XXL Nutrition

Tien jaar cel voor vrouwenbesnijdenis in VS

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Tien jaar cel voor vrouwenbesnijdenis in VS

ATLANTA - Een Ethiopische immigrant is woensdag in de Amerikaanse staat Georgia tot tien jaar gevangenisstraf veroordeeld wegens genitale verminking. De 30-jarige man verwijderde in 2001 de clitoris van zijn 2-jarige dochtertje met een schaar. Het was voor zover bekend voor het eerst dat in de VS een dergelijke veroordeling werd uitgesproken.

Overigens heeft de man steeds ontkend zijn dochter te hebben besneden. Volgens hem heeft de familie van zijn Zuid-Afrikaanse vrouw, van wie hij drie jaar geleden scheidde, dit mogelijk gedaan.

ANP


Wat zouden we hier in Nederland aan straf geven?

Drie maanden voorwaardelijk en dan een menigte op de stoep krijgen die protesteert tegen zoveel cultureel onbegrip van de rechter?
 
Jippie, eerste reply.

ontopic: wel vet lange straffen in de V.S. Daarvoor kun je hier een moord plegen. Of een aantal verkrachtingen. Niet normaal zeg, het verschil in straf. Daarbij is het hier ook nog een hotel..
 
Ze zouden die kerel zélf moeten besnijden, nog vóór hij die 10 jaar gaat doen.
En dan maakt Bubba wel even een ontmaagding van de andere kant.
 
De eikel moeten ze bij die vent eraf snijden!
 
Laatst bewerkt:

:roflol: snel je post gewijzigd? :roflol:

hier in Nederland mag je 4 baby's verdrinken voor gemiddeld nog geen jaar cel per baby :rolleyes:
toen ik las wat er kan gebeuren met alleen een verkeersovertreding in sommige landen. maja de strafmaat van Nederland is wel bekend ondertussen toch?

ps: dit topic gaat uitlopen op een besnijdenis-discussie, niet op commentaar over het nederlands rechtsysteem:rolleyes:
 
10 jaar is netjes, zouden ze hier ook moeten invoeren. Ik ben geen groot aanhanger van de VS op vele vlakken maar hier geef ik ze groot gelijk.
 
10 jaar met besnijdenis zou goed wezen.
Dat kind mist de rest van haar leven zo veel lol, dat kan je eigenlijk niet meer goed maken.

K*t vent. En k*t cultuur.
 
En waarom eigenlijk? Wat was nu het nut van z'n actie?
Mensen met psychopatische problemen...
 
10 jaar wel een beetje lang!
 
met een schaar....

het arme kind :(

hier wordt B altijd beetje boos over. Achterlijk volk.
 
10 jaar is te kort voor een meisje haar plezier af te nemen... Zijn hele zaakje mag er van mij wel af. Met een bot mes uiteraard.
 
ik vond mezelf nog vriendelijk.. ik ga voor een rasp
 
ik hoor overigens net dat de man niet is veroordeeld voor besnijdenis, maar voor zware kindermishandeling, aangezien ten tijde van het delict er nog geen wet was in de VS die vrouwenbesnijdenis verbood, zodoende ook geen grond voor veroordeling hiervoor.

Zou zo'n vent nu écht niet weten waar ie meer bezig is geweest????

@ purple, ik stel eerst een 'druppelproef' voor op z'n ballen, vervolgens een bus purschuim in z'n pik en dan pas raspen...
 
haha de straffen in de vs slaan sowiezo nergens op.
Een lerares die een jongetje van 13 doet (verkracht dus) krijgt 6 maanden gevanenisstraf.

Een geile vent die denkt dat hij een 13 jarig meisje gaat nken, het vliegtuig neemt om haar te gaan nken, en bij het uitstappen wordt aangehouden door 12 agenten zonder dat hij zijn lul ook maar ergens in heeft kunnen steken, mag 6 jaar zitten.
 
Back
Naar boven