XXL Nutrition

Zullen bascross en pk hun doel behalen?

Peiling Peiling Wie?

• Nee, geen van beiden

Stemmen: 16 21,9%
  • Enkel bascross

Stemmen: 6 8,2%
  • Enkel pkroes

Stemmen: 0 0,0%
  • EricR verklaart de wedstrijd ongeldig

Stemmen: 13 17,8%
  • Ze halen het beiden

Stemmen: 4 5,5%
  • bascross gaat aan de dianabol en wint

Stemmen: 9 12,3%
  • BDD doet mee en wint

Stemmen: 2 2,7%
  • Pkroes sterft tijdens het benchen

Stemmen: 18 24,7%
  • Ik ben 18fitie

Stemmen: 5 6,8%

• Totaal stemmers
    73
Nee, natuurlijik halen ze het niet. Als zij telkens het "elkaar-aftrekken-in-een-hoekje" prefereren boven een goede training, zullen ze hun doelen (die toch al onrealistisch gesteld zijn voor hun dikke endo-lijven) zeker niet halen.

:eek:

wie denkt dat we het gaan halen?

• Topic Starter Topic Starter
sticky graag

Haha, mijn bench hoeft nog maar 7,5kg te verbeteren in 1,5 maand. Mijn gewicht moet nog ongeveer 3 kg omhoog. Maar dat laatste weet ik niet zeker, morgen ochtend even kijken.

Mijn doel ga ik halen bitches, suck on that!

Bascross zal eventueel zijn doel ietwat moeten bijstellen, helaas.

19 winnaars in dit topic!

De 4 die enkel bascross zeiden hebben gelijk gekregen. De 15 die hebben gestemd op "pk sterft tijdens het benchen" hebben half gewonnen aangezien ik enkele dagen dood gewaant werd op dit forum, al was het niet door het benchen.

Gefeliciteerd, jullie hebben een intieme date met Roxxe gewonnen bij de MacDonald's!

19 winnaars in dit topic!

De 4 die enkel bascross zeiden hebben gelijk gekregen. De 15 die hebben gestemd op "pk sterft tijdens het benchen" hebben half gewonnen aangezien ik enkele dagen dood gewaant werd op dit forum, al was het niet door het benchen.

Gefeliciteerd, jullie hebben een intieme date met Roxxe gewonnen bij de MacDonald's!

:roflol:

Damn.. ik heb verkeerd gegokt :( moet ik dat weer missen :sad:

Terug
Naar boven