Fitness Seller

Zwelling 3/4 dagen na injectie!

uithoorn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
72kg
Vetpercentage
6%
Hoi, vraagje ik ben zaterdag begonnen met mijn eerste kuur 500mg test per week. Nu heb ik mijn quad geïnjecteerd (250mg) volledig pijnloos, maar 2 dagen na de injectie veel pijn in de spier nu weet ik dat dit vaker voor komt maar maak ik me toch een klein beetje zorgen aangezien er sinds vandaag ook zwelling is. Kunnen jullie mij vertellen of dit normaal is of heb ik iets fout gedaan? 23G naald gebruikt en alles steriel gemaakt van te voren.

Gloeit het? Is de plek rood? Zou de quad niet aanbevelen als spot voor een eerste kuur, beter om delts of glute te pakken.

Denk dat je het nog wel van anderen te horen zal krijgen maar met 23 jaar en 72 kg zou je beter er nog van af kunnen blijven

Hoi, vraagje ik ben zaterdag begonnen met mijn eerste kuur 500mg test per week. Nu heb ik mijn quad geïnjecteerd (250mg) volledig pijnloos, maar 2 dagen na de injectie veel pijn in de spier nu weet ik dat dit vaker voor komt maar maak ik me toch een klein beetje zorgen aangezien er sinds vandaag ook zwelling is. Kunnen jullie mij vertellen of dit normaal is of heb ik iets fout gedaan? 23G naald gebruikt en alles steriel gemaakt van te voren.
Als het na 2 dagen niet afneemt pak dan Ibuprofen gelcapsules. 2x daags 400mg
(kruidvat,ah)

Het kan zijn dat de alcohol nog niet verdampt was. Warm je gear op tot lichaamstemp. Pak schone naald voor injecteren, en injecteer langzaam.

Terug
Naar boven