AndroidHealthClinic

Zwaan dood na aanval met speren

Gatespaaier

Competitive Bodybuilder
Waardering
29
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
17%
AMSTERDAM - Een groep mannen, vrouwen en kinderen heeft zaterdag in Amsterdam een aantal zwanen belaagd met speren.

Een van de vogels werd in de kop geraakt en viel in het water aan de Westerdoksdijk. De zwaan is opgehaald door de dierenambulance, waarna de dierenarts het beest een spuitje heeft moeten geven. Dat meldt de politie.

Gekrijs
Omstanders kwamen rond 13.00 uur af op het gekrijs van de zwaan. Daarop gingen de daders er in twee auto's vandoor.
Beide voertuigen hadden volgens hen een Oost-Europees kenteken. Van de belagers ontbreekt nog ieder spoor.

nu.nl/algemeen | Zwaan dood na aanval met speren (video)

-------------------------------------------------------------------------
't gaat lekker.. schaap overgoten met bezine en in brand gezet, konijntjes voor de lol doodgeknuppeld door allochtonen, en tot slot dit weer :rolleyes:

mannen, vrouwen en kinderen? Oost-Europese kenteken?

nou het is duidelijk, die lui hadden dus honger.

het is dat 1 april al geweest is maar ik vind het maar een raar verhaal.

Niet zo minachtend over deze mensen. Als je op een onbewoond eiland bent aangespoeld ben je blij als je zo'n persoon bij je hebt. Met speren op jacht, hoe verzin je het :D Arme zwaan.

goh wat verrassend dat jij nu net weer een "weg-met-de-allochtonen-topic" opent. zit de haat zo diep geworteld? :no:

overigens wel jammer zulke dingen:no:

Zag het net op sbs.

stelletje eikels :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Niet zo minachtend over deze mensen. Als je op een onbewoond eiland bent aangespoeld ben je blij als je zo'n persoon bij je hebt. Met speren op jacht, hoe verzin je het :D Arme zwaan.

Daarom zei ik net al, hier hebben we gewoon winkels hoor ;)

Ik dacht dat de Neanderthalers uitgestorven waren?

klootzakken, er zal ooit eens één zijn die ik betrap en deze gaat niet gelukkig zijn

Spartaaaaaans:roflol:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nils Holgerson is gonna beat their ass

klootzakken, er zal ooit eens één zijn die ik betrap en deze gaat niet gelukkig zijn

Ik zou voor een zwaan toch echt geen ruzie gaan lopen maken. Uiteraard is het zielig voor zo'n dier, maar zolang wij elke dag vlees eten mogen we eigenlijk weinig zeggen.

Het is hun cultuur zullen we maar zeggen. :D

Iedereen die vlees eet en dit erg vind is hypocriet. :)

Ik vind dat deze laatste Neanderthalers die duiven op de dam maar eens moeten gaan vangen en opeten dan. Die beesten schijten het paleis namelijk onder. Is dan gelijk een toeristische attractie, en zo kunnen we er weer geld aan verdienen.

• Topic Starter Topic Starter
Wat een onzin kramen jullie uit.. jullie hebben er opeens van gemaakt dat het uit hongersnood is gebeurd..

Terug
Naar boven