AndroidHealthClinic

Log Roderick

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.

Ano_1991_6

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
22 nov 2009
Berichten
5.067
Waardering
1.291
Lengte
1m93
Massa
105kg
Welkom

Intro
Vroeger deed ik aan powerlifting, maar vanwege medische redenen moest ik daar mee stoppen. ik heb namelijk hele erge platvoeten. als ik doorging riskeerde ik een rolstoel als vervoersmiddel. Omdat bij DL en SQ mijn enkels doorzakten tot aan de grond.

Na enige tijd motivatie loos getraind te hebben, ben ik verder gaan kijken dan mijn neus lang is.

Ik heb nu een ander doel voor ogen. Ik wil graag Bench press competities gaan doen.

Ik hoop dat ik mijn doelen kan gaan halen. En laten zien dat je met een "Handicap" ook dingen kan bereiken.

Op 27-05-2012 heeft mijn trainingsmaatje/ beste vriend zelfmoord gepleegd door van het dak af te springen. ik heb 4 jaar samen met hem elke dag getraind en gekookt. het viel mij erg zwaar.

Rust zacht J.P
Mijn doelen momenteel:
- 105KG BodyWeight 160KG + RAW Paused bankdrukken

Bereikt:

- Sterkste man van Zeewolde 2010
- Sterkste man van Zeewolde 2011

- Sterkste man van Flevoland tot 20 jaar 2010

Deze waren gewoon leuk:

- Sterkste man van de Gym 2010
- Sterkste man van de Gym 2011
- Sterkste man van de BodyplanSport 2011


Benchpress:


- 17-6-12 120 RAW gedrukt op NPB beginnerswedstrijd 1st Place @ bench
- 17-12-12 140 RAW Paused gedrukt na eerste Smolov Cycle
 
Laatst bewerkt:
In!

Succes!

En pics btw, ben erg benieuwd hoe je erbij staat!
 
114 kg @ 11% @ 20 wtf.
 
114 kg @ 11% @ 20 wtf.

Ik ben bijna 2 meter lang. Dan is het toch niet zo heel bijzonder?
Als ik nou 1.80 was oke maar 1.93. tja ik vind het niet zo bijzonder.
Ik ben gewoon een lompe boer, maat 50, grote klauwen, gewoon een lompe kerel
 
Laatst bewerkt:
Ik ben 4 cm kleiner en scheel toch wel wat kilo'tjes. Als ik die kilo's verschil erbij zou hebben aan spier zou ik er wtf uitzien voor 20.
 
Ik ben 4 cm kleiner en scheel toch wel wat kilo'tjes. Als ik die kilo's verschil erbij zou hebben aan spier zou ik er wtf uitzien voor 20.

Hmm daar heb je een punt. Ik ga vanavond maar eens navraag doen of die meting wel klopt.
Ik heb er niet zo heel veel verstand van maar ze gingen huidplooien meten op 4 punten.
Aangezien het op 4 punten werd gedaan dacht ik dat het de vierpunts meting was.
Ik dacht dat dat redelijk betrouwbaar was.

Ik zal het na vragen XXL
 
Ach, foto's zeggen meer dan getallen he :D
 
nice man veel volume veel sets sterk bezig ik volg

wat zijn je kracht statts tot nu toe op de grote drie, als ik vragen mag?
 
Ach, foto's zeggen meer dan getallen he :D

Haha ja dat zegt Dennis ook al een tijdje. Maar om eerlijk te zeggen vind ik me zelf niet goed genoeg voor een foto. Als ik een foto upload dan zie ik alleen maar de punten die verbeterd moeten worden. Dat is mede een reden dat ik van BB naar PL ben gegaan. met PL gaat het erom wat ik til en niet dat niet alles in top staat is.

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 17:34 ----------

nice man veel volume veel sets sterk bezig ik volg

Leuk dat je volgt! super!

Ik vond het best pittig ja de 7x7 van me trainer maar het beviel me wel erg goed! Vandaag Cardio en morgen BENEN!!!:D

uhm de krachtstats weet ik niet precies.
ik ben sinds een maand over gestapt op powerlifting.
Maar ik haal 8x135 op de bank zowel schuin als plat.

En squatten doe ik sinds kort weer omdat nu de techniek me wel lukt maar de leg press gaat tot 380 en die doe ik 10x
Deadlift heb ik geprobeerd, volgens mijn trainer was de techniek goed maar ik had toch elke keer verrekte pijn in me onderrug de dag erna.
Ik vertrouw het niet dus ik ben daar mee gestopt
 
Laatst bewerkt:
Haha ja dat zegt Dennis ook al een tijdje. Maar om eerlijk te zeggen vind ik me zelf niet goed genoeg voor een foto. Als ik een foto upload dan zie ik alleen maar de punten die verbeterd moeten worden. Dat is mede een reden dat ik van BB naar PL ben gegaan. met PL gaat het erom wat ik til en niet dat niet alles in top staat is.

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 17:34 ----------



Leuk dat je volgt! super!

Ik vond het best pittig ja de 7x7 van me trainer maar het beviel me wel erg goed! Vandaag Cardio en morgen BENEN!!!:D

uhm de krachtstats weet ik niet precies.
ik ben sinds een maand over gestapt op powerlifting.
Maar ik haal 8x135 op de bank zowel schuin als plat.

En squatten doe ik sinds kort weer omdat nu de techniek me wel lukt maar de leg press gaat tot 380 en die doe ik 10x
Deadlift heb ik geprobeerd, volgens mijn trainer was de techniek goed maar ik had toch elke keer verrekte pijn in me onderrug de dag erna.
Ik vertrouw het niet dus ik ben daar mee gestopt
PL, maar geen DL? notsureifserious.jpg :p
 
Ja ik wil me rug echt niet vernken op deze leeftijd.
Ik zou mischien eens met iemand anders die er ook verstand van heeft DL kunnen doen.

Maar als me trainer zegt dat de techniek goed is en ik voel nog steeds me onderrug heel erg de volgende dag. dan vertrouw ik het niet niet helemaal.

En door middel van andere rug oefeningen kan ik toch ook een prima rug ontwikkelen?
 
Ja ik wil me rug echt niet vernken op deze leeftijd.
Ik zou mischien eens met iemand anders die er ook verstand van heeft DL kunnen doen.

Maar als me trainer zegt dat de techniek goed is en ik voel nog steeds me onderrug heel erg de volgende dag. dan vertrouw ik het niet niet helemaal.

En door middel van andere rug oefeningen kan ik toch ook een prima rug ontwikkelen?
Ja, dit zijn allemaal goede punten. Maar je zegt aan powerlifting te doen, maar je doet geen Deadlift. Terwijl t toch wel een vrij essentieel onderdeel van powerliften is..
 
Ja, dit zijn allemaal goede punten. Maar je zegt aan powerlifting te doen, maar je doet geen Deadlift. Terwijl t toch wel een vrij essentieel onderdeel van powerliften is..

Ja dat is zeker zo. Ik ga het ook wel weer doen. Maar dan wel met Gijs denk ik. Die heeft er zeker weten kijk op.

Ik wil niet beginnen met DL voordat ik zeker weet dat ik het goed doe. Als het me lukt zonder erge pijn in de onder rug dan doe ik hem zeker weten weer!
 
en sumo deadlifts heb je die ook al geprobeerd want PL is ook DL
verder wel echt beestige bench man
 
en sumo deadlifts heb je die ook al geprobeerd want PL is ook DL
verder wel echt beestige bench man

Dank je wel! ja ik ga ook weer DL doen als ik zeker weet dat me uitvoering goed is! me rug moet langer mee dan vandaag:D
 
ja, ik had het ook met sq en dl man ben lager gegaan om techniek te verbeteren, zwaar trainen is leuk maar het moet wel goed gaan. en niet dat je alles naar de klote helpt
 
Had je al ervaring met strongman events voordat je die wedstrijd begon?
 
Had je al ervaring met strongman events voordat je die wedstrijd begon?

Nee, maar ik heb wel op meerdere gekeken en achter de schermen mee gelopen. Maar nooit zelf 1 gedaan

Maar dat hier in Zeewolde was een lachertje. Het ging eigenlijk nergens over maar ja gewonnen is gewonnen:P
 
Maak eens filmpje van je DL en squat anders, weet niet wat je doelen zijn maar deadlift en squat zijn wel essentieel als je sterk wilt worden.

En wie is je trainer?
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven