Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vervang het woord jongens door buitenlanders en het verhaaltje klopt helemaal![]()
vervang het woord jongens door buitenlanders en het verhaaltje klopt helemaal![]()

idem stelletje lafbekkenzulke berichten maken me flink agressief.![]()
stelletje laffe t*fus honden

Gelukkig hebben die jongens nog een heel leven voor zich, waar ze zich nog dienstbaar kunnen maken voor de maatschappij.
3 kogels kosten hoeveel![]()
je vergeet de schoonmaakkosten nog, iemand moet die bende toch opruimenGelukkig hebben die jongens nog een heel leven voor zich, waar ze zich nog dienstbaar kunnen maken voor de maatschappij.

je vergeet de schoonmaakkosten nog, iemand moet die bende toch opruimen![]()

Gelukkig hebben die jongens nog een heel leven voor zich, waar ze zich nog dienstbaar kunnen maken voor de maatschappij.

Zou me niets verbazen als je het oppeens minder erg zou vinden als het niet zo is....vervang het woord jongens door buitenlanders en het verhaaltje klopt helemaal![]()
Zou me niets verbazen als je het oppeens minder erg zou vinden als het niet zo is....

op mijn schietvereniging heb je nog .22 voor 0,07 cent (cci geloof ik).![]()

in dat laatste geval zou Nederland te klein zijn voor mij en die 3 hufters samen!!
![]()