XXL Nutrition

real madrid topic

Bezoekers in dit topic

Ozil is overrated imo
 
Pérez laat Ronaldo 'voor geen miljard' gaan bij Madrid
30/05/2013 18:08

Florentino Pérez is niet van plan om Cristiano Ronaldo te laten vertrekken. De president van Real Madrid hoopt de Portugese superster langer vast te leggen. Ook ging hij in op de toekomst van Iker Casillas en de mogelijke aankopen die De Koninklijke gaat doen.

'Cristiano Ronaldo heeft nog een contract voor twee jaar, maar dat willen we graag met twee seizoenen verlengen', aldus Pérez in gesprek met Cadena Cope. 'Het is niet zo dat hij meer wil verdienen, maar hij zou graag meer prijzen willen winnen. Ook aast hij op de Gouden Bal. Ik heb hem gezegd dat hij dan het beste in Madrid kan blijven om dat voor elkaar te krijgen.'

De Portugese aanvaller wordt in verband gebracht met Paris Saint-Germain, maar de Franse club maakt volgens Pérez geen enkele kans. 'Ik ben zelfs niet bereid om Cristiano Ronaldo te verkopen voor een miljard euro. Hij is de beste speler van de wereld en wij zijn nu eenmaal geen verkopende club.'

Pérez erkende dat hij ook heeft getracht om Neymar naar Madrid te halen, maar de 21-jarige aanvaller vertrok voor 54 miljoen euro naar Barcelona. Het mislopen van de Braziliaan verhoogt de druk om komende zomer een andere topaankoop te doen. 'Real Madrid staat bekend als een club die grote sterren binnenhaalt. Dat is een model dat ik heb ingevoerd en dat zal ook zo blijven.'

Luis Suarez
Gareth Bale, Edinson Cavani, Robert Lewandowski, Luis Suarez en Thiago Alcántara worden genoemd als potentiële aankopen. 'Ik zou ze allemaal graag in Madrid willen zien spelen', erkent Pérez, die echter geen onrust wil veroorzaken met de interesse voor Barcelona-middenvelder Thiago. 'Als de speler zelf niet wil of de club wil hem niet kwijt, dan is dat maar zo.'

Iker Casillas, die onder leiding van José Mourinho zijn basisplaats kwijtraakte, is komend seizoen waarschijnlijk weer de eerste keus in het doel van Real Madrid. Mourinho vertrekt komende zomer en Pérez denkt dat Casillas daarvan profiteert. 'Hij is nog steeds de beste keeper ter wereld. Hij heeft gewoon de pech gehad dat hij geblesseerd raakte en zijn vervanger het goed deed.'

Wie komend seizoen trainer van Real is is nog de vraag. Pérez ontkent dat Carlo Ancelotti de enige kandidaat is. 'Het is niet zo dat hij al een aanbieding heeft gehad, we zijn in meerdere coaches geïnteresseerd. Iedereen wil hier trainer worden. Voor Ancelotti geldt dat hij ook in 2005 en 2009 al in beeld was, maar telkens kwam het niet tot een dienstverband in Madrid.'
 
Het nieuwe thuis tenue voor het seizoen 2013/2014

de9vfl.png
 
Beetje té cartoonachtig die letters en cijfer. Voor de prima shirt. 8/10 wouldbuy.
 
Tis officieel ancelotti voor 3 jaar naar Real, wat vinden jullie ervan?
 
Tis officieel ancelotti voor 3 jaar naar Real, wat vinden jullie ervan?

Ik had persoonlijk liever Jupp gezien. Of een andere Duitser die die sterren laat werken ipv hun haar goedleggen.
ZE gaan ook isco kopen. Wat ik ook niet snap want ZE hebben al 3 spelers op dezelfde positie..
 
Staat niet echt bekend om zijn frivole voetbal, toch?

Zo ken ik hem ook. Vrij defensief op de counter. Jammer als dat zo zou zijn, team heeft veel kwaliteit.

Ik had persoonlijk liever Jupp gezien. Of een andere Duitser die die sterren laat werken ipv hun haar goedleggen.
ZE gaan ook isco kopen. Wat ik ook niet snap want ZE hebben al 3 spelers op dezelfde positie..

Ik had het liefst Ancelotti ook niet gezien, ben niet zo'n fan van. Jupp leek idd me wel nice of Klopp.
 
Ik had liever laudrup gezien.
 
Real Madrid... een spelers kerkhof... :o
paniek aankoop imo

Perez kan waarschijnlijk geen grote spelers halen (cavani,bale) dus probeert hij het hiermee goed te maken. Super speler, maar ze hebben al ozil en modric.
 
meer is beter
 
Ik zie Suarez nog wel eens bij rm spelen. #jwz #suarez #ajax #realmadrid #ronaldo #swag #yolo
 
Alsjeblieft een rechtsback ipv die Arbeloa lol . Walker of Clyne . Links Marcelo en Varane en Ramos at back .
Di Maria , Ozil en ronaldo houden . Spits kopen die kan koppen en al die voorzetten van links en rechts kan bewerken .
Khedira en xavi alonso sowieso houden . Geen domme aankopen ook aub jezus . Eigenlijk hebben ze Bale niet nodig en al helemaal niet nog een aanvallende middenvelder . Beter concentreren ze hun op de gouden jeugd die ze nu in handen hebben ( morata , casemiro , nacho , jesé rodriguez) en laten ze die gasten op de bank ipv supersterren te zien wegkwijnen en verouderen langs de kant aan een debiel hoog loon
 
Alsjeblieft een rechtsback ipv die Arbeloa lol . Walker of Clyne . Links Marcelo en Varane en Ramos at back .
Di Maria , Ozil en ronaldo houden . Spits kopen die kan koppen en al die voorzetten van links en rechts kan bewerken .
Khedira en xavi alonso sowieso houden . Geen domme aankopen ook aub jezus . Eigenlijk hebben ze Bale niet nodig en al helemaal niet nog een aanvallende middenvelder . Beter concentreren ze hun op de gouden jeugd die ze nu in handen hebben ( morata , casemiro , nacho , jesé rodriguez) en laten ze die gasten op de bank ipv supersterren te zien wegkwijnen en verouderen langs de kant aan een debiel hoog loon

Daniel Carvajal moet de nieuwe rechtsback worden?

En Isco heeft getekend.
 
Daniel Carvajal moet de nieuwe rechtsback worden?

En Isco heeft getekend.

Oh , right was ik vergeten . Is die echt goed trouwens ? Ken hem niet echt .
 
Isco, bale en suarez worden het volgens mij.
 
Bale mag komen, maar niet voor 90 milj, dat is hij niet waard.
 
Back
Naar boven