MuscleMeat

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

Hij gaat lekker zo lees ik :thumb:
 
Nee Greetje, gewoon het wekkertje op 05:45, wat koffie erin gooien, lezen wat Robke alweer heeft gepost ;) en dan zorgen dat ik om 07:00 op de sportschool ben.

Extra harde bikkel, er nog voor naar de sportschool moeten gaan ook, zo 's ochtends ontzettend vroeg [Afbeelding niet meer beschikbaar]
:bow2:


Door bergen en dalen heb ik mij geworsteld en toch haalde ik iedere keer weer de top ;)

Ik was idd de dag erna op sommige momenten niet helemaal ok maar dat is nu over.
Mijn arm kan ik al wat hoger optillen en naar achteren gaat ook wat beter met minder pijn. ik kan nu voor het eerst weer mijn hoofd helemaal naar links draaien, vond ik toch een stuk makkelijker vanmorgen bij het invoegen :D
Ook mijn linkerlat, achterkant schouder en nek voelen al een stuk minder pijnlijk aan.
Ik ben echt heel happy.
Als het iedere keer na een behandeling zo kan verbeteren dan hoop ik zelf over 3 a 4 maanden weer een stuk zwaarder te kunnen trainen,
joepieee :cheer:

Zo, dat klinkt echt goed zeg. Ik zou er zelf ook een beetje huiverig zijn om nu al helemaal :cheer: te zijn, omdat je niet extra hard teleurgesteld wil worden als het toch weer achteruitgaat, maar het klinkt echt alsof dat niet meer gaat gebeuren.
Miracle dokter :)

Op naar de UB PR's!!!
 
Om die tijd was ik nog lekker bezig, gemiddelde hf was 126 bpm,
36 minuutjes.

Het droger worden gaat mij nog wel wat te langzaam, aan de andere kant ben ik ook weer bang voor te veel spierverlies, dus dan maar wat langzamer.

Jij ook werkse vandaag en veel trainingsplezier! :)



Nee Greetje, gewoon het wekkertje op 05:45, wat koffie erin gooien, lezen wat Robke alweer heeft gepost ;) en dan zorgen dat ik om 07:00 op de sportschool ben.



Thnx meissie! :)



Door bergen en dalen heb ik mij geworsteld en toch haalde ik iedere keer weer de top ;)

Ik was idd de dag erna op sommige momenten niet helemaal ok maar dat is nu over.
Mijn arm kan ik al wat hoger optillen en naar achteren gaat ook wat beter met minder pijn. ik kan nu voor het eerst weer mijn hoofd helemaal naar links draaien, vond ik toch een stuk makkelijker vanmorgen bij het invoegen :D
Ook mijn linkerlat, achterkant schouder en nek voelen al een stuk minder pijnlijk aan.
Ik ben echt heel happy.
Als het iedere keer na een behandeling zo kan verbeteren dan hoop ik zelf over 3 a 4 maanden weer een stuk zwaarder te kunnen trainen,
joepieee :cheer:

Dat klinkt wel als een goed vooruitzicht! Met beetje geduld... Fijn steeds beetje beter! Kan je ons straks allemaal verslaan met de gewichten :p
 
Extra harde bikkel, er nog voor naar de sportschool moeten gaan ook, zo 's ochtends ontzettend vroeg [Afbeelding niet meer beschikbaar]
:bow2:


Jij traint om 00:00...... is misschien nog wel zwaarder,
ik heb tenminste nog mijn nachtrustje gehad :)


Zo, dat klinkt echt goed zeg. Ik zou er zelf ook een beetje huiverig zijn om nu al helemaal :cheer: te zijn, omdat je niet extra hard teleurgesteld wil worden als het toch weer achteruitgaat, maar het klinkt echt alsof dat niet meer gaat gebeuren.
Miracle dokter :)

Op naar de UB PR's!!!

Ik ben zelf ook altijd behoorlijk ceptisch hoor, maar van 1 behandeling van hem heb ik al meer resultaat dan van alle fysio behandelingen.
Je hebt wel gelijk dat ik niet al te vroeg moet juichen.
Afgelopen wo. had ik borst getraind en 's avonds toch weer behoorlijk last gehad.
Nu heb ik daarnet ook borst/schouders getraind, op het moment wel wat pijn maar nu niet, jippie :)
Ik stop tegenwoordig ook als iets pijn gaat doen,
jaja... toch wel wat verstand gekregen :rolleyes:

Dat klinkt wel als een goed vooruitzicht! Met beetje geduld... Fijn steeds beetje beter! Kan je ons straks allemaal verslaan met de gewichten :p

Optimist :D Ik hoef niet zwaarder dan jullie te pakken maar met gelijk gewicht ben ik ook al dik tevreden :)
 
Super zeg dat je nu geen pijntje hebt na je schouder training. :thumbs::cheer:
Die man gaat je echt van je probleempje afhelpen, vast en zeker!! :D
 
Ben blij voor je sunshine;)
 
Je meet resultaten zien er goed uit Jerney! :thumb:
 
Training van 17:00 borst/schouders/triceps/abs:

schouders los gedumbbelld met 2kg

- incline dumbbell press
2x 12x 5kg
1x 10x 7,5kg
2x 10x 10kg

- dumbbell flyes
2x 12x 2,5kg :o = pijnlijk
2x 10x 5kg

- flat bench press
2x 12x 20kg
2x 10x 30kg

- Technogym chest press
3x 10x 20kg :rolleyes:

- dumbbell front raise palms up
2x 10x 2,5kg
1x 10x 3kg
1x 10x 4kg(voor het eerst sinds een eeuwigheid, durfde maar 1 set :o)

- dumbbell side raises palms up
zelfde als bij front raise

- triceps pushdown
1x 10x 12,5kg
1x 10x 15kg
1x 10x 17,5kg

- triceps rope
3x 10x 7,5kg

- Technogym triceps apparaat
3x 10x 12,5kg

- cable crunches
1x 20x 10kg
1x 20x 15kg
1x 20x 20kg
1x 20x 30kg

- buikspierapparaat gym80
4x 15x 30kg


Afgesloten(beetje op mijn tandvlees :() met wederom crosstrainer op heuvel,
gem. hf 128 bpm.

==========================================================

Waar ik dus heel blij om ben is dat ik sommige gewichten toch ietsje omhoog kon gooien
en dat op dit moment geen pijn :cheer: heb, terwijl dat normaal na zo'n training wel het geval is :):cool::)
 
Training van 17:00 borst/schouders/triceps/abs:

schouders los gedumbbelld met 2kg

- incline dumbbell press
2x 12x 5kg
1x 10x 7,5kg
2x 10x 10kg

- dumbbell flyes
2x 12x 2,5kg :o = pijnlijk
2x 10x 5kg

- flat bench press
2x 12x 20kg
2x 10x 30kg

- Technogym chest press
3x 10x 20kg :rolleyes:

- dumbbell front raise palms up
2x 10x 2,5kg
1x 10x 3kg
1x 10x 4kg(voor het eerst sinds een eeuwigheid, durfde maar 1 set :o)

- dumbbell side raises palms up
zelfde als bij front raise

- triceps pushdown
1x 10x 12,5kg
1x 10x 15kg
1x 10x 17,5kg

- triceps rope
3x 10x 7,5kg

- Technogym triceps apparaat
3x 10x 12,5kg

- cable crunches
1x 20x 10kg
1x 20x 15kg
1x 20x 20kg
1x 20x 30kg

- buikspierapparaat gym80
4x 15x 30kg


Afgesloten(beetje op mijn tandvlees :() met wederom crosstrainer op heuvel,
gem. hf 128 bpm.

==========================================================

Waar ik dus heel blij om ben is dat ik sommige gewichten toch ietsje omhoog kon gooien
en dat op dit moment geen pijn :cheer: heb, terwijl dat normaal na zo'n training wel het geval is :):cool::)


LEKKER!!!! en nou zou houden!!
Goed getraind weer!!!:)
 
Is toch weer een knappe training er zit wel vooruitgang in je schouders.
 
elke progressie is een stap dichter bij je doel, hoe klein ook!
 
Back
Naar boven