MuscleMeat

Day in the Life of Erik Fankhouser

Bezoekers in dit topic

Jeppe

Team XXL-Wabba Jr. Winner
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
26 apr 2005
Berichten
1.901
Waardering
90
[Link niet meer beschikbaar]

Ever wonder what an average pro goes through?

Your average pro has a job, possibly a family, a sponsor maybe and a whole lot of work ahead of them. Follow Erik through a day in the life one week out from the Europa Pro Show.

Do you think you can keep up with his schedule?
 
MD heeft wel altijd k*t geluid, en server is kk traag daar.
 
Leuk filmpje, bestaat dus toch nog iets anders dan trainen voor sommige pro's
 
zwaar respect voor deze man
 
Het leven van een bodybuilder: trainen, eten klaarmaken, eten, slapen...

Gelukkig heb ik geen famillie waar ik 3 uur aan moet verkloten ;)
 
Respect voor deze man hoor
respect voor alle BB
 
deze filmpjes zie ik graag.

karma;)
 
Zeer toffe kerel man...heb echt wel respect voor zijn levenswijze, moet je maar willen/kunnen.
 
Wat vinden jullie van zijn rugwijdte?
 
hij gaat wel erg diep met het dieet man
 
Zwaar respect, echt. Toffe gast man.
 
Zelf ook ff volledig gekeken nu.

Echt wel chapeau voor hetgeen hij doet. Doet deugd als je ziet dat iemand zo leeft voor de sport. Soms herken je er dan iets van jezelf in...alleen heb ik het momenteel toch iets makkelijker :)
Zijn dieet is insane, maar hij zit dan ook opt einde. Palumbo doet z'n dieet volgens mij en diegene die z'n 'keto achtig 'dieet kennen weten dat er normaal vrij veel vetten nog bijzitten. Alleen is het zo dat palumbo die op het einde wel is durft te schrappen, zoals hier dus :D

btw 3* cardio per dag sjeeeez :D
 
ik snap niet waarom hij zoveel cardio doet, zo een dieet EN zoveel cardio lijkt me vrij counterproductive...
 
Hij zal wel weten wat hij doet hé ;)
Op z'n vorige wedstrijd was hij toch extreeeem ripped dusja..
 
Zijn dieet is insane, maar hij zit dan ook opt einde. Palumbo doet z'n dieet volgens mij en diegene die z'n 'keto achtig'dieet kennen weten dat er normaal vrij veel vetten nog bijzitten. Alleen is het zo dat palumbo die op het einde wel is durft te schrappen, zoals hier dus :D
Anabolic Diet, mail af en toe met D.Palumbo en hij laat gasten echt diep gaan inderdaad. Ik ben echt blij dat ik een shitload aan vetten binnenkrijg, moet er niet aan denken om zo laag in vet te gaan + deze shitload aan cardio.
 
Back
Naar boven