Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik wil delen wat ik denk over te kracht van gedachtes.
Voor mijn gevoel, het enige waar gedachtes invloed op hebben is wat je zegt en doet.
Sommige mensen denken dat ze dingen in de realiteit kunnen manifesteren met hun gedachtes, er is ook veel...
Na 4 uurtjes slapen uit bed gesprongen en heb inmiddels al meer dan 20 sets pushups en pullups gedaan, en wat horse stance.
Dat gebeurt er als je niet rukt.
aantal calorieen laatste maand verbrand met trainingen
2025/10 30523
alleen fitness
2025/10 7116
alleen cardio
2025/10 23407
Dit is de beste maand van dit jaar, veel gewandeld in Luxemburg (cardio) maar de vaart zit ook weer in de...
Geen idee ik heb net het zelfde merk aan producten gekregen en weet niet goed wat ik er van moet denken. Hopenlijk kan iemand hier snel antwoorden op geven ! Ik ga het zowiso starten en als ik meer kan vertellen hoor je het
Met 1ml BA water dus geen NACL.
Dan heb je een dosering van 10mg/ml. Doseren opbouwen. Ik adviseer laag te starten(onder de 0,5mg per dag). Als je de gewenste kleur hebt kun je de interval vergroten (dus minder frequent prikken). Hou rekening...
Hey allemaal,
Ik heb wat op dit forum gelezen maar omdat het veel al mannen zijn. Wil ik toch vragen of iemand mij wilt helpen omdat ik ook M2 wil proberen. Voor het eerst. Ik ben een vrouw van 164cm en ong 60KG, gespierd.
Ik zou graag willen...
Dat is zeker een goede harpoen. Ik gebruik de 21G naalden om de gear uit de vial te trekken en gebruik dan vervolgens een oranje 25G 0.5mm x 25mm naald om te injecteren. Ook zou je een andere injectie site kunnen gebruiken. Mijn voorkeur gaat uit...