XXL Nutrition

Clownsworld

e0ba2cf2d8259dc9c01b6718203c602e.gif

Is dat die zangeres die ze een keer fopten met een "blote p**mel in haar gezicht"?

• Topic Starter Topic Starter
:D

:roflol:

1713985711401.png

En toen deed geslacht er opeens weer toe bij D66.

En toen deed geslacht er opeens weer toe bij D66.

Ik hoorde trouwens laatst dat het verhaal waarom alle medische kennis op mannenlichamen gebaseerd is toch wat anders in elkaar steekt dan de feministen ons willen doen laten geloven.

Na de Softenon baby’s durfde niemand het meer aan om vrouwen voor de overgang nog te gebruiken voor medicijnstudies.

Ik hoorde trouwens laatst dat het verhaal waarom alle medische kennis op mannenlichamen gebaseerd is toch wat anders in elkaar steekt dan de feministen ons willen doen laten geloven.

Na de Softenon baby’s durfde niemand het meer aan om vrouwen voor de overgang nog te gebruiken voor medicijnstudies.
Het is altijd anders dan "feministen" je willen laten geloven.

Net als die BS om het vrouwenkiesrecht in Nederland zo enorm in de spotlight te zetten. Daarmee wordt nogal eens vergeten dat het Algemeen Kiesrecht voor mannen in Nederland slechts 2 jaar ouder is. Met het Algemeen Kiesrecht voor mannen was er ook al een Passief Kiesrecht voor vrouwen. Het is dus niet zo dat vrouwen jaren of decennia zijn achtergesteld tov de (meeste) mannen.

Behalve voor covid.

Eerst was er het systeem van censuskiesrecht, wat wil zeggen dat alleen mensen met voldoende belastbaar inkomen mochten stemmen. In 1887 stelde het zogenaamde "caoutchouc-artikel" de eisen van het bezit van "kenteekenen van geschiktheid en maatschappelijke welstand". Doordat deze voorwaarden niet verder werden ingevuld kregen uiteindelijk vrijwel alle volwassen mannen die konden lezen en schrijven en niet van de armenzorg afhankelijk waren het kiesrecht.

Goede oude tijd.

Terug
Naar boven