderbouw ik door te verwijzen naar mijn reacties om aan te geven dat je hier aan het spreekwoordelijke verkeerde adres bent! Onderbouw ik eens iets, dringt dat weer eens niet tot je door....

Jezus wat een gezeik zeg, zullen we anders een nieuwe thread starten waarin we om de beurt het laatste woord zullen hebben?

Laatst bewerkt:
Nee dat is het em niet. Als je duidelijk bent komt er vanzelf wel een end aan :D :roflol:

Afkoelen?
[Link niet meer beschikbaar] :eek:

PS
als ik door jouw mn blokjes kwijtraak, ben je helemaal SPREEKWOORDELIJK nog niet jarig.

Ik ben bezig, ben bezig....'je moet karma verspreiden alvorens het wééér aan D. te geven...' :D

He dbc maar over peestraining is een tijd geleden een keer een topic geweest. Volgens mij in het trainingsdeel. 3XL weet daar ook meer van af.
Is een vrij specifieke manier van trainen juist om je pezen/aanhechtingen te versterken.

Maar ja kom je wel eens in de trainingssectie :)

Ik heb specifieke trainingen meegekregen van de fysio. Dus die problemen spelen niet meer. En ja ik kom in de trainingssectie maar vooral om er te lezen, niet om te rellen :)

Vorige week hoorde ik nog de klaagzang aan van een ex-collega die na 17 jaar BB met alles erop en eraan, 3 jaar was gestopt en nu weer vol d'r in ging, ook lekker met de zwaarsten sjouwen en gooien. Zit nu alweer 2 maanden thuis met een tennisarm ;)

Gay huilie verzoening topic

sterf

Terug
Naar boven