Fitness Seller

Zwangere vrouw van fiets geschopt

ik denk bij zoiets nog elke keer waar moet dat heen hier!!!!

Ah je was er bij dus en je weet wat de nationaliteit was van de daders?

dit soort delicten worden veelal gepleegd door buitenlanders.

hoeft natuurlijk niet zo te zijn maar er is grote kans op, als je kijkt naar het verleden.

maar wie het ook gedaan heeft moet flink leiden, wtf vrouwen aanvallen. zoiezo mensen aanvallen voor dit soort dingen is triest. afmaken die lui, al zullen ze in nl geen hoge straf krijgen. denk dat je meer de klos bent als je ff de snelweg pakt met 200 snachts en wordt gepakt..

Deze gozers moeten gewoon ff een lesje in normen en waarden hebben. Is altijd zo in dit soort gevallen kijk maar naar die jij-geef-mij-jou-pen-niet?-ik-jou-neersteken-actie van pas.

Het is gewoon vaak zo dat die jonge pubers met meerdere maten meten. Kortom het krijgen van een 2e handsverrotte telefoon en verrot barrel van een fiets waar je wsch maar weinig mee kunt doen en nog minder voor kunt vangen is in hun oogpunt natuurlijk even veel waard als het trappen van een ZWANGERE vrouw en vervolgens dr nog vandoor gaan met telefoon en fiets.

Kan met me niet voorstellen dat die vrouw eigenlijk meer dan 3-4maanden zwanger was.
Maar het toch niet minder erg, zeker niet, maar of je 1 maand of 6 maanden zwanger bent maakt veel uit.Ik denk dat zelfs geen enkele k*t marokkaan in dat laatste geval iets zou doen.

Terug
Naar boven