AndroidHealthClinic

Vrouw krijgt celstraf in Dubai omdat ze verkracht is [niet verkracht]

Daarom moet volgens de islam een vrouw ook bedekt over straat gaan en is alcohol verboden zodat er geen verkrachtingen plaatsvinden. De man die buiten het huwelijk coïtus had en dronk hoort de doodstraf te krijgen zodat dit andere afvallige moslims zal afschrikken. De vrouw hoort in haar eigen land te blijven als ze geen moslima is.

Van Dubai heb je toch altijd het idee dat het redelijk Westers is, maar zoals ik net zie is maar 3% van de bevolking Westers en ook nog een een ratio van 3:1 man:vrouw. Zal wel een gefrustreerde moslim zijn die geen vrouw kon versieren.

de laatste tijd ben ik me meer in Vermeersch gaan verdiepen en het is echt belachelijk hoe sterk zijn punten over verschillende zaken met de mijne overeenkomen.

Vermeersch is dan ook op 99,9999% van de tijd een wijs man.
Die ook kritisch is tov zichzelf.

Laatst bewerkt:
Van Dubai heb je toch altijd het idee dat het redelijk Westers is, maar zoals ik net zie is maar 3% van de bevolking Westers en ook nog een een ratio van 3:1 man:vrouw. Zal wel een gefrustreerde moslim zijn die geen vrouw kon versieren.

Dit dacht ik dus ook vanwege alle mooie gebouwen enz.

heb je nu door dat je net mijn punt hebt gestaafd :roflol:

De paradox alleen al in die statement.

en voor iemand me op mijn "fout" wijst, ik weet dat die quote over nihilisme gaat ipv puur sophisme

Volgens mij wijst die uitspraak er op dat Nietzsche niet veel ego had, of het ego al voorbij was.. Zich niet meer met zo'n kinderachtige zaken bezighield aangezien hij alles en iedereen honderden jaren vooruit was. Het aforisme was meer z'n ding.

De t*ring gast, jij bent in al die jaren gewoon geen steek veranderd. :roflol:

Haha, blij dat te horen.:P

geloof je dit serieus?

Baby's die aan wiegedood sterven, kinderen die uit het niets als kindsoldaat opgeschept worden en hun ouders voor hun ogen afgeslacht zien worden, kinderen met kanker, een aanzienlijk percentage vd 3de wereld dat dagelijks aan honger, ziekte,... sterft.
Lijkt me dat iemand die 0-5 jaar oud is nog lang niet zoveel op zn kerfstok kan hebben om zulke zaken te "verdienen", jou wel?

Is gewoon een gedachte die ik soms heb en waar ik van vind dat er wel iets inzit, maar idd, als je niet gelooft in meerdere levens, je ene leven een gevolg is van je vorige leven ofzo, is het moeilijk om zoiets te geloven. Geloof wel dat alles wat er met je gebeurt in dienst staat van het leven, het goddelijke doel van het universum zoals Eckhart het verwoord.:P

Dus jij gelooft dat iedereen opnieuw geboren wordt en wat je dan meemaakt een gevolg is van je vorige leven? Begrijp ik dit goed?

Volgens mij wijst die uitspraak er op dat Nietzsche niet veel ego had, of het ego al voorbij was.. Zich niet meer met zo'n kinderachtige zaken bezighield aangezien hij alles en iedereen honderden jaren vooruit was. Het aforisme was meer z'n ding.

Wat denk je dat het meest likely is: dat door syfilis vergiftigde hersenen aforistisch zijn, of gewoon genuine geschift.

Anyway, de uitspraak is gewoon stokpaardje van het nihilisme. Je kan toch niks zeker weten, waarheid is objectief, dus wat voor nut hebben argumenten?

---------- Post toegevoegd 20 July 2013 om 19:57 ----------

het goddelijke doel van het universum zoals Eckhart het verwoord.:P

:roflol:

Je begint echt een wandelende jukebox met onzin te worden als je ook nog Eckhart serieus neemt.

Begin trouwens een patroon te herkennen, volgens mij heb je het op met excentriekelingen(sp?), vooral om die quote over "als mensen serieus denken dat ik fout ben wil dit zeggen dat ik iets goed doe".

Oooh, nu gebruik ik Nietzsche tegen jou. :roflol:

Laatst bewerkt:
Ik snap al die commotie niet..
Coïtus buiten het huwelijk kan natuurlijk niet.
We kunnen allemaal wel zeggen dat we verkracht zijn...
En ze zal ook wel geen burka hebben gedragen,dat mannen dan jeuk aan de genotstaaf krijgen weetje natuurlijk van te voren.
Dus het lijkt me een typische gevalletje van coïtus met voorbedachte rade.

Ik snap al die commotie niet..
Coïtus buiten het huwelijk kan natuurlijk niet.
We kunnen allemaal wel zeggen dat we verkracht zijn...
En ze zal ook wel geen burka hebben gedragen,dat mannen dan jeuk aan de genotstaaf krijgen weetje natuurlijk van te voren.
Dus het lijkt me een typische gevalletje van coïtus met voorbedachte rade.
simpel zieltje

Wat denk je dat het meest likely is: dat door syfilis vergiftigde hersenen aforistisch zijn, of gewoon genuine geschift.

Anyway, de uitspraak is gewoon stokpaardje van het nihilisme. Je kan toch niks zeker weten, waarheid is objectief, dus wat voor nut hebben argumenten?

---------- Post toegevoegd 20 July 2013 om 19:57 ----------

:roflol:

Je begint echt een wandelende jukebox met onzin te worden als je ook nog Eckhart serieus neemt.

Begin trouwens een patroon te herkennen, volgens mij heb je het op met excentriekelingen(sp?), vooral om die quote over "als mensen serieus denken dat ik fout ben wil dit zeggen dat ik iets goed doe".

Oooh, nu gebruik ik Nietzsche tegen jou. :roflol:

Vind Nietzsche allesbehalve geschift, zijn geest was imo enorm helder, hij komt gewoon soms krankzinnig over.. en je kan het idd zo zien maar volgens mij heeft Nietzsche het zo niet bedoeld, Nietzsche was ook geen nihilist.

Het leven is volgens Nietzsche een strijd waar iedereen probeert de anderen te onderwerpen. Nietzsche argumenteerde principieel nooit, "Wat heb ik met argumenten te maken?", niets toch? Hij gebruikt retorisch geweld waarmee hij zijn lezers probeert te overdonderen en te bemachtigen.

En ja, heb wel een zwak voor excentrieke personen. (Nietzsche, Prince, U.G., Elio Di Rupo.. Lady Gaga) & thx haha.

Vind ik wel een brug te ver, verkrachting is eig al een straf van het leven, dus onnodig, fout om haar dan nog eens extra te straffen. Maar wel beetje stom om in zo'n land verkrachting aan te geven. Maar mss is dit wel een gelegenheid om haar ego te laten varen, die mensen, het leven te vergeven, en tot bezinning te komen. Je weet zoiezo niet hoe ze was op dat politiebureau en zo, mss zat ze met enorm veel haat, wraak naar haar verkrachter toe en hebben die mannen haar daarom expres nog eens veroordeeld tot een gevangenisstraf. Is maar een gedachte btw, maar U never know.

Jij bent echt een kankergezwel dat ze beter uit de samenleving kunnen verwijderen.

• Topic Starter Topic Starter
Wie is in voor DBB gangrape van Corleané?

:roflol::roflol: De haat van een "goede", "rechtvaardige" ziel.
Jij bent de onnozelaar. Als iedereen zo met dingen zou omgaan...
Oh, Al-qaida heeft enkele duizenden mensen vermoord met vliegtuigen in de WTC torens. Hoe durft de VS daarop te reageren? Dat is toch gewoon het leven?

Vind Nietzsche allesbehalve geschift, zijn geest was imo enorm helder, hij komt gewoon soms krankzinnig over.. en je kan het idd zo zien maar volgens mij heeft Nietzsche het zo niet bedoeld, Nietzsche was ook geen nihilist.

Nietzsche had een haat/liefde relatie met het nihilisme, maar was niettemin de grondlegger ervan(jaja er was nog een kerel ervoor wiens naam ik ben vergeten die er was over zei, maar de doorbraak heb ik het over) en de meerderheid van zijn uitspraken zaten vol ermee. Denk dat de meeste expert-filosofen nog niet weten of hij nu echt nihilist was of niet.

"what does nihilism mean?"-quote vooral.

Dat hij "helder" was, nope, hij was gewoon een nutcase.

Laatst bewerkt:
Nietzsche had een haat/liefde relatie met het nihilisme, maar was niettemin de grondlegger ervan en de meerderheid van zijn uitspraken zaten vol ermee. Denk dat de meeste expert-filosofen nog niet weten of hij nu echt nihilist was of niet.

Dat hij "helder" was, nope, hij was gewoon een nutcase.
Snap jij dat mensen klagen wanneer ze opgelicht worden?
Das toch gewoon het leven? :dunno:

Terug
Naar boven