XXL Nutrition

Vrouw krijgt celstraf in Dubai omdat ze verkracht is [niet verkracht]

Jij bent de onnozelaar. Als iedereen zo met dingen zou omgaan...
Oh, Al-qaida heeft enkele duizenden mensen vermoord met vliegtuigen in de WTC torens. Hoe durft de VS daarop te reageren? Dat is toch gewoon het leven?

Haha, mja, ben idd wel een simpele ziel. & is niet omdat iets het leven is, voorbestemd was te gebeuren dat je er in moet berusten, dan maar niet moet reageren.

Nietzsche had een haat/liefde relatie met het nihilisme, maar was niettemin de grondlegger ervan en de meerderheid van zijn uitspraken zaten vol ermee. Denk dat de meeste expert-filosofen nog niet weten of hij nu echt nihilist was of niet.

Dat hij "helder" was, nope, hij was gewoon een nutcase.

Zijn Zarathoestra was een antwoord op het nihilisme waar Europa in dreigde terecht te komen na de ontmaskering van het christelijk geloof, het pure kwaad.. Zou me ook niet verbazen dat we nu in een boeddhistische, nihilistische tijd zullen terecht komen en pas binnen 100 jaar ofzo de tijd van Nietzsche, het *bermensch-tijdperk echt zal aanbreken.

Heb je al eens gezegd, zoroaster is de profeet, avesta is het equivalent van het heilig boek van die religie. Trouwens leuk "boek" om te lezen, staan veel gelijkenissen met nieuw testament in.

was een antwoord op het nihilisme waar Europa in dreigde terecht te komen na de ontmaskering van het christelijk geloof, het pure kwaad..

dan moet je beyond good and evil nog eens herlezen, zonder antitheistische bias.

Zou me ook niet verbazen dat we nu in een boeddhistische, nihilistische tijd zullen terecht komen en pas binnen 100 jaar ofzo de tijd van Nietzsche, het *bermensch-tijdperk echt zal aanbreken.

Gezien we in het existentialisme zitten, not bloody likely.

Ik zeg we nuken het midden oosten :roflol: zijn we gelijk af van die mong*len daar (srsly)
klick nog ff verder dan
geheime boodschap voor de volhoudert
Kudt moslims

dan moet je beyond good and evil nog eens herlezen, zonder antitheistische bias.

Heb nog maar 10 pagina's ofzo uit dat boek gelezen.:P Ben nu bezig met De Antichrist. Zal wel een tijdje (enkele jaren) duren voor ik al z'n boeken uit heb.

En een vrouw veroordelen omdat ze vreemd is gegaan of gaat is wel enorm zwak. De Islam is ook zo'n religie ontworpen door zwakke mannen. En volgens mij is dat artikel te weinig genuanceerd, is er meer aan de hand. Zou me sterk lijken dat ze even aangifte ging doen en meteen in de cel is gevlogen, maar kan natuurlijk.

Haha, mja, ben idd wel een simpele ziel. & is niet omdat iets het leven is, voorbestemd was te gebeuren dat je er in moet berusten, dan maar niet moet reageren.
corleone, dit is geen aanval richting jou, maar enkele serieuze vragen, dus gelieve erop te antwoorden met een volledige post ipv je gebruikelijke egoreddende ":roflol:".

Hoe kan iemand die niet kan/wil werken vanwege een overgevoeligheid aan externe stimuli nu constant zagen over voorbestemd, verlichting, "teveel ego",...
Betekent een overgevoeligheid aan externe stimuli immers niet dat jij dichtslaat als er teveel mensen/drukte om je heen is? Dat is toch wel het toppunt van teveel ego hebben?

En zoja: vind je het niet een beetje ongepast/arrogant/hypocriet dat zo iemand dan de shit die jij constant verkondigt zit te verkondigen? Jij beschikt immers over alle kennis nietzsche, tolle,... om volgens jou "in het huidige moment" te komen en kan dit niet (wat mogelijk een indicatie is dat het nieteens mogelijk=volslagen onzin is, en zeker een indicatie is dat jouw kennis ontoereikend is en je dus in de eerste plaats geen uitspraken hoort te doen over het onderwerp).

corleone, dit is geen aanval richting jou, maar enkele serieuze vragen, dus gelieve erop te antwoorden met een volledige post ipv je gebruikelijke egoreddende ":roflol:".

Hoe kan iemand die niet kan/wil werken vanwege een overgevoeligheid aan externe stimuli nu constant zagen over voorbestemd, verlichting, "teveel ego",...
Betekent een overgevoeligheid aan externe stimuli immers niet dat jij dichtslaat als er teveel mensen/drukte om je heen is? Dat is toch wel het toppunt van teveel ego hebben?

En zoja: vind je het niet een beetje ongepast/arrogant/hypocriet dat zo iemand dan de shit die jij constant verkondigt zit te verkondigen? Jij beschikt immers over alle kennis nietzsche, tolle,... om volgens jou "in het huidige moment" te komen en kan dit niet (wat mogelijk een indicatie is dat het nieteens mogelijk=volslagen onzin is, en zeker een indicatie is dat jouw kennis ontoereikend is en je dus in de eerste plaats geen uitspraken hoort te doen over het onderwerp).

(:roflol::roflol::roflol:)

Haha, mja, leef ook nog lang niet constant in het huidige moment, mijn ego neemt nog vaak een loopje met mij, maakt mij onbewust.., is een proces en zal wss nog wel een tijdje duren..

En volgens m'n psych ben ik idd overgevoeligheid voor externe prikkeles omdat ik imo op die rocha test of hoe het ook heet te veel in detail getreden heb. Ergens ben ik wel al altijd overgevoelig geweest, moest vroeger ook altijd wat tot rust komen nadat ik een ganse dag naar school was geweest en zo, maar wordt niet (meer) angstig op drukke plaatsen, zoals winkelcentra en zo, ga daar nu zelfs graag naartoe, en dat in feite dankzij Eckhart.. Heb het grootste deel van m'n genezing eig aan hem te danken dus vind het huidige moment zeker geen onzin, beschouw het nu ergens zelfs als m'n geloof, geloof in mezelf = geloof in het huidige moment, het leven.
En zou kunnen, gebeurt soms nog dat ik me wat verlies in een gesprek, als iemand waar je mee in gesprek bent vrij vlug praat ben je geneigd om je tempo aan te passen en ook iets sneller te praten en als ik dat doe heb ik het zitten.., is dus een kwestie van mij dan niet te laten overhalen door die persoon, mezelf niet te verliezen, laten onbewust maken, opfokken enz door zijn ego. Veel mensen praten altijd alsof er iets aan de hand is.

Is dat 24? Zou eerder 34 zeggen.

Sowieso snap ik niet waarom men naar die 'rare/vage' landen gaat. Zou ik in ieder geval niet doen.

Als je naar 'Locked up abroad' series hebt gekeken weet je gelijk waarom.

Laatst bewerkt:
Sowieso snap ik niet waarom men naar die 'rare/vage' landen gaat. Zou ik in ieder geval niet doen.

Als je naar 'Locked up abroad' series hebt gekeken weet je gelijk waarom.

Simpel, Dubai heeft veel andere voordelen. Zoals geen belastingen, daardoor kleine overheid, goede infrastructuur en entertainment als je het geld hebt, en goed weer. Alleen vrouwenrechten zijn nog k*t, maar wel te overzien als men zich aanpast.

Dat is waar: 'Ieder nadeel heb zijn voordeel' ;)

Andere cultuur, andere wetten. Geen enkel probleem mee.

http://m.gulfnews.com/news/uae/crim...-having-consensual-coïtus-with-boss-1.1211513

Dubai Police’s forensic report confirmed that the woman had coïtus but there was no mention of any physical violence.

She said they left the nightclub where they were drinking, according to her prosecution statement, at 3am and went to the hotel where they were staying near Safa Park.

Prosecution records quoted the woman admitting that she had consensual coïtus with H.A.

When asked by the investigating prosecutor why she reported to the police that she was raped, the Norwegian claimed it was because she was under the influence of liquor.

Meanwhile police records said Dalelv informed police that H.A. had coïtus with her against her will.

Laatst bewerkt:
Wow wat een dom mens dan. Ze had dus gewoon een nachtje plezier gehad en als ze haar mond had gehouden was er niks aan de hand.

Die zat duidelijk niet in het huidige moment!

kiek is an dat verandert de zaak wel een beetje...
Van verkracht slachtoffer naar dronken domme doos ;D

islam ies vrede

inb4 killy

When asked by the investigating prosecutor why she reported to the police that she was raped, the Norwegian claimed it was because she was under the influence of liquor.

Hier heb ik nog aan zitten denken bij het lezen van het eerste artikel... Feministen en andere links-liberalen zien coïtus hebben met een dronken vrouw soms als verkrachting, omdat ze niet meer in staat is om bewuste keuzes te maken.

Onzin natuurlijk, als je weet dat je geen bewuste keuzes meer kan maken, dan moet je ook niet drinken. De keuze om te drinken is dus het moment waarop je de deur openzet voor vrijwillige coïtus waar je later mogelijk spijt van krijgt.

Niet moedig dus maar een erg dom mens. De straf blijft achterlijk natuurlijk.

Uiteindelijk moet de man wel dertien maanden zitten terwijl de Noorse regering voor de vrouw haar vrijheid gaat zorgen. Dat is de échte onrechtvaardigheid in deze zaak.

"Volgens de wet in de Verenigde Arabische Emiraten, waartoe Dubai behoort, kan een man alleen voor verkrachting worden veroordeeld als hij zelf heeft bekend of als er vier mannelijke getuigen zijn. "

Wtf, dus je komt daar 99% van de gevallen gewoon met verkrachten weg :o

Vrij ziek gegeven...

Terug
Naar boven