AndroidHealthClinic

Zwangere vrouw van fiets geschopt

b t s

Competitive Bodybuilder
10 media-items
Waardering
35
Lengte
1m79
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Zwangere vrouw van fiets geschopt

(Novum) - Drie jongens hebben vrijdag in Groningen een zwangere vrouw van haar fiets geschopt. Daarna gingen ze ervandoor met haar telefoon, laat de politie zaterdag weten.

De 22-jarige vrouw was bellend aan het fietsen op het Koerspad in het noordoosten van Groningen. Drie jongens van een jaar of 16 haalden haar in. Twee van hen trapten de vrouw, waardoor ze viel. De derde verdachte pakte daarop de mobiele telefoon. Hierna reden de drie weg. Ze zijn tot nu toe spoorloos.

Hoe de vrouw eraan toe is, is niet bekend.

Kijk, maakt me niet uit of ze nou van buitenlandse afkomst is of niet maar dit gaat toch nergens om?

Een ****ing mobieltje:eek:

waarom hebben die gasten dat nooit bij mij geflikt toen ik nog in Groningen woonde??? ( medio 2001~2002)

zulke berichten maken me flink agressief. :mad:
stelletje laffe t*fus honden

trieste figuren :mad:

vervang het woord jongens door buitenlanders en het verhaaltje klopt helemaal :mad:

Echt schandalig dit.

godverdegodver...

Ik hoop dat zij en haar ongeboren kind in orde zijn...
En ik hoop dat haar beltegoed bijna op was! ter***lijers

Stel je voor dat je die 'pa' bent :(

Typerende actie

Hier heb ik geen eens woorden voor... dit soort acties maken van een vredenlievend en rustig mens in één keer agressief :mad:

Ik kan niet begrijpen dat iemand zoiets kan doen, dan moet je serieus ziek je in hoofd zijn.

Zou ik erbij zijn geweest, dan zou het zeker niet goed aflopen met die 3 gasten.

Schiet met scherp.

onbegrijpelijk

sicko's .. 16jaar , wat moet daar van worden ..

Meteen afknallen. Wat een stelletje debielen, je zet een leven op het spel voor een ****ing mobiele telefoon.

Terug
Naar boven