Fitness Seller

Zweten

zweten kennen we allemaal wel zeker, ik hoef nog maar te hoesten en het zweet gutst van mijn rug! in de gym als ik al naar de gewichten kijk is het net of ik mij gedouched heb met mijn kleren aan! en dan mijn kop die door de dag rood ziet en als ik aan het trainen ben bijna paars ziet op sommige momenten. Dus je bent zeker niet de enige ;) Het heeft ook zijn voordelen, nu hoef ik in de gym niet naar de wc te gaan, kan alles lekker laten lopen, valt toch niet op en kan ik lekker blijven doordoen! das nog eens hardcore! :D

Je moet je pas zorgen gaan maken als je niet zweet met dit weer. p.s. is 70 mg niet een beetje te.
zijn 10 mg van xtreme power labs ik heb het idee dat er minder inzit.ben er wel redelijk goed van gegaan met de susta erbij volgende week komt deca erin ben van armomtrek 40 naar 44 gegaan.ik had 7 maanden niks gedaan na breuk van mijn relatie.ben sindsdien al weer 10 kilo zwaarder.ff egoistisch zijn en alleen aan me zelf en aan trainen denken.

bench 8x105kg
squat,deadlift(niet mogelijk slechte miniscus)
shoulderpress 8x90

Zweten doe je gewoon tijdens kuren. Als ik een beetje arbeid moet verrichten, dan is mijn rug na enkele minuten zeiknat. Vooral smorgens heb ik daar extra last van. Maargoed, ik heb het even gevraagd bij een drogist. Die vrouw zei meteen dat ik dan salvia moest nemen. Dat zou de nieren stimuleren. Dus ik een potje van 45 capsules gekocht. Elke dag 2 of 3 innemen en evengoed veel water blijven drinken. Zweten is zeker al de helft minder nu! Nou hopen dat dat ook zo blijft...

Zweten zuigt, bij de minste inspanning rollen de druppels al van mn hoofd en kan ik mn t-shirt uitwringen. :(

Terug
Naar boven