Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik blijf juist te hard afvallen momenteel. Ik track mijn calorien wel heel strikt en kom niet boven de 2400. Woensdag is mijn weegdag en als ik dan weer 2 kilo ben afgevallen in een week ga ik mijn schema ophogen naar 3000kcal. Het mag nu wel wat...
Zit strontverkouden thuis. Ik was al een weekje aan het snotteren, maar die run in dat kutweer heeft het laatste zetje gegeven.
Even paar dagen uitzieken.
Positieve noot: linker pec voelt bijna goed.
Reset op de squat heeft goed uitgepakt...
De reden dat ik geïnteresseerd was in deca is omdat ik uit meerdere verhalen had gelezen hoe het kan helpen bij gewricht pijn. Anders zou ik inderdaad wat @Brownie zegt liever 400/500mg test nemen.
Zondag 2.11.
Niet zo soepel als vorige week, maar is ligisch na een week ziek, volgende week 172.5x3 voor een PR dit decennium.
Squat
X8,8
Barx8
50x5
70x5
90x3
110x1
130x1
145x1
157.5x1
167.5x3
125x5,5,5,5,5
SLDL
190x4 PR
157.5x10
132.5x10...
De reden dat ik geïnteresseerd was in deca is omdat ik uit meerdere verhalen had gelezen hoe het kan helpen bij gewricht pijn. Anders zou ik inderdaad wat @Brownie zegt liever 400/500mg test nemen.
Crossfit met mijn vriendin :(
Warming up met een berg buikspieroefeningen
Om de minuut 5 burpies met daartussen als doel
90 kcal assault bike
90kcal skimachine
90kcal roeien
Ja, ik doe tegenwoordig full body workouts met nadruk op benen en dat loopt richting de drie uur.
Nu hoor ik de critici al roepen dat dit waanzin en contraproductief is, maar ik ga er goed op.
Alweer een nieuwe medicijn in ontwikkeling voor diabetes patienten genaamd bioglutide. Bevat dezelfde stoffen als reta maar dan zit er ook igf-1 bij. Oraal ook nog...
Ja, ik doe tegenwoordig full body workouts met nadruk op benen en dat loopt richting de drie uur.
Nu hoor ik de critici al roepen dat dit waanzin en contraproductief is, maar ik ga er goed op.
No worries, ik train nog!
De vier 'workouts' in dit overzicht zijn zowel kracht als cardio in de sportschool.
Eigenlijk zou ik in dit overzicht graag onderscheid willen maken tussen beide, maar ik weet niet of dat kan, en zo ja, hoe.
Wat...
No worries, ik train nog!
De vier 'workouts' in dit overzicht zijn zowel kracht als cardio in de sportschool.
Eigenlijk zou ik in dit overzicht graag onderscheid willen maken tussen beide, maar ik weet niet of dat kan, en zo ja, hoe.
Wat...