MuscleMeat

Fusion Pro Dedicated nutrition welke smaak moet ik nemen?

Bezoekers in dit topic

superries

Cool Novice
Lid geworden
2 aug 2012
Berichten
236
Waardering
1
Lengte
1m80
Hoi ik zit eraan te denken om
Fusion Pro
Dedicated nutrition te gaan bestellen wie heeft hier ervaring mee en welke smaak raad je me aan???

Keuze smaak chocolade,aardbei of vanille ice cream.

De ideale eiwit mix voor spiermassa en dieet!
Fusion Pro bevat niet alleen de allerbeste eiwit bronnen die er zijn, het bevat ook nog eens extra BCAA’s en Glutamine voor een nog snellere opname in de spieren en een sneller herstel. Doordat Fusion Pro geen toegevoegde vetten of suikers bevat zul je alleen maar in keiharde spiermassa aan komen en niet in vet. Fusion Pro is speciaal ontwikkeld voor iedereen die extra spiermassa aan wil zetten compleet vrij van vet. Begin vandaag met Fusion Pro te drinken en proef, zie en voel het verschil!


Kenmerken Fusion Pro:
-Ontwikkeld voor iedereen die snel extra spiermassa wil opbouwen
-Specifieke verhouding van eiwit fracties en bio-actieve peptiden
-Bevat Gehydroliseerde Whey Eiwit Isolaat en Micellar Caseïne
-Extreem hoog gehalte aan Glutamine en BCAA’s
-Ultra puur onverhit & onbeschadigde eiwitten
-Bouw continue spiermassa op; dag en nacht
-Laboratorium gecontroleerde kwaliteit
-6 verschillende eiwit soorten
-Geweldige Milkshake smaak
-Laag in vet en koolhydraten
-Perfect voor bodybuilders
-Perfecte oplosbaarheid
-Aspartaam vrij
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/dedicated-nutrition/fusion-pro/
Fusion Pro
Dedicated Nutrition


Ga terug [Afbeelding niet meer beschikbaar] Direct bestellen

Fusion Pro
Dedicated nutrition



De ideale eiwit mix voor spiermassa en dieet!
Fusion Pro bevat niet alleen de allerbeste eiwit bronnen die er zijn, het bevat ook nog eens extra BCAA’s en Glutamine voor een nog snellere opname in de spieren en een sneller herstel. Doordat Fusion Pro geen toegevoegde vetten of suikers bevat zul je alleen maar in keiharde spiermassa aan komen en niet in vet. Fusion Pro is speciaal ontwikkeld voor iedereen die extra spiermassa aan wil zetten compleet vrij van vet. Begin vandaag met Fusion Pro te drinken en proef, zie en voel het verschil!


Kenmerken Fusion Pro:
-Ontwikkeld voor iedereen die snel extra spiermassa wil opbouwen
-Specifieke verhouding van eiwit fracties en bio-actieve peptiden
-Bevat Gehydroliseerde Whey Eiwit Isolaat en Micellar Caseïne
-Extreem hoog gehalte aan Glutamine en BCAA’s
-Ultra puur onverhit & onbeschadigde eiwitten
-Bouw continue spiermassa op; dag en nacht
-Laboratorium gecontroleerde kwaliteit
-6 verschillende eiwit soorten
-Geweldige Milkshake smaak
-Laag in vet en koolhydraten
-Perfect voor bodybuilders
-Perfecte oplosbaarheid
-Aspartaam vrij
bannerfusionpro1%281%29.jpg


De gebruikte Proteines:
Fusion Pro bevat een combinatie van de allerbeste eiwitsoorten verkrijgbaar. Dit maakt Fusion Pro veel effectiever dan alleen Whey Eiwit. Juist door de combinatie van verschillende eiwitten is Fusion Pro veel effectiever om spiermassa mee op te bouwen. De eiwitten die in Fusion Pro gebruikt worden, zijn volledig ‘undenatured’. Dit betekent dat alle biologische en natuurlijke spieropbouwende eigenschappen van de eiwitten en peptiden gedurende het productieproces geheel onaangetast zijn. Alle aminozuren zijn nog intact zodat jij ze ook daadwerkelijk kan benutten voor herstel en opbouw.
Fusion Pro bevat een speciale mix van de allerbeste en meest spieropbouwende eiwitten verkrijgbaar:
Whey Eiwit Isolaat - een zeer zuivere variant van Whey eiwitten. Door speciale filteringmethodes worden suikers en vetten van de whey eiwitten gescheiden. Er blijft dan een whey isolaat over dat extreem snel in de spieren opgenomen wordt.
Gehydroliseerd Whey Eiwit Isolaat - de snelst opneembare eiwitsoort die er bestaat. Hydrolisatie betekent dat de eiwitten deels voor-verteerd zijn.Hierdoor worden ze extreem snel in de spieren opgenomen worden. Perfect om tijdens het ontbijt of na de training te nemen wanneer het extreem belangrijk is dat de eiwitten razendsnel in de spieren op genomen worden.
Melk Eiwit Isolaat - extra gezuiverde melk eiwitten die iets langzamer verteerd worden dan whey eiwitten waardoor ze langer actief zijn in het lichaam om meer spiermassa op te kunnen bouwen.
Micellar Caseïne - de bijna langzaamste eiwitvorm die er is. Micellar Caseïne is een speciale melk Isolaat vorm die nagenoeg koolhydraat en vet vrij is. Micellar Caseïne wordt tot wel 8 uur lang verteerd door het lichaam. 8 uur lang herstel en spieropbouw. Dit maakt Micellar Caseïne de perfecte eiwitbron voor een optimaal herstel na de training.
Ei Eiwit - is een eiwit dat een zeer specifieke verhouding van aminozuren heeft. De perfecte aanvulling op de andere eiwit soorten van Fusion Pro. Ei Eiwit staat al duizenden jaren bekend om zijn spieropbouwende eigenschappen.
Whey Eiwit Concentraat - iets minder zuiver dan Whey Isolaat, maar daarom zeker niet minder. Whey Concentraat bevat namelijk specifieke spieropbouwende peptiden die bij Whey Isolaat juist gefilterd zijn. Whey Concentraat wordt iets langzamer opgenomen dan Whey Isolaat, maar nog altijd 3x zo snel dan Micellar Caseïne.
BCAA’s - bestaat uit de 3 aminozuren Leucine, Iso-Leucine en Valine die zeer belangrijk zijn voor spieropbouw en herstel. Deze aminozuren worden nog sneller opgenomen dan gehydroliseerde eiwitten omdat ze niet meer verteerd hoeven te worden. Vooral Leucine is essentieel voor krachtsporters. Leucine geeft namelijk een signaal aan de spieren af dat er spiermassa opgebouwd moet worden. Zonder Leucine dus geen spier opbouw!
Glutamine - het meest voorkomende aminozuur in onze spieren. Glutamine is belangrijk voor een optimaal herstel maar ook voor een optimale weerstand.
Creatine Monohydraat - om Fusion Pro te perfectioneren bevat het een kleine hoeveelheid Creatine. Creatine heeft een wetenschappelijk bewezen werking voor spieropbouw en kan prima iedere dag gebruikt worden zonder negatieve bijwerkingen. Creatine komt namelijk van nature veel voor in vlees.
De eiwit mix van Fusion Pro is tot wel 5x zo effectief op spiermassa mee op te bouwen!

Alvast bedankt groetjes Ries.
 
Klanten zijn erg tevreden over de smaak van Fusion Pro. Vanilla, Aardbei of Choco is een beetje persoonlijk. Zelf vind ik de Aardbei erg goed smaken:)
Goeie shake!:)
 
Ik gebruik al een tijdje de choco, heerlijke dikke shake!
 
De smaak aardbei is erg lekker ik heb gister 2 shakes geprobeerd en vanmorgen ook 1.
Ik heb ze met water aangemaakt, met melk ga ik vandaag ook nog eens proberen.

Het effect wat ik tot nu merk is erg goed van de shakes...je hebt het gevoel dat je spieren echt goed vol lopen na het nemen ervan je spieren lijken wel een beetje te worden opgepompt!

Gr Ries
 
Back
Naar boven