Fitness Seller

Zwaar cutschema - Goed op weg of niet?

modric

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Ben vorige week begonnen en de bedoeling is dat ik nog 10 weken (eind juni) dit schema aanhoud.

Ma t/m Vrij
Ochtends 09.00 = Uur op de crosstrainer (lege maag)
Avonds 18.00 = Uur buiten rennen of op de crosstrainer

Ik verbrand dan ongeveer 1800 tot 2200 calorieen per dag

En op Za en Zo een uur op de cross of rennen.

Om niet teveel massa te verliezen ben ik van split naar 2x per week FB gegaan + neem EAS. Droog worden heeft toch de hoogste prioriteit!
Qua voeding zit ik op zo'n 3000 calorieen per dag.

De vraag is dus of het een veel groter effect heeft om cardio 2x op een dag te doen

uur op Crosstrainer wtf, voor conditie heb jij man.

Zorgen dat je voeding aansluit op je verbruik is nogal essentiëel, wil je een lager vet%. Of 2x op een dag cardio meer effect heeft, ligt dus aan je voeding.

Ga je niet lang volhouden;
- blessures liggen op de loer --> enkels, knieen, heupen
- verveling
- veel bewegen ga je compenseren door meer te eten
- te snel afvallen wss spierverlies
- niet voldoende herstellen van twee uur cardio + een uur krachttraining per dag
- zie geen rustdagen

Ik zou de cardio alleen voor de rustdagen houden en beperken tot maximaal 80 minuten per dag (2x40min. bijv.) Hoe ziet je voeding er verder uit, behalve dan dat het je 3000kcal pd moet leveren? Zorg er iig voor dat je voldoende kh gebruikt in de maaltijden na je cardio en krachttraining zodat je je herstel iig niet teveel gaat belemmeren.

• Topic Starter Topic Starter
09.00 - EAS + op lege maag een uur cardio
10.30 - 80gr havermout, 200ml halfvollemelk, 20gr whey
11.30 - 2sneetjes brood, 2 plakjes kipfilet, 1 tomaat
13.30 - 2sneetjes brood met aarbeienjam of kipfilet.
15.00 - 1snee brood met kipfilet
16.00 - Uur cardio
17.30 - 2 gebakken eitjes of een half blikje tonijn op water
17.30 - 2 sinasappelen
19.00 - avondeten (meestal droge rijst + kip) + 2sneetjesbrood +groente

Hoe zit het precies met zuivelproducten, boter en koffie (drink het altijd met suiker). Allemaal weglaten in de cut? En brood minderen?

((Cardio wil ik over 2 weken opvoeren naar 1.5 uur + 1.5 uur als me hydroxcut binnen is.))

Bij het avond eten zou ik enkel de rijst doen en niet nog eens 2 boterhammen erbij. Liefst niet te veel carbs in de cut. En om 10 uur nog een casseine eiwit bron. magere kwark of casseine eiwit supplement.

Terug
Naar boven