Fitness Seller

zuur in creatine

Luke en 3XL, bedankt voor wat mij betreft. Neem ik eer de tijd dat ik er aan begin, in ieder geval gewoon de good old CM. Jullie bevestigen wat ik heb gehoord. Nieuwe producten hoeven niet altijd beter te werken (ECC) maar doordat te hypen + duurder prijsje kopen veel mensen het. Die fout maak ik nu niet,dank u:)

Dat is als het werkt, want bij sommige heeft het weinig effect. Ben er zelf ooit ingestonken met HMB, werkte super bij een maat, maar ik merkte er niks van. Maar als ik de verhalen zo lees werkt het maar bij 1 op de 8 ofso..(hmb)

als het zuur zo hard freet aan uw tanden kan het ook niet goed zijn voor je andere organen zoals milt/lever? loez dieë shit :p

Ik denk dat de pH van je maag lager zal zijn dan die van wat voor creatine dan ook.

Dat is als het werkt, want bij sommige heeft het weinig effect.

Wat ik merk is dat mensen meestal niet 1 ding veranderen in hun voeding/training/rust/enz patroon, maar een aantal zaken tegelijk waardoor effect dus niet meer an 1 oorzaak is toe te wijzen.

Zelfde als mensen die op nep AAS toch flink wat groeien gewoon omdat ze gelijktijdig ook meer gaan eten en harder gaan trainen.

Terug
Naar boven