XXL Nutrition

Zwaar, licht, vaak, minder vaak.....

TNHC

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Wat is jullie mening.

Ik zie hier hoop mensen adviseren bewaar "zware" midelen voor je latere kuren want tren zou ik niet in je 2e of 3e kuur doen.

Echter waneer mensen 4 kuren hebben kan het wel.

Wat is hier de theorie achter ?

Je lichaam zijn organen e.d merken totaal geen verschil hoeveel kuren het gehad heeft. Het is zelfs zo dat wanneer je aan het begin zwaar gaat je minder vaak nodig zal hebben om te kuren en je hormoon stelsel en lever minder vaak van slag is geweest.

Om even alcohol erbij te betrekken.

Iemand die al 5 jaar lang iedere dag 10 glazen bier drink zal zijn lever meer beschadigen met een fles jenever dan iemand die 1 x per jaar een fles jenever drink.

Als je een basis test heb van 500 mg kan je er in kuur 2 400 tren bij zetten maar meeste zeggen dan kies eerst voor het "mildere" deca of eq voor je aan de tren gaat.

Echter zal de persoon hierdoor wel vaker moeten kuren om naar zijn gewenste resultaat te komen.

Ook gaan mensen vaak sneller weer op omdat ze nog niet zijn waar ze naar toe willen wat fysiek betreft.

Om het nog wat verder door te trekken.

Kuur je beter 2 x per jaar met tren test en dianabol

Of kuur je beter 4 x per jaar met test en eq of deca.

In situatie een zal je voor korte periode vrij zware belasting op je lichaam hebben echter heb je wel langer de tijd om te herstellenen te "reiniggen"

In situatie 2 is de belasting stuk minder zwaar maar wel veel frenquenter.

Om maar weer even te vergelijken:

Vaak kan een stuk metaal 2 zware klappen wel hebben maar als je voordurend het op een neer buigt breekt het.

Eerste kuur kan ik nog voorstellen dat je zegt test only om te kijken of je het kan verdragen, maar de persoon die in kuur 5 voor het eerst tren gebruikt heeft net zo weinig idee wat er gaat gebeuren als de persoon die het in kuur 2gebruikt.

Barst los.

Ik geloof dat er een bep.tolerantie opgebouwd word.
trenbolone heeft wat bijwerkingen die beter te doorstaan zijn als je al wat kuurtjes achter de rug hebt.

Goede vergelijking is die drank idd, nu zeg je het zelf al.

Wat is jullie mening.

Ik zie hier hoop mensen adviseren bewaar "zware" midelen voor je latere kuren want trenbolone zou ik niet in je 2e of 3e kuur doen.

Echter waneer mensen 4 kuren hebben kan het wel.

Wat is hier de theorie achter ?

Je lichaam zijn organen e.d merken totaal geen verschil hoeveel kuren het gehad heeft. Het is zelfs zo dat wanneer je aan het begin zwaar gaat je minder vaak nodig zal hebben om te kuren en je hormoon stelsel en lever minder vaak van slag is geweest.

Om even alcohol erbij te betrekken.

Iemand die al 5 jaar lang iedere dag 10 glazen bier drink zal zijn lever meer beschadigen met een fles jenever dan iemand die 1 x per jaar een fles jenever drink.

Als je een basis test heb van 500 mg kan je er in kuur 2 400 trenbolone bij zetten maar meeste zeggen dan kies eerst voor het "mildere" deca of eq voor je aan de trenbolone gaat.

Echter zal de persoon hierdoor wel vaker moeten kuren om naar zijn gewenste resultaat te komen.
Ook gaan mensen vaak sneller weer op omdat ze nog niet zijn waar ze naar toe willen wat fysiek betreft.

Om het nog wat verder door te trekken.

Kuur je beter 2 x per jaar met trenbolone test en dianabol

Of kuur je beter 4 x per jaar met test en eq of deca.

In situatie een zal je voor korte periode vrij zware belasting op je lichaam hebben echter heb je wel langer de tijd om te herstellenen te "reiniggen"

In situatie 2 is de belasting stuk minder zwaar maar wel veel frenquenter.

Om maar weer even te vergelijken:

Vaak kan een stuk metaal 2 zware klappen wel hebben maar als je voordurend het op een neer buigt breekt het.

Eerste kuur kan ik nog voorstellen dat je zegt test only om te kijken of je het kan verdragen, maar de persoon die in kuur 5 voor het eerst trenbolone gebruikt heeft net zo weinig idee wat er gaat gebeuren als de persoon die het in kuur 2gebruikt.

Barst los.

Hier ben ik het niet mee eens bro. Deca kan dan wel milder zijn dan Tren maar geeft heftige massa gestackt met Test. Dus hoef je echt niet meer/ vaker te zetten...

Goed punt zwier.

Alleen is 400 mg tren wel veel te veel voor een eerste keer tren

Je weet nooit hoe je ergens op reageerd. Als je iets stackt en de uitkomst is heel anders hoeft het nooit te komen door het middel wat je hebt toegevoegd maar het kan ook de combinatie zijn geweest. De uitkomsten zijn altijd speculatief en daarom weet je nooit wat er precies gaat gebeuren. Ik denk dat je dat soort dingen het beste zelf kan ervaren.

Als je nou bijvoorbeeld trenbolone neemt en je dat gebruikt voordat je deca heb genomen. Ja je zal sides hebben zoals nachtzweten en insomnia maar dat heb je met deca niet dus die sides zal je de eerste keer toch wel krijgen. Dus ik vind niet dat door deca eerst te nemen de sides verminderen. Het ligt meer aan wat je ervoor over hebt.

Ik kies iniedergeval bewust voor korte kuren omdat dit een veiligere manier van kuren lijkt. Minder onderdrukking, cholesterol wat zich niet ophoopt omdat er niks geproduceerd hoeft te worden. Als recreationale gebruiker lijkt dit me de meest logische beslissing. Het gaat tenslotte om je gezondheid.

Ik geloof dat er een bep.tolerantie opgebouwd word.
trenbolone heeft wat bijwerkingen die beter te doorstaan zijn als je al wat kuurtjes achter de rug hebt.

Goede vergelijking is die drank idd, nu zeg je het zelf al.

Tren enth kan makkelijk gebruikt worden. Heb het in mijn eigen eerste bulkkuur gebruikt. Tren ace daartegen is wat anders. Ik noem het niet zwaar maar je kunt er behoorlijk agressief van worden. Dus dat is het enige waar je op moet letten.

de 1e keer vreet je toch ook geen 10 xtc pillen op?dan ga je ook al lijp op 1 pilletje! zo is het toch ook met AS? correct me if i am wrong!

Als je begint, groei in je principe op alles (als je voeding en training goed is). Dan kan je beter een iets lichtere product nemen. En dus de zwaardere producten voor latere kuurtjes wanneer je minder snel gaat (door de hoeveelheid VVM die je al hebt opgebouwd). Zo'n zwaarder product geeft je het voordeel om nog steeds laag te blijven doseren in latere kuurtjes.

Terug
Naar boven