AndroidHealthClinic

Zweten

patje87

Cool Novice
Waardering
0
Hey bro's,

Momenteel zit ik in een cycle mast en test.
Hebben jullie met dit warme weer ook zo last van zweten als je on bent pff?
Ik wordt er lijp van.....zweet de heledag door en heb het de heledag focking warm pfff...

groetjes,

P

Ja, zit nu ook in mast+ test, en zweet me helemaal gek.
Vind het warme weer maar niks :P

Zweten als het warm is terwijl je on bent??

Ga eens naar de dokter, wil je?

Ik zweet ook en ik juice niet. Veel te broeierig.

Hier in de fabriek is het 36 graden,5 ovens loeien naar de 1200 graden,met geen koelsysteem.De koeling is de fabriekshal.Heb vandaag denk ik 5 liter water op,en 2 x wezen plassen

aardewerk.....paardewerk

Test + Tren..... en zweten maar..... zowel 's nachts als overdag.... gewoon niet te doen.... 5 minuten trainen en tanktop direct kletsnat van 't zweet

Kuren doe je in de winter :p

70mg p\d methandieone en 750mg p/w en ik zweet me kapot dadelijk als de deca erin komt ga ik helemaal kapot volgens mij.ben steigerbouwer van beroep dus ik zweet nog wat extra

Je moet je pas zorgen gaan maken als je niet zweet met dit weer. p.s. is 70 mg niet een beetje te.

zweet met en zonder, nu weer een reeks nachtdiensten..... 7 uur erin om te slapen, rond een uurtje of 12 drijf ik vanzelf mijn nest uit. dus volop eten en drinken om op gewicht te blijven!

dit weer is niet normaal joh om te trainen.

Mag wel iets minder. Inderdaad.

Hey maat!

Vertel mij wat!

Test + Trenbolone + T3 + ECY =

• klagende collega's / vriendin :p
  • dus dan maar 3 keer per dag omkleden en deobus, handdoek, schone shirtjes in de auto
  • je shirtjes toch vaak niet zelfstandig uit kunnen doen omdat het teveel plakt of omdat je te opgepompt bent
  • rare opmerkingen in de gym omdat je zo doorweekt bent van dat 'opwarmsetje side raises' :D

En doet de Mast al wat voor je?

• Topic Starter Topic Starter
Hey Lickety,

Jah man, mast is lekker....aders komen er goed uit, lekker droog aan het worden...
Maar dat geprikt ben je op den duur wel zat hahaha..maarjah hoort erbij he:P
Met dit warme weer trainen in de gym is gekkehuis he pfff...jullie hebben nog airco toch....wij niet snik snik hahaha...

Hey maat!

Vertel mij wat!

Test + Trenbolone + T3 + ECY =

• klagende collega's / vriendin :p
  • dus dan maar 3 keer per dag omkleden en deobus, handdoek, schone shirtjes in de auto
  • je shirtjes toch vaak niet zelfstandig uit kunnen doen omdat het teveel plakt of omdat je te opgepompt bent
  • rare opmerkingen in de gym omdat je zo doorweekt bent van dat 'opwarmsetje side raises' :D

En doet de Mast al wat voor je?

Zit ook op sust, tren a, deca, T3 en ECA:

Hier hetzelfde liedje, mensen die mij raar bekijken, alsof ik elk moment kan doodvallen, als ik om 6u30 's ochtens vraag of het raampje van de trein aub open mag, als ik om 7u30 mijn ventilator op de hoogste stand in mijn richting heb staan op kantoor, als ik om 10u30 bij het eten van een soepje constant het zweet van mijn gezicht moet wrijven, als ik na 5 minuten in de gym door- en doorweekt (gisteren 6-7 keer t-shirt uitgewrongen !!!)...

gisteravond cardio gedaan, 40 min hometrainer, met handdoek in de aanslag, heb deze nadien uitgewrongen en kwam aan iets meer dan een halve liter PUUR ZWEET !!!!!!! Te zot voor woorden !!!!

Test p only, gister wezen kickboxen, echt ziekelijke gezweet! Alleen zonder die test was dat denk ook wel.

Hey Lickety,

Jah man, mast is lekker....aders komen er goed uit, lekker droog aan het worden...
Maar dat geprikt ben je op den duur wel zat hahaha..maarjah hoort erbij he:P
Met dit warme weer trainen in de gym is gekkehuis he pfff...jullie hebben nog airco toch....wij niet snik snik hahaha...

Airco is geen partij voor mij....

Weer ff een keertje samen trainen? Gaan we de gym even hardcore-iseren! :p

En je vriendin mist je!

Terug
Naar boven