XXL Nutrition

Sticky Podcasts

Bezoekers in dit topic

Ik doe in wezen zo'n beetje alles met een polsslag. Al jaagt ze mij wel wat angst aan. :bang:
 
Ik vind haar wel een lekker wijf. Ik geloof dat alles nep is aan d’r maar ik vind haar alsnog wel geil.

Wel met eens iets hoger bodyfat percentage aub
 
1609946083680.png
 
Echt een chille gast die Nathan trouwens. Zou tof zijn mocht het een vaste gast worden in RBP
 
Wat vinden jullie van die Nick?
 
Wat vinden jullie van die Nick?
Vind het wel een aardige gast en bij vlagen ook wel grappig, maar zeker niet de meest intelligente. Ik zou liever Sergio Oliva ofzo op zijn plek zien... Hij, Guy en Fouad lijkt me echt een meesterlijke combo.
 
Fouad zou wel eens wat meer zijn gasten mogen roteren. Na een x aantal keer krijg je toch steeds dezelfde vragen en daarop dezelfde antwoorden van dezelfde personen. Cedric was leuk. Sergio Oliva is altijd leuk. Jose Raymond is altijd leuk. Nathan de Asha liet ook een zeer goede indruk achter laatst.
 
Vind het wel een aardige gast en bij vlagen ook wel grappig, maar zeker niet de meest intelligente. Ik zou liever Sergio Oliva ofzo op zijn plek zien... Hij, Guy en Fouad lijkt me echt een meesterlijke combo.

Ja ik kan niet lang naar Nick kijken, weet niet wat het is.. af en toe wel leuk maar niet voor meerdere uren.
 

Sergio en Iain, should be fun
 
Nieuws uit Russia.

@goodvito en @danilov_sergey95 zijn allebei uitgenodigd door de Camel Crew om daar te komen trainen / leven. Die 2 gasten zijn allebei nog maar net in de 20 en fucking huge. Zou tof zijn als er over een paar jaar wat Russians op de Olympia zouden zijn in Open. Het talent is er iig zeker bij deze 2.
 
Laatst bewerkt:
Ik zei eens dat hij er beter uitziet zonder pet (no homo). Vond ie grappig. :)
 
Back
Naar boven