crotchfit
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 376
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
Ja, en daarom denk ik dat een eenvoudig schema, met een focus op constante progressie, door telkens iets zwaarder te gaan nu het juiste schema is voor je.
Heb je in je gym beschikking over schijfjes van 1,25 kilo? Zo niet: Barbarian olympische grip halterschijven ze kosten echt geen drol en je hebt er veel plezier van. Bestel gelijk ook de 0.5kg plates, altijd handig.
Heb je in je gym beschikking over schijfjes van 1,25 kilo? Zo niet: Barbarian olympische grip halterschijven ze kosten echt geen drol en je hebt er veel plezier van. Bestel gelijk ook de 0.5kg plates, altijd handig.

Never!
Buik is nooit helemaal plat geweest. Verder ook nog nooit plat gezien(Altijd gestruggeld met mijn gewicht.) Niet echt iets speciaals voor gedaan. Viel wel erg langzaam af, misschien maar een kilo per maand. Gehoord dat dat enigszins zou kunnen helpen aangezien je huid meer tijd heeft om terug te rekken. Ging ook steeds zwaarder trainen wat er voor gezorgd heeft dat ik nu best wat spiermassa eraan heb overgehouden. Ook steeds wat meer eiwitten toevoegen. Zit nu rond de 1,8 per kilo vet vrije massa. No worries, het komt goed. Zeker als je straks vooruitgang gaan zien in de vorm van conditie en progressie! 
)