XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 64K
  • Weergaven 3M
  • Volgers 1.905

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer komt de whey perfection nieuwe smaken box weer op voorraad? Wilde eigenlijk binnenkort weer bestellen en deze er gelijk bij nemen..

Oh en misschien enig idee welke fitnesshandschoenen het allerkleinste vallen? Heb nogal kleine handen.

je weet wat ze zeggen over mannen met kleinen handen .. ;):rolleyes:
 
Hoe lang blijft de Smart Protein en Micellar Casein in de aanbieding?
 
Deze middag whey isolaat perfection Strawberry sensation besteld. Ben benieuwd naar de smaak.
 
B&F ik versta het niet zo goed.. Ik vind de peanut butter poeder van jullie huismerk echt niet lekker en niet te eten invergelijking met de P2B..

Heeft nog iemand dit probleem?
 
Hoe lang blijft de Smart Protein en Micellar Casein in de aanbieding?
De Smart Protein gaat morgen in de weekaanbieding. We zetten de weekaanbiedingen vaak een dag eerder al op de scherpe prijs. Dit alles vanuit het oogpunt om teleurgestelde klanten te voorkomen :) Deze is tot volgende week donderdag in de aanbieding. De Micellar Casein heeft een normale prijs van 34,90 op dit moment.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Micellar Casein Perfection:
- De beste shake om te nemen voor het slapen
- 7 uur gebalanceerde afgifte van aminozuren
- Klinisch bewezen!
- 100% pure Micellar Casein van Fonterra
- Arm aan vet- en koolhydraten
- Vrij van aspartaam en cyclamaat
- Instant oplosbaar, in heerlijke Milkshake smaken!
- Kies voor gegarandeerde kwaliteit

Waarom is de Adam Men's Multi 9 euro duurder geworden? Was eerst 16 euro, en nu 25 euro. Ook klopt de hoeveelheid niet. Onderaan staat 90 caps, en bij het kader bovenin staat 60 tabs.

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamines-en-mineralen/now-foods/adam/?sqr=adam&

Toch opzoek naar een andere multi als t geen foutje is, 25 euro voor een maand is wel erg prijzig.
Sinds kort is er een leverancier tussen gekomen. Deze koopt alle producten voortaan van Now Foods in en heeft het alleenrecht voor verspreiding van deze producten in Nederland. Sindsdien kopen wij onze producten daar in, dat betekend oa verplichte adviesprijzen, aangepaste formules en Nederlandse etiketten. Voorheen importeerden wij de Now Foods producten zelf vanuit de VS. We verkopen de VS-versies nogsteeds voor een scherpe prijs, tot het op is. Dan word alles vervangen door de Nederlandse variant.:rolleyes: Uiteraard zijn er goede alternatieven tegen een scherpe prijs. :)
Deze middag whey isolaat perfection Strawberry sensation besteld. Ben benieuwd naar de smaak.
Bedankt voor je bestelling. Met de Isolaat Perfection pak je een absoluut goed eiwit, die gaat je zeker bevallen. Ik ben benieuwd naar je eravring :thumbs:
B&F ik versta het niet zo goed.. Ik vind de peanut butter poeder van jullie huismerk echt niet lekker en niet te eten invergelijking met de P2B..

Heeft nog iemand dit probleem?
Onze Pindakaas Poeder is erg lekker, maar in tegenstelling tot de PB2 is het een andere smaakervaring. De PB2 bevat suikers, waardoor het een veel zoetere smaak heeft. Onze Pindakaas poeder hebben we gefocussed op kwaliteit boven smaak. 100% pinda's zonder toegevoegde suikers of andere smaakverfijners. Waardoor de smaak net iets anders is. In het begin is het even wennen, maar de Pindakaas poeder gaat je zeker bevallen. Het is een heerlijke, suikervrije pindapoeder. :thumbs:

Kenmerken Naturel Pindakaas Poeder:
- 140% meer eiwitten dan "normale" pindakaas
- 75% minder vet, zout- en suiker vrij
- 100% puur natuur pinda's, helemaal vrij van toevoegingen!
- Hoog in eiwitten die bijdragen tot de groei van spiermassa
- Perfect bij sport en dieet
- Zeer rijk aan eiwitten en bouwstoffen
- Lekker op de boterham, toast of cracker
- Ook heerlijk door je shake, kwark of smoothie
- Rijke bron van vitaminen, mineralen en antioxidanten
- 100% puur natuur
- Helemaal vrij van toevoegingen



Ralf
 
Beste B&F,

Zonet weer maar eens een bestelling geplaatst, deze keer voor mijn zus ;). Ik had eens een vraagje, mijn zus had graag jullie afslankplan gevolgd http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/slankplan/slankplan/slankplan-fase-1-pakket/ Ik heb alle supplementen die ervoor nodig zijn al besteld ooit en heb ik nog in huis dus nu was mijn vraag of het mogelijk was dit plan bij ons pakketje te steken? Voor een vaste klant ;)

ordernummer: C2515687
 
Ralf nee dat gaat hij niet.. Misschien scheelt er iets mee omdat er geen seal opzat??, geen idee maar ik vind hem echt slecht. Jullie pindakaas daar in tegen vind ik heerlijk!! Maar dit zal een dure vuilbak aankoop geweest zijn :(
 
De Smart Protein gaat morgen in de weekaanbieding. We zetten de weekaanbiedingen vaak een dag eerder al op de scherpe prijs. Dit alles vanuit het oogpunt om teleurgestelde klanten te voorkomen :) Deze is tot volgende week donderdag in de aanbieding. De Micellar Casein heeft een normale prijs van 34,90 op dit moment. [Afbeelding niet meer beschikbaar] Kenmerken Micellar Casein Perfection: - De beste shake om te nemen voor het slapen - 7 uur gebalanceerde afgifte van aminozuren - Klinisch bewezen! - 100% pure Micellar Casein van Fonterra - Arm aan vet- en koolhydraten - Vrij van aspartaam en cyclamaat - Instant oplosbaar, in heerlijke Milkshake smaken! - Kies voor gegarandeerde kwaliteit Sinds kort is er een leverancier tussen gekomen. Deze koopt alle producten voortaan van Now Foods in en heeft het alleenrecht voor verspreiding van deze producten in Nederland. Sindsdien kopen wij onze producten daar in, dat betekend oa verplichte adviesprijzen, aangepaste formules en Nederlandse etiketten. Voorheen importeerden wij de Now Foods producten zelf vanuit de VS. We verkopen de VS-versies nogsteeds voor een scherpe prijs, tot het op is. Dan word alles vervangen door de Nederlandse variant.:rolleyes: Uiteraard zijn er goede alternatieven tegen een scherpe prijs. :) Bedankt voor je bestelling. Met de Isolaat Perfection pak je een absoluut goed eiwit, die gaat je zeker bevallen. Ik ben benieuwd naar je eravring :thumbs: Onze Pindakaas Poeder is erg lekker, maar in tegenstelling tot de PB2 is het een andere smaakervaring. De PB2 bevat suikers, waardoor het een veel zoetere smaak heeft. Onze Pindakaas poeder hebben we gefocussed op kwaliteit boven smaak. 100% pinda's zonder toegevoegde suikers of andere smaakverfijners. Waardoor de smaak net iets anders is. In het begin is het even wennen, maar de Pindakaas poeder gaat je zeker bevallen. Het is een heerlijke, suikervrije pindapoeder. :thumbs: Kenmerken Naturel Pindakaas Poeder: - 140% meer eiwitten dan "normale" pindakaas - 75% minder vet, zout- en suiker vrij - 100% puur natuur pinda's, helemaal vrij van toevoegingen! - Hoog in eiwitten die bijdragen tot de groei van spiermassa - Perfect bij sport en dieet - Zeer rijk aan eiwitten en bouwstoffen - Lekker op de boterham, toast of cracker - Ook heerlijk door je shake, kwark of smoothie - Rijke bron van vitaminen, mineralen en antioxidanten - 100% puur natuur - Helemaal vrij van toevoegingen Ralf

Ik heb de PB2 nog nooit op, maar vind de B&F pindakaas poeder erg lekker!!! ik heb hem niet gebruikt op pindakaas te maken (daar is ljullie crunchy pindapasta te lekker voor) maar voor in shakes of kwark...
En damnnnnnn I love it.. heerlijk! :)

Top dat de smart protein in de aanbeidng gaat, bijna door mn pot heen :) - die in andere smaken/pindakaas smaak zou ook lekkerrr zijn :)
 
Oh yeah Bars in Promo :D dat maakt mij nu blij op een vrijdagmorgend . Gaan we groot inslaan :)
 
Hmm okee, jammer.

Zouden jullie deze http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamines-en-mineralen/allmax-nutrition/vitaform-multi/ nog bij mn bestelling kunnen doen?

C2514716
Je bestelling is al reeds verstuurd, je kan op jouw Body & Fit pakketje tussen 11-15 uur rekenen :) Wanneer je iets wilt toevoegen direct na je bestelling, kun je altijd het beste direct bellen. Dit omdat wij orders binnen enkele minuten doorsturen naar de verzamelwagens in ons magazijn. Daarna kan hij niet meer bewerkt worden. In die enkele minuten kun je dan het beste snel even bellen :thumbs: In ieder geval bedankt voor je bestelling. Veel plezier ermee!
Beste B&F,

Zonet weer maar eens een bestelling geplaatst, deze keer voor mijn zus ;). Ik had eens een vraagje, mijn zus had graag jullie afslankplan gevolgd http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/slankplan/slankplan/slankplan-fase-1-pakket/ Ik heb alle supplementen die ervoor nodig zijn al besteld ooit en heb ik nog in huis dus nu was mijn vraag of het mogelijk was dit plan bij ons pakketje te steken? Voor een vaste klant ;)

ordernummer: C2515687
Bedankt voor je bestelling! We gaan hem vandaag voor je verwerken, daar kan je morgen op rekenen. Je kan het Slank Plan kosteloos downloaden via de site. Dan ontvang je het per email hoe je het kan downloaden. Als je de producten al hebt, wil inzien, kan dat allemaal. Heel veel succes :wl:
Ralf nee dat gaat hij niet.. Misschien scheelt er iets mee omdat er geen seal opzat??, geen idee maar ik vind hem echt slecht. Jullie pindakaas daar in tegen vind ik heerlijk!! Maar dit zal een dure vuilbak aankoop geweest zijn :(
De Pindapasta kun je niet vergelijken met met de Pindapoeder. De smaak is gewoon anders :)
Ik heb de PB2 nog nooit op, maar vind de B&F pindakaas poeder erg lekker!!! ik heb hem niet gebruikt op pindakaas te maken (daar is ljullie crunchy pindapasta te lekker voor) maar voor in shakes of kwark...
En damnnnnnn I love it.. heerlijk! :)

Top dat de smart protein in de aanbeidng gaat, bijna door mn pot heen :) - die in andere smaken/pindakaas smaak zou ook lekkerrr zijn :)
Pindakaaspoeder, je leest er heel veel leuke recensies over!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Oh yeah Bars in Promo :D dat maakt mij nu blij op een vrijdagmorgend . Gaan we groot inslaan :)
12 heerlijke Good grab Toffee repen voor 8,50. Lekker zijn ze zeker, per reep 15 gram eiwit! :meal:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

---------- Toegevoegd om 09:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:25 ----------

De nieuwe weekaanbiedingen geldig tot 23-10!
Oh Yeah Bar Good Grab - Toffee
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Per Box 12 bars voor 8.50!

Ultra Fine Oats
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1000 gram voor 1.99!

Fitness Meal
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
4400 gram voor 29.90!

Smart Protein
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2000 gram voor 31.90!

Multi Women
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Maandverpakking voor 2.90!

Natural Vitamine C
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
240 gram voor 4.50!

Perfect Burn
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2 maand voor 15.50!

Premium Superfruit Mix
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
300 gram voor 6.90!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven