Fitness Seller

Clownsworld

• Topic Starter Topic Starter

Krijgen al die mensen met ongefundeerde of slecht gefundeerde ideeën over genocide toch iets voor elkaar: een grapje van de Bee.

Het zal een stuk veiliger zijn voor de fairies door een gebrek aan hoogbouw.
:trollfacex:

Het zal een stuk veiliger zijn voor de fairies door een gebrek aan hoogbouw.
:trollfacex:

Nou probeer het eens. Vertrek naar gaza, heb seks met een andere vrouw en vertel het rondt.
..Weer een probleem op deze aardkloot minder.
"All Palestinians stand in solidarity with the LGBKFCTQ+ community"

Genomineerd voor de "Meest Waanzinnige Wensdenkerij" tot nu toe.
:roflol:
Het is een collectieve gedachte die hoort bij deze r**ards en hun retarded movement. Queers for Palestine, queers for islam, queers die oproepen tot intifade en jihad.

Chickens for KFC. Woke is mentally retarded.

Een mooi dilemma voor D66, waar het ene lid zich inzet voor de transgenders en het andere zorgt dat er van enkel tot pols bedekt kan worden meegedaan aan het schoolzwemmen.

Zo ziet het verdwijnen van het politieke midden er dus uit.

Wat heeft die arme man gedaan?

Wat is het toch met "progressieven" en het goedpraten van geweld en vernieling?

Wat is het toch met "progressieven" en het goedpraten van geweld en vernieling?

Polarisatie. :) Alleen dingen in je eigen straatje zijn goed, de rest moet vernietigd worden. Ik zou me als Amerikaan wel zorgen maken dat er geen "Waarschuwing: Stroom!" op staat. Deze beste meneer kan met het film materiaal de persoon in kwestie waarschijnlijk aanklagen.. :D

Polarisatie. :) Alleen dingen in je eigen straatje zijn goed, de rest moet vernietigd worden. Ik zou me als Amerikaan wel zorgen maken dat er geen "Waarschuwing: Stroom!" op staat. Deze beste meneer kan met het film materiaal de persoon in kwestie waarschijnlijk aanklagen.. :D
Denk dat dat wel meevalt in Murica. Daar mag je wel je property verdedigen.

Behalve misschien in woke shitholes zoals Portland.

Een dergelijke discussie stond er al onder.
Aan de ene kant: voor van alles aanklagen en geld eisen.
Aan de andere kant: private property, had 'm ook neer mogen schieten.

Polarisatie werkt enorm goed voor politici, maar minder goed voor een samenleving.

Terug
Naar boven