Fitness Seller

hulp bij eerste kuur!!

Bezoekers in dit topic

maike1111

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2010
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
19%
beste ,

ik had graag begonnen met mijn eerste kuur .
ik ben 22j
ik ben 1.80
en weeg 91 kilo

ik had gaag een beetje hulp gekregen met wat te nemen en welke hoeveelheid .
graag had ik wat meer gegroeit meer kracht en droger komen te staan.

der is 1 probleem ik ben niet aan spuiten dus liever orale stuff...

al vast bedankt voor de hulp.
 
week 1-6 40mg winstrol per dag
Nakuren 1 dag na je laatste tab inname 20mg nolva per dag.

Als je een lage bodyfat hebt, kan je ipv winstrol dianabol nemen.

Suc6
 
spijtig genoeg heb ik geen lage bodyfat
 
Dan is kuren naar mijn mening een NO GO.
Ga eerst wat natureel cutten, veel cardio doen. Dieeten. Eventueel een ECAY stack erbij om wat sneller jou BF op een normale % te brengen.
Daarna dan jou kuur starten, is naar mijn mening ook het meest effectief.
Gr
 
met die geen lage bodyfat bedoel ik wel niet dat ik dik ben he ;) ben gewoon niet van de magerste

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

van die winstrol is dit 20 voor de training en 20 na of zo ?
zal het toch eens proberen met dit
en die 20mg nolva per dag erna
 
zou dan voor anavar gaan

week1-6 60mg ed

nakuren
 
Laatst bewerkt:
wat is het verschil met die andere 2 ?
 
met die geen lage bodyfat bedoel ik wel niet dat ik dik ben he ;) ben gewoon niet van de magerste

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

van die winstrol is dit 20 voor de training en 20 na of zo ?
zal het toch eens proberen met dit
en die 20mg nolva per dag erna

wel niet dat ik dik ben

tering wat een scheef land dat belgie wat leren ze jullie daar...

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

hahahahah gelijk boos in de pm, en ga lekker zelf wat uitzoeken dan zeggen de mensen hier wel of het wat is of niet ipv khEB SChEMA nodIG mENSEN hELp PLZXXX ?!?#$?
 
ga je eerst ff inlezen kerel, zijn geen snoepjes hea.
 
spendeer eens een weekendje met wat stickies lezen en verdiep je even een tijdje in aas ....
 
te veel pilletjes genomen ?
 
pleur lekker op met je beachboy pillen om af te valle ;/
 
jaman alle bedankt voor de hulp nje :s
 
toen ik hier mijn eerste vraag stelde die achteraf gezien ook dom was, kreeg ik dezelfde antwoorden die jij nu krijgt... en dat is idd HULP!! beter dan dat mensen je maar wat aanlullen... en er is genoeg info over kuren te vinden.... daarna kun je een voorstel doen
 
pleur lekker op met je beachboy pillen om af te valle ;/

In other words...

2i7b5oh.jpg
 
Aan die var only heb je sowieso niet veel. Ga je echt geen procenten vet mee kwijtraken. Krijgt wat extra kracht en dat gaat na je kuur gewoon weer weg. Houd je hooguit 1-2kg VVM aan over.
 
wel niet dat ik dik ben

tering wat een scheef land dat belgie wat leren ze jullie daar...

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

hahahahah gelijk boos in de pm, en ga lekker zelf wat uitzoeken dan zeggen de mensen hier wel of het wat is of niet ipv khEB SChEMA nodIG mENSEN hELp PLZXXX ?!?#$?

Stop toch eens met die België - Nederland onzin. Als ik mij moet baseren op het aantal schrijffouten dat jullie maken, zal het ook niet mooi zijn....
 
Aan die var only heb je sowieso niet veel. Ga je echt geen procenten vet mee kwijtraken. Krijgt wat extra kracht en dat gaat na je kuur gewoon weer weg. Houd je hooguit 1-2kg VVM aan over.

dat ligt geheel aan je voeding
 
Stop toch eens met die België - Nederland onzin. Als ik mij moet baseren op het aantal schrijffouten dat jullie maken, zal het ook niet mooi zijn....

lekker happen :rolleyes:
 
Back
Naar boven