XXL Nutrition

Zwaan dood na aanval met speren

Wat een onzin kramen jullie uit.. jullie hebben er opeens van gemaakt dat het uit hongersnood is gebeurd..

Hongersnood/plezierjacht, wat maakt het allemaal uit ? Beter dat ze hun tijd steken in het jagen op een vogel, dan dat ze hardwerkende mensen overvallen en dat soort onzin.

Gatespaaier, ik vraag me trouwens nog steeds af wiens clone jij bent. :D

Wat een onzin kramen jullie uit.. jullie hebben er opeens van gemaakt dat het uit hongersnood is gebeurd..
:rolleyes: neem aan dat je vegetarier bent? want als je ziet hoe de varkens en kipjes worden klaargestoomd om op je bord te belanden, dan is dit ene voorval daar niks bij.

wat het belachelijke ervan niet wegneemt overigens

het is toch niet waar zeker, weer die oost-europeanen zeker :rolleyes:

ik wil niet stigmatiseren maar als een vooroordeel keer op keer bevestigd word, ... :(

is het dan nog een vooroordeel??? :(

ey maat zo een ambras voor een zwaan jong.

djeeeezes , alsof blanken dat nie zouden doen of zo$

ik heb genoeg mansen gekend die katten aten als ze geen geld hadden hoor

vind dit echt altijd in en in triest!

Tja, beschaafde vleeseters delen dieren op in categorieën, sommige beesten eet je gewoon niet omdat het niet hoort. Zoals een hond, kat, zwaan, enz.

Waarom wel konijn en niet kat ... konijnen zijn veel liever dan katten imo(waarschijnlijk ook lekkerder, katten zullen wel taaie beesten zijn). Het gaat er meer om op de manier hoe het dier doodgemaakt wordt... een beetje als inboorlingen met een speer een zwaan doodknuppelen... het mag een beetje beschaafder. Ik heb ook wel fazant, konijn, haas, ree (bambi :)) gegeten. Wild of gedomesticeerd, dat maakt niet uit. Het is hier not done om een hond of een kat o pte eten, maar in andere delen van deze zelfde planeet hebben ze daar geen problemen mee, en op andere plekken worden koeien nog niet geslacht als men zelf dood gaat van de honger... Wat voor de een normaal is is voor een ander niet bespreekbaar.

Dit even afgezien van het feit dat ze geen jachtvergunning hebben en jagen op zwanen sowieso bij wet verboden is.... als ze nu zelf zwanen zouden kweken en er eentje netjes zouden slachten voor op de BBQ ... succes.

Waarom wel konijn en niet kat ... konijnen zijn veel liever dan katten imo(waarschijnlijk ook lekkerder, katten zullen wel taaie beesten zijn). Het gaat er meer om op de manier hoe het dier doodgemaakt wordt... een beetje als inboorlingen met een speer een zwaan doodknuppelen... het mag een beetje beschaafder. Ik heb ook wel fazant, konijn, haas, ree (bambi :)) gegeten. Wild of gedomesticeerd, dat maakt niet uit. Het is hier not done om een hond of een kat o pte eten, maar in andere delen van deze zelfde planeet hebben ze daar geen problemen mee, en op andere plekken worden koeien nog niet geslacht als men zelf dood gaat van de honger... Wat voor de een normaal is is voor een ander niet bespreekbaar.

Dit even afgezien van het feit dat ze geen jachtvergunning hebben en jagen op zwanen sowieso bij wet verboden is.... als ze nu zelf zwanen zouden kweken en er eentje netjes zouden slachten voor op de BBQ ... succes.
bambi is een hert.

Idd elders mag een koe niet geslacht en hier hebben we weer andere dieren, die regels moeten ze dus respecteren anders is het einde zoek. We zijn geen stelletje wilden meer...

Ik zou voor een zwaan toch echt geen ruzie gaan lopen maken. Uiteraard is het zielig voor zo'n dier, maar zolang wij elke dag vlees eten mogen we eigenlijk weinig zeggen.

Het is hun cultuur zullen we maar zeggen. :D
jij misschien niet, ik zou het wel doen

sommigen denken dat ze bij elk antwoord die ze geven de grapjas moeten uithangen

Iedereen die vlees eet en dit erg vind is hypocriet. :)
Ik eet vlees omdat ik het nodig heb. Maar ik ben tegen het lijden van dieren. Er is een verschil tussen een koe die geslacht wordt om de bevolking te voeden en een zwaan voor het plezier met een speer doorboren, zodat het zijn laatste uren als lijdend doorbrengt.

Ik hoop echt dat dit het nieuwe domino-musje wordt!

:roflol::roflol::roflol:

Een zwaan wordt door velen gezien als bijna een edel dier, die gewoon te mooi en gracieus is om te doden. Tevens is het behoorlijk gevaarlijk om in de buurt van een zwaan te komen (zeker in deze tijd, als ze vaak jongen hebben).
Het was dus riskant en ongewenst.
Van zwanen blijf je gewoon af!:cool:

Terug
Naar boven