Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vrouw krijgt celstraf in Dubai omdat ze verkracht is [niet verkracht]
Een collega van mijn neef moest eens naar zo'n bananenrepubliek voor zaken. De beste man had nog maar net de luchthaven verlaten toen hij twee lijken zag bungelen aan een kraan.
Een collega van mijn neef moest eens naar zo'n bananenrepubliek voor zaken. De beste man had nog maar net de luchthaven verlaten toen hij twee lijken zag bungelen aan een kraan.
Moest plots terugdenken aan je post, is in feite wel een groot compliment dat je me hier geeft. Ben idd een bedreiging voor de maatschappij, maar wil niks liever.
You are at peace with yourself and the consequences of which are really difficult to face. Then you become a threat to the society as it functions today. You become a threat to your neighbours also, because they have accepted the reality of the world as real, and they are pursuing some funny thing called ‘the peace’ and so, you will become a threat to their existence as they know it and as they experience it." Love you U.G.
Dat zijn dus de "democratische" regiems die wij steunen tegen de liberale Syrische regering.
Dit is heel normaal hoor in Dubai.. wij moeten nog even aan die sharia wennen, maar straks is dat hier ook heel normaal.
We mogen immers toch geen kritiek op de moslim cultuur hebben en het vooral geen strobreedte in de weg leggen hier in het tolerante Nederland.