Fitness Seller

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Herhalen of harder roepen overtuigt mij niet.
e02e5ffb5f980cd8262cf7f0ae00a4a9_press-x-to-doubt-memes-memesuper-la-noire-doubt-meme_419-238.png

Jullie onderbouwen allebei niet hoe/welke manier laat zien dat mijn perceptie door religie is..

Alles dat ik weet hierover is vanuit media. Media is niet religie.
Ik heb in mijn religie helemaal niks over Palestina gehoord of gelezen waardoor mijn perceptie is gevormd.

Dus leg uit: HOE DAN

Jullie onderbouwen allebei niet hoe/welke manier laat zien dat mijn perceptie door religie is..

Alles dat ik weet hierover is vanuit media. Media is niet religie.
Ik heb in mijn religie helemaal niks over Palestina gehoord of gelezen waardoor mijn perceptie is gevormd.

Dus leg uit: HOE DAN
Dat deed ik al in een eerdere post: LEES DAN

Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat je religie er waarschijnlijk niet niets mee te maken heeft.

Een heleboel van de discussie in dit topic doe jij jezelf aan. Jij noemt iets of sleept iets erbij, als anderen daarop reageren dan baal jij ervan dat de discussie daarover gaat.

''Waarschijnlijk niet niets mee te maken heeft''.

Ik zeg dat het niks ermee te maken heeft, jij gelooft het niet, dus leg het dan verder uit dan alleen 'meeste mensen hebben voorkeur naar-'.

Gaan jullie dadelijk ook zeggen dat mijn perceptie van de Oekraïne/Rusland oorlog anders is vanwege mijn huidskleur? Of dat mijn perceptie van kindermisbruik binnen de katholieke kerk anders is vanwege mijn kindertijd?

Omdat jouw religie de Islam is.

Ja...en? Dit is een mensheid issue. Landen. Mensen. Kinderen.
Niet geloof.

Niet alles heeft ineens met mijn geloof te maken.

''Waarschijnlijk niet niets mee te maken heeft''.

Ik zeg dat het niks ermee te maken heeft, jij gelooft het niet, dus leg het dan verder uit dan alleen 'meeste mensen hebben voorkeur naar-'.
Omdat jij bij herhaling zegt dat je volledig objectief bent is voor mij niet echt een reden om dan maar van mening te veranderen als het werkelijk door al je posts heen sijpelt.

Het is een religieus conflict je jij behoort tot 1 van die religies en sta je er dus niet neutraal in. Dat is niet erg, dat is menselijk.

Imho is het geen religieus conflict en al zal dat wel zo zijn, mijn religie heeft niks te maken met hoe ik erin sta. Waarschijnlijk omdat ik niet als Moslim ben opgegroeid en mijn ouders mij hebben opgevoed om de mensheid te zien als het gaat om dit soort conflicten.

Klopt, maar je visie staat in deze echt niet los van je religie.

En ik vraag jou om uit te leggen hoe jij tot die mening komt met betrekking tot mijn visie.

Willen ze Moslims eruit hebben of willen ze Palestijnen eruit hebben?
Hamas wil wel de Joden eruit hebben, geen idee wat ze met de Islamitische Israelis willlen doen, waarschijnlijk hebben ze daar wel iets verschrikkelijks voor in gedachten.

Hamas citeert Islamitische teksten in hun handvest.

Het feit dat ik tegen moord ben, heeft niks met mijn religie te maken. Als je denkt van wel, dan neem ik aan dat je..niet tegen moord bent..??

Hamas wil wel de Joden eruit hebben, geen idee wat ze met de Islamitische Israelis willlen doen, waarschijnlijk hebben ze daar wel iets verschrikkelijks voor in gedachten.

Hamas citeert Islamitische teksten in hun handvest.

Ben benieuwd welke, want Joden verbannen is verboden. Joden zijn namelijk 'Mensen van het Boek' en ook zij moeten we gewoon respecteren (tenzij ze ons aanvallen). Wat Hamas doet is sowieso achterlijk en sta ik dan ook voor geen enkele mm achter.

Vandaar ook dat Joden over de hele wereld worden lastig gevallen door moslims en wokies, omdat het niets met religie te maken heeft. Ook omdat moslims deze kinderlijkjes wel de moeite vinden om te protesteren en ze in andere gevallen niets laten horen.

Vandaar ook dat Joden over de hele wereld worden lastig gevallen door moslims en wokies, omdat het niets met religie te maken heeft. Ook omdat moslims deze kinderlijkjes wel de moeite vinden om te protesteren en ze in andere gevallen niets laten horen.

Dat is hun keuze, helaas.

Betekent nog niet dat mijn religie mijn perceptie hiervan beïnvloed heeft, maar het betekent wél dat nog steeds niemand heeft uitgelegd WAT precies aan mijn religie, mijn perceptie heeft gevormd.
En nee, simpelweg 'je bent Moslim' is niet genoeg.

Terug
Naar boven