MuscleMeat

*zucht* niet kunnen en mogen...

Bezoekers in dit topic

I know. Echter heb ik geen baarmoeder. Waardoor er dus wat hormoonissues kunnen zijn. (Note: ik heb vrij veel oestrogeenproductie, ik heb grote eierstokken en grote eiblaasjes! Dit is zichtbaar op echo's. Mijn eierstokken zijn 4.5cm ipv 2.5cm)

De eierstokken regelen je hormonen, niet de baarmoeder, daar komen je issues vandaan

Ik was 33 toen zij eindelijk werd verwijderd! Wat was ik blij ;)

Maar veel succes met je proces!!! En dat je je weer happy mag gaan voelen
 
De eierstokken regelen je hormonen, niet de baarmoeder, daar komen je issues vandaan

Ik was 33 toen zij eindelijk werd verwijderd! Wat was ik blij ;)

Maar veel succes met je proces!!! En dat je je weer happy mag gaan voelen

Dat is niet helemaal waar. Je baarmoeder heeft een grotere rol in je hormoonhuishouding dan je denkt. Toen mijn lichaam erachter kwam dat mijn baarmoeder miste en mijn eierstokken dus geen communicatie meer hadden met mijn baarmoeder kreeg ik plots acne. 3-4 maanden. Mn rug en gezicht. En dat heb ik eerder nooit gehad. Zelfs als puber niet. Mijn moeder heeft hetzelfde qua oestrogeen productie als ik wat ik eerder vertelde. En zij is ondertussen 70. We zijn borstkanker gendrager. Zij heeft al 2x agressieve borstkanker gehad. En dan ook 1x geamputeerd. Chemo. Enz. Hormoongevoelig. En hierdoor dus ook anti-hormonen voor 9 jaar (ook ivm studie). 6mdn na de studie had ze een nieuwe tumor aan de andere kant.
 
Hoi hoi, ben hier helemaal nieuw. Ik heb geen ernstige ziekte gehad maar ben wel geopereerd aan mijn schouder. Nu 4,5 maand geleden. Moet nog 5 maanden revalideren. De afgelopen vier maanden stil zitten hebben me niet veel goed gedaan. En ben zelf ook echt zoekende naar een juist schema. Mag nog niet alles.
Ik wens je veel succes en volg je graag
 
Hoi hoi, ben hier helemaal nieuw. Ik heb geen ernstige ziekte gehad maar ben wel geopereerd aan mijn schouder. Nu 4,5 maand geleden. Moet nog 5 maanden revalideren. De afgelopen vier maanden stil zitten hebben me niet veel goed gedaan. En ben zelf ook echt zoekende naar een juist schema. Mag nog niet alles.
Ik wens je veel succes en volg je graag

Dat mag. Jammer dat ik jou niet mag terugvolgen ;) (instellingen dingetje)

Schouders is altijd rottig en lastig en uiteraard aftasten. Maar dat is met elke operatie zo.
Ik heb vrijdag een onderzoek gehad wat niet zo goed ging en dinsdag heb ik er nog 1 dus ik moet even een stap terug doen. Terwijl het echt wel goed gig. Cm's verloren en 6kg.

Maar nu even wat rustiger gezien de pijn. Want dat willen we niet zo heftig. Dus dan maar wat lichter eventjes...
 
Hoi hoi,
Herkenbaar! Geen idee hoe ik moet zorgen dat je me kunt volgen...maar komt goed
 
Back
Naar boven