Var zei:
Jaloers sletje!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Var zei:

Periodiseren vriendDBC01 zei:Ik heb 7 keer ernstige problemen met de aanhechtingen van m'n ellebogen gehad, waarvan 2 keer behandeld moesten worden. Daarvan 1 keer stond het hele ellebooggewricht compleet scheef, uit z'n driehoeksstand.
Oorzaak: langdurig het zo geliefde 'hardcore trainen'.
Sinds dat ik ben gaan kuren heb ik 'tennis/golf-arm'-probs gekend. Ik ging dus te snel/te zwaar, zwaar genoeg voor m'n spieren, die konden het aan maar te zwaar voor m'n pezen e.d. Daar heb ik uit geleerd dat het beter voor je spierontwikkeling is om exact, langzamer en meer intensief te trainen dan zoals zoveel doen persé die grootste schijffies de lucht inzwaaien.
Ik denk dat een beetje nadenken en met verstand liften helemaal zo gek nog niet is.
Moeilijk als je jonger bent en net bezig bent maar ik laat me geen arm-complicaties meer injagen omdat ik zonodig meer wil dan mij op dat moment toestaat.

mansi_ zei:Ik train sinds deze week op de universiteit in Nijmegen, nou nou nou, al die geile studentes daar, goed voor je test.levels, heb nog nooit zo hard gewerktEn elke keer zie je weer anderen, er zijn duizenden vrouwelijke leden heb ik me laten vertellen. OE LA LA
![]()

partysander zei:Om deze topic maar weer een andere wending te geven:
Gisteren kwamen er ook veel nieuwe lekkere meiden bij ons trainen.
Wat wil je nog meer: trainen & lekkere meiden![]()

Adema zei:metal op de achtergrond en een 130kg @ 10% gymeigenaar die je de rest van de week voor miet uitmaakt wanneer je gefaald hebt op een nieuwe 1rm poging![]()

Hiekie zei:En toch ... ik denk als je die oefeningen echt goed en strikt uit voert, dat je niet eens zo veel gewicht nodig bent ..
Laatst ook zo'n gast bij ons. Die flikkert daar 130 kg aan die stang met het banken, ik denk Interessant! en jah, die gast pakt dat ding, laat em zakken tot 20 cm boven zijn borst en drukt em weer terug, ik denk, volgende herhaling zal ie wel helemaal zakken, even kijken, nee weer niet?
Wat is dan de nut van het banken van zoveel gewicht? Voor zover ik weet gaat het bij bodybuilden nog stees om je spieren zo maximaal mogelijk uit te dagen, leeg te pompen met herhalingen over de volledige bewegingsbaan ... dus aantikken die borst met het banken, Ellebogen strak naast je lijf met het bicepswerk, Met squatten je bovenbenen minstens parallel aan de vloer of lager? en met deadliften tik je de grond net niet aan met de schijven?
Mijns inziens zijn er dan een behoorlijk aantal die dan ineens een aardig stuk terug moeten met het te gebruiken gewicht en dan ook eens wat minder blazen.
Respect voor degenen natuurlijk die hun oefeningen goed uitvoeren met de dikke gewichten, maar dat ik 100 kilo 4 x bank op een perfecte manier is mijns inziens niet eens zo slecht voor iemand die bijna 6 jaar bodybuild?
Hiekie zei:Laatst ook zo'n gast bij ons. Die flikkert daar 130 kg aan die stang met het banken, ik denk Interessant! en jah, die gast pakt dat ding, laat em zakken tot 20 cm boven zijn borst en drukt em weer terug, ik denk, volgende herhaling zal ie wel helemaal zakken, even kijken, nee weer niet?

DBC01 zei:Mja. De sportschool heeft ook een stoerheidsfactor 10.
En als je dan denkt dat het op internet er wat genaunceerder aan toe gaat en men meer nádenkt over wat men zegt over een goed uitgevoerde oefening, dan hoor je nog steeds hetzelfde: 'hey joh mietje, zwooaaar tilleh is hardcoore! Minder is voor homo's!'
Goh wat verdrietig voor die Coleman-wannabees.
Dan weet je in ieder geval de serieuze mensen van de Breezahs te scheiden.
En zo zijn we weer terug bij het onderwerp waar het mee begon:
de breezahs in de sportschool!![]()

DBC01 zei:Mja. De sportschool heeft ook een stoerheidsfactor 10.
En als je dan denkt dat het op internet er wat genaunceerder aan toe gaat en men meer nádenkt over wat men zegt over een goed uitgevoerde oefening, dan hoor je nog steeds hetzelfde: 'hey joh mietje, zwooaaar tilleh is hardcoore! Minder is voor homo's!'
Goh wat verdrietig voor die Coleman-wannabees.

Full squats...Hiekie zei:Als je alleen squat is wel mijn ervaring dat je dan niet goed kunt zien hoe ver je omlaag moet..