Fitness Seller

Log Roderick (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Maak eens filmpje van je DL en squat anders, weet niet wat je doelen zijn maar deadlift en squat zijn wel essentieel als je sterk wilt worden.

En wie is je trainer?

De squat kan ik wel Parrallel of met kont op me hakken uitvoeren. Vanaf morgen ga ik die weer doen.

Deadlift zou ik een filmpje van kunnen maken ja. Maar ik mag van Gijs samen met mijn trainer langs komen bij hem. Ik denk dat ik daar ook veel van op steek.

Mijn trainer is Richard Jacobs. Ik denk niet dat het een bekende trainer is. Maar hij helpt me erg goed
 
Als je niet deadlift, en niet te vaak squat, moet je jezelf geen pl'er noemen natuurlijk, maar oke...
Wat is die "last in je onderrug" dan? Want de eerste keer dat we (zwaar) deadliften heeft natuurlijk zo'n beetje iedereen wel last in zijn onderrug. Verschil tussen spierpijn en echt "verkeerde" pijn.
Filmpjes maken lijkt me inderdaad verstandig. Als jouw trainer je de pl-kant op wil sturen, dan moet ie je ook gewoon goed kunnen laten dl-en. Anders is het geen goede trainer. Ik neem aan dat-ie ook in het wereldje heeft gezeten?
 
Ja hij heeft ook in het wereldje gezeten. En we gaan er mee aan de slag zei hij over de DL.
we lassen volgende week zondag een DL dag in en dat gaat hij me alles uitleggen over DL.
Dit weekend gaat niet lukken want ik ga morgen een weekendje weg met me vriendin.
 
vandaag Cardio gedaan:

Cross trainer 45 min 800.9Ckal weggetrapt
 
Benen:

Leg extention 1min rest between sets
(119kg is max apparaat)
7x119kg
7x119kg
7x119kg
7x119kg
7x119kg
7x119kg
7x119kg

Squat

Dit deed ik parralel voor het eerst in een jaar. 1min rust tussen de sets

7x90kg
7x90kg
7x90kg
7x90kg
7x90kg
7x90kg
7x90kg

Leg curl 30 sec rust tussen de sets
(60kg is max op apparaat)
7x60kg
7x60kg
7x60kg
7x60kg
7x60kg
7x60kg
7x60kg

Calve raises 1min rust tussen de sets
80kg is max apparaat

7x80
7x80
7x80
7x80
7x80
7x80
7x80

Outer tight 10 seconde rust tussen de sets

89kg is max apparaat

7x89kg
7x89kg
7x89kg
7x89kg
7x89kg
7x89kg
7x89kg


Inner tight 10 seconde rust tussen de sets

89kg is max apparaat

7x89kg
7x89kg
7x89kg
7x89kg
7x89kg
7x89kg
7x89kg

Ik vond het wel een lekkere training. Ik train normaal savonds dus 9uur sochtends is wel wennen. Maar ik ga nu met me chick naar centerparcs dus goed weekend allemaal!
 
Sterk alles max op de apparaten, goed weekend!
 
Leg ext. voor squats? Vind het maar apart hoor..
 
ja man ik zou ook eerst de squat doen, deed je eerst nooit parralel squat trouwens verder sterk bezig
 
Sterk alles max op de apparaten, goed weekend!
dank je wel:D het weekend was toppie:D
Leg ext. voor squats? Vind het maar apart hoor..

Moest van de trainer om ze al moe te maken voordat ik ging squaten

ja man ik zou ook eerst de squat doen, deed je eerst nooit parralel squat trouwens verder sterk bezig
Ik heb een hele tijd niet gesquat dit was me eerste sinds tijden. Het ging wel lekker geen last van me rug enzo dus die techniek zit goed:D
 
Heb navraag gedaan over mijn 11% vet. Ik heb het nu laten meten door iemand die er wel verstand van had en die kwam uit op 16% vet bij mij. Dus nu weet ik eindelijk wel de juiste percentage

Vandaag een lekkere training gehad.

Borst

Flat dumbbell press 1 minuut rust tussen de set

Me eigen dumbbell stangen tegenwoordig mee naar de gym ze zijn tot 100kg belastbaar en 50mm. in mijn gym gaan de dumbbell's maar tot 40kg
5x47,5(per arm eigen dumbbells mee genomen:D)
5x47,5
5x47,5
5x47,5
5x47,5

Incline dumbbell press 1 minuut rust tussen de set

5x40
5x40
5x40
5x40
5x40

Decline Barbell press 1 minuut rust tussen de set

5x90
5x90
5x90
5x90
5x90

Schouder

Upright Row 1 minuut rust tussen de set

5x55
5x55
5x55
5x55
5x55

Shoulder press met dumbbell 1 minuut rust tussen de set

5x30 per arm
5x30
5x30
5x30
5x30

Dumbbell Side Raises 1 minuut rust tussen de set(vind deze oefening altijd vreselijk zwaar)

5x8 per arm
5x8
5x8
5x8
5x8

Triceps

cable pull down (met touw) 1 minuut rust tussen de set

5x65
5x65
5x65
5x65
5x65

cable pull down (met rechte stang) 1 minuut rust tussen de set

5x80
5x80
5x80
5x80
5x80

Vond de training wel lekker gaan, alleen me shoulder press vond ik vies tegen vallen. in me vorige schema zat ik met 40kg per arm. maar na de borst lukte me dat niet meer
 
Laatst bewerkt:
Erg sterke training, maar post nou eens pics!
 
Erg sterke training, maar post nou eens pics!

oke oke oke ik vraag me vriendin van de week een foto te maken. maar ik pose nooit dus niet lachen he!
 
oke oke oke ik vraag me vriendin van de week een foto te maken. maar ik pose nooit dus niet lachen he!

Ik ben zeer benieuwd hoe je erbij staat, desnoods face even weghalen in paint. Het zijn iig zeer brute stats en gewichten die je verplaatst!
 
Ik ben zeer benieuwd hoe je erbij staat, desnoods face even weghalen in paint. Het zijn iig zeer brute stats en gewichten die je verplaatst!

me stats zijn aangepast. want die eerste vet meting scheen niet te kloppen ik zit op 16% maar ben aan het droog trainen dus ik probeer het lager te krijgen:D
ik zat vandaag na de training op 110.4kg @15,8% dus ja het kan beter!
 
sterke training weer nette db press
 
sterke training weer nette db press

Dank je wel! volgende week ga ik voor de 50kg per arm, ik had het idee dat ik er meer uit had kunnen persen
 
vandaag cardio gedaan 823,9kcal weg getrapt. ik wilde graag over de 850kcal heen maar dat lukte niet vandaag:(

Donderdag beter:D
 
eindelijk eens tijd gehad om een foto te schieten. de kwaliteit zuigt. Dit omdat ik de foto's heb gemaakt met mijn mobieltje
 
Laatst bewerkt:
Even uploaden op www.imgur.com imageshack werkt niet.

KRArC.jpg


Fixed! Denk dat BF inderdaad rond de 16 a 17% zit, ziet er iig groot uit!
 
eindelijk eens tijd gehad om een foto te schieten. de kwaliteit zuigt. Dit omdat ik de foto's heb gemaakt met mijn mobieltje



Dit was ik een jaar geleden toen trainen ik al eventjes:
FiB4f.jpg

rXFn8.jpg

bmYUJ.jpg


---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 12:12 ----------

[/COLOR]
Even uploaden op www.imgur.com imageshack werkt niet.

KRArC.jpg


Fixed! Denk dat BF inderdaad rond de 16 a 17% zit, ziet er iig groot uit!

haha dank je dennis wacht effe ik heb er meer:D Dus ik hoef me niet te schamen voor me fysiek?

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 12:19 ----------

GZoQY.jpg


me bovenbeentjes doen het ook aardig goed dacht ik zo?
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven