XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling nummero 2 weeral deze week, mijn zus vond de protene pannenkoeken zoooo goed smaken dat ze zelf ook 2 potten wilde, bij deze besteld met natuurlijk nog iets voor mezelf ook! ;)

Maak er wat moois van!

ordernummer: C2509590

Hey B&F, bestelling gedaan, kzat zonder oats en quinoa ;)
C2509741

Mag ik wel vragen om de gratis whey perfection sachet die ik gekozen heb, es een andere smaak dan strawberry, want da is nu al de 3e keer dat ik die krijg...ik dacht dat het de bedoeling was om es iets nieuws te proeven zodat men weet welke (lekkere) smaken men de volgende keer kan kiezen.

Chocolate Brownie Milkshake 6/10
Toen ik hem opende rook hij erg lekker, maar de smaak valt me een beetje tegen. De smaak doet me denken aan de Nutella Hazelnoot (minus de hazelnoot dan ) en die vind ik afschuwelijk, alhoewel deze nog wel te drinken is. Moet er wel bij zeggen dat ik he-le-maal geen fan ben van whey met chocolade smaak. Ik heb er nog geen gevonden die ik wel lekker vond, dus dat speelt ook mee.
Conclusie: Ik zou hem niet nog een keer kopen, maar dat ligt aan mijn afschuw tegen whey met chocolade smaak. Ondanks deze afschuw heb ik hem alsnog kunnen drinken. Ik zou zeggen probeer hem zelf. Zeker een aanrader als je de Nutella of Chocolade lekker vind.

Vanilla Ice Milkshake 10/10(!)
Jongens even zonder grappen, deze smaak moet je proeven. Hij doet zijn naam eer aan, het smaakt echt als een milkshake, zo romig (gemixt met water). Dit was eigenlijk de smaak waar ik het minst van verwacht had maar oh wat is deze lekker. Dit is nou echt een shake die ik gewoon voor mijn plezier de hele dag door zou kunnen drinken i.p.v. snel achterover gieten na een training.
Bij de volgende bestelling kies ik hiervan zeker weten een emmer. Als jullie deze smaak niet uitverkocht krijgen dan doe ik het helemaal in me uppie!
Conclusie: Kopen! Nu! Echt niet wachten, lekkerste shake die ik ooit gedronken heb.
En nee ik krijg hier niet voor betaald

Peanutbutter Milkshake 3/10
De smaak waar ik het meest nieuwsgierig naar was, net als de meeste van ons denk ik.
Toen ik hem openmaakte rook hij anders dan verwacht, wel lekker, maar ik had een veel sterkere pinda geur verwacht. Gemixt met 250ml water en toen kwam de taste test. Na al mijn hoge verwachtingen viel deze echt ontzettend tegen. Hij is gewoon niet lekker en ik persoonlijk vind de smaak van pindakaas ver de zoeken, en geloof me ik ben een pindakaas lover!
Conclusie: Afrader, ik proef geen pindakaas erin terug en heeft zelfs een hele vieze smaak vind ik. Ik heb mijn shake dan ook niet afgemaakt, jammer!

Bestelling nummero 2 weeral deze week, mijn zus vond de protene pannenkoeken zoooo goed smaken dat ze zelf ook 2 potten wilde, bij deze besteld met natuurlijk nog iets voor mezelf ook! ;)

Maak er wat moois van!

ordernummer: C2509590

Bedankt voor je bestelling, je hebt het morgen in huis :)

Bart

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

Hey B&F, bestelling gedaan, kzat zonder oats en quinoa ;)
C2509741

Mag ik wel vragen om de gratis whey perfection sachet die ik gekozen heb, es een andere smaak dan strawberry, want da is nu al de 3e keer dat ik die krijg...ik dacht dat het de bedoeling was om es iets nieuws te proeven zodat men weet welke (lekkere) smaken men de volgende keer kan kiezen.

Bedankt voor je bestelling! Helaas kan ik de smaak van de samples niet kiezen, maar als ik naar de inpaktafels kijk zie ik volgens mij geen strawberry voorbij komen, dus dat zou goed moeten zitten :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Chocolate Brownie Milkshake 6/10
Toen ik hem opende rook hij erg lekker, maar de smaak valt me een beetje tegen. De smaak doet me denken aan de Nutella Hazelnoot (minus de hazelnoot dan ) en die vind ik afschuwelijk, alhoewel deze nog wel te drinken is. Moet er wel bij zeggen dat ik he-le-maal geen fan ben van whey met chocolade smaak. Ik heb er nog geen gevonden die ik wel lekker vond, dus dat speelt ook mee.
Conclusie: Ik zou hem niet nog een keer kopen, maar dat ligt aan mijn afschuw tegen whey met chocolade smaak. Ondanks deze afschuw heb ik hem alsnog kunnen drinken. Ik zou zeggen probeer hem zelf. Zeker een aanrader als je de Nutella of Chocolade lekker vind.

Vanilla Ice Milkshake 10/10(!)
Jongens even zonder grappen, deze smaak moet je proeven. Hij doet zijn naam eer aan, het smaakt echt als een milkshake, zo romig (gemixt met water). Dit was eigenlijk de smaak waar ik het minst van verwacht had maar oh wat is deze lekker. Dit is nou echt een shake die ik gewoon voor mijn plezier de hele dag door zou kunnen drinken i.p.v. snel achterover gieten na een training.
Bij de volgende bestelling kies ik hiervan zeker weten een emmer. Als jullie deze smaak niet uitverkocht krijgen dan doe ik het helemaal in me uppie!
Conclusie: Kopen! Nu! Echt niet wachten, lekkerste shake die ik ooit gedronken heb.
En nee ik krijg hier niet voor betaald

Peanutbutter Milkshake 3/10
De smaak waar ik het meest nieuwsgierig naar was, net als de meeste van ons denk ik.
Toen ik hem openmaakte rook hij anders dan verwacht, wel lekker, maar ik had een veel sterkere pinda geur verwacht. Gemixt met 250ml water en toen kwam de taste test. Na al mijn hoge verwachtingen viel deze echt ontzettend tegen. Hij is gewoon niet lekker en ik persoonlijk vind de smaak van pindakaas ver de zoeken, en geloof me ik ben een pindakaas lover!
Conclusie: Afrader, ik proef geen pindakaas erin terug en heeft zelfs een hele vieze smaak vind ik. Ik heb mijn shake dan ook niet afgemaakt, jammer!

Mooie review, hier hebben zowel de DBB'ers als wij wat aan, heel erg bedankt :)

Bart

Hoi ik heb vanavond een bestelling gedaan maar geen bevestiging gekregen. Heb al een pm gestuurd.

Vanavond ook een bestelling geplaatst. Ordernr: C2510881
Grote bestelling trouwens;)
Hopelijk morgen in huis.
Ik hoop dat ik met de smaakloze isolaat perfection toch een goede keus heb gemaakt en me dit niet zal beklagen ;)

Vanavond ook een bestelling geplaatst. Ordernr: C2510881 Grote bestelling trouwens;) Hopelijk morgen in huis. Ik hoop dat ik met de smaakloze isolaat perfection toch een goede keus heb gemaakt en me dit niet zal beklagen ;)

smaakloos brrrr.. zolang je niet veel verwacht van de smaak zal hij niet tegenvallen :p

Hoi ik heb vanavond een bestelling gedaan maar geen bevestiging gekregen. Heb al een pm gestuurd.
Ik heb je PM beantwoord. Gaat helemaal goed komen en morgen in huis :thumbs:
Bedankt voor je bestelling! Zoals beloofd heb ik er wat moois van gemaakt :D

Je hebt je pakketje morgen in huis :)

Bart

Vanmorgen pakketje ontvangen en
het zag er inderdaad mooi uit [emoji2]

Tnx Bart/B&F [emoji106]

Super om te horen dat alles goed aangekomen is. Bart snapt hoe het werkt, echt een aanwinst voor mijn team:D
Vanavond ook een bestelling geplaatst. Ordernr: C2510881
Grote bestelling trouwens;)
Hopelijk morgen in huis.
Ik hoop dat ik met de smaakloze isolaat perfection toch een goede keus heb gemaakt en me dit niet zal beklagen ;)
Bedankt voor je bestelling. Isolaat Perfection naturel is een prima keus. Gaat je zeker bevallen en kun je prima met van alles mixen. We gaan zorgen dat je hem morgen in huis hebt! :)
smaakloos brrrr.. zolang je niet veel verwacht van de smaak zal hij niet tegenvallen :p
Haha, smaakloos proeft inderdaad naar een melk-achtige smaak. Met smaakje is natuurlijk veeeel lekkerder :zuip:

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Korting Marathon
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Superfood Muesli
500 gram voor 2.69!

Naturel Pindapasta
500 gram voor 2.25!

Assault
30 servings voor 19.90!

Uw ordernummer is: C2511492 extra's altijd welkom:)
de naturel pindapasta met stukjes besteld de gewone was al heerlijk dus deze wordt helemaal smullen :)
en de d3 maar weer besteld voor de winter maanden

Veranderen van smaak is niet meer mogelijk wellicht?

Nog een vraagje: Anabolic ZMA + tribulus max + vitamine D3 (5000IU). Is dit te combineren of is die tribulus te veel van het goede?

Waarom zijn de samples van whey perfection altijd van een andere structuur als wanneer je een pot koopt?
De samples zijn veel korreliger en dunner dan die in de pot, gewoon benieuwd naar!

Ordernummer: C2511682

Wat extra's zou ik altijd waarderen!
Ik ben benieuwd naar de nieuwe wp smaken :D

Uw ordernummer is: C2511492 extra's altijd welkom:)
de naturel pindapasta met stukjes besteld de gewone was al heerlijk dus deze wordt helemaal smullen :)
en de d3 maar weer besteld voor de winter maanden
Bedankt voor je bestelling. Gaan we direct mee aan de slag en zorgen dat je het morgen in huis hebt! :) D3 is in de wintermaanden echt een must-have! Veel kiezen voor deze variant!
Vitamine D3 5000IU kenmerken:
- Is goed voor de spieren!
- Helpt het (natuurlijk) immuunsysteem van de lichaamscellen
- Draagt bij tot de opname van calcium en fosfor uit de voeding
- Ondersteunt de botten
- Zeer goed opneembaar
- Makkelijk te slikken capsules
- Neem 1 capsule per 2 dagen!

Veranderen van smaak is niet meer mogelijk wellicht?

Nog een vraagje: Anabolic ZMA + tribulus max + vitamine D3 (5000IU). Is dit te combineren of is die tribulus te veel van het goede?
Wanneer je een bestelling bij ons plaatst, gaat deze altijd direct in het orderverwerkingsproces. Dit is een kwestie van minuten dat hij doorgepushed is naar de inpakafdeling. Ik kan dan helaas niets veranderen voor je :) De smaak die je nu gekozen hebt, gaat je ongetwijfeld ook bevallen! ZMA, Tribulus en D3 kan prima gecombineerd worden. Het is in combinatie een goede stack :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

Ordernummer: C2511682

Wat extra's zou ik altijd waarderen!
Ik ben benieuwd naar de nieuwe wp smaken :D
Bedankt voor je bestelling, natuurlijk morgen in huis :thumbs:

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

8 spetterende weekaanbiedingen geldig tot 17 oktober!
Whey Perfection Variety Box
12 sachets voor 7.25!

Multi Men
Maandverpakking voor 2.90!

Gold Standard Whey
5LB voor 44.50!

Pindapasta Crunchy
500 gram voor 2.25!

Magnificent
2100 gram voor 19.25!

Omega 3-6-9
60 capsules voor 2.49!
240 capsules voor 7.90!

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 1.99!

Dominate
180 capsules voor 29.90!

Iets voor 10 uur nog snel besteld, hoop dat het er morgen is!

C2511655

bedankt voor je snelle antwoord.
Morgen nieuwe stack in huis, ik kijk er naar uit :)

Is alle dagen 5000ui vitamin d wel gezond?

Iets voor 10 uur nog snel besteld, hoop dat het er morgen is!

C2511655
Je bestelling is vandaag nog verstuurd hoor. Je hebt het morgen in huis :)
bedankt voor je snelle antwoord.
Morgen nieuwe stack in huis, ik kijk er naar uit :)
Graag gedaan. We zitten hier altijd klaar voor alle vragen:cool:
Is alle dagen 5000ui vitamin d wel gezond?
Wij adviseren het ééns per twee dagen te nemen :)

Ralf

B&f waarom zit er geen sealing op mijn pot peanut butter van bf?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven