MuscleMeat

Vet rond buik

Bezoekers in dit topic

Suus03

Novice
Lid geworden
2 feb 2015
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
51kg
Hoi,

Ik heb een vraag hoe ik het beste vet rond mijn buik moet verliezen. Ik ben van nature dun en ben begonnen met fitness/sporten om aan te komen.
Nu ben ik een paar kilo's aangekomen (spiermassa) maar rond mijn buik zit een laag vet wat mij stoort.
(dit zat er altijd al). Ik doe nu alleen kracht training 4x per week.

Wat is de beste manier om het vet rond mijn buik weg te krijgen? Krachtraining combineren met veel cardio en zorgen dat mijn energie verbruik hoger is dan de intake? en veel eiwitten en koolhydraten eten? Of zwaarder en meer krachttraining en clean eten?
 
Hoi Suus03,

De beste manier om het vet rond jouw bek weg te krijgen is het smeren van pindakaas. Ja echt, dit klinkt heel raar, maar pindakaas bevat bepaalde vetzuren die aan bepaalde receptoren binden op de vetcellen die een proces genaamd 'lipolyse' stimuleren. Dat betekent kortgezegd dat er vet wordt vrijgemaakt uit de vetcellen, die vervolgens ergens anders worden gebruikt, zodat je verhoudingsgewijs meer vet verliest rond je buik. Het handigste is om dit voor het slapen gaan op je buik te smeren en af te dekken met wat van dat keukenfolie. Let wel op dat je geen light pindakaas oid. haalt, daarin is de concentratie van deze vetverliesstimulerende vetzuren veel lager. Succes!
 
Pindakaas idd. Wel dat doorzichtige folie gebruiken, aluminiumfolie heb ik persoonlijk het idee van dat het veel minder werkt, of ligt dat aan mij?
 
Pindakaas idd. Wel dat doorzichtige folie gebruiken, aluminiumfolie heb ik persoonlijk het idee van dat het veel minder werkt, of ligt dat aan mij?

ik denk dat het aan jouw ligt bij mij werkte het wel
eventueel een foto plaatsen zodat we kunnen zien of het wel goed zit
 
Voor mij heeft dit in het verleden geholpen. Na ongeveer een week begon ik verschil te zien.
 
Jammer dat ik zulke reacties krijg, ik had gehoopt op serieuze reacties. Iemand die me wil helpen?
 
Jammer dat ik zulke reacties krijg, ik had gehoopt op serieuze reacties. Iemand die me wil helpen?

Suus, het zijn 4 personen met dezelfde reactie. Komt dat niet geloofwaardig genoeg over? Het klinkt helaas vrij vreemd maar lees de reactie van Galen nog maar eens..
 
"...zorgen dat mijn energie verbruik hoger is dan de intake?"

Dit.
 
Jammer dat ik zulke reacties krijg, ik had gehoopt op serieuze reacties. Iemand die me wil helpen?

Ik heb het ook gedaan een tijdje terug:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En zie avatar, zo zie ik er nu uit.

Veel succes verder
 
ik denk dat het aan jouw ligt bij mij werkte het wel
eventueel een foto plaatsen zodat we kunnen zien of het wel goed zit

Och met vershoudfolie werkt het bij me en dat zit wat steviger dan aluminiumfolie ook dus ik geloof het wel.


Jammer dat mensen om advies vragen, dit vervolgens krijgen en dan toch nog commentaar geven.
En dan heeft Galen het nota bene nog netjes onderbouwd ook.
 
Plaatselijk afvallen kan niet. Als je wilt afvallen zul je een calorie-tekort moeten creëren door minder te eten of cardio, doch het is onmogelijk om alleen het vet bij je buik kwijt te raken.
 
Zoals al gezegd is werkt plaatselijk afvallen niet.

Het vet op en rondom je buik zal het laatste vet zijn wat vertrekt. Het moeilijkste gedeelte dus ;).

Vetverbranden is nog altijd meer kcal verbruiken dan je binnenkrijgt. Mij helpt het altijd wel als ik clean eet ipv cut op iifym.
 
  • Like
Waarderingen: Ot92
Reken je macro's/energiebehoefte eens uit op weightrainer en iifym
Veel eiwitten sowieso, koolhydraten... hangt ervan af.

Uit je eerste post lijkt het alsof je toch reeds al heel wat info kent, dus als je met vragen zit, stel die iets specifieker.

En ja, boys will be boys, dus een blote vrouwenbuik ingesmeerd met Calvé pindakaas lijkt voor ons (cuttende) "bodybuilders" een lekker tussendoortje.

1m69, 51 kg, dat moet toch redelijk in orde zijn, niet?
 
Creëer een calorietekort. That's all :)
 
Bedankt voor de reacties!

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------

Reken je macro's/energiebehoefte eens uit op weightrainer en iifym
Veel eiwitten sowieso, koolhydraten... hangt ervan af.

Uit je eerste post lijkt het alsof je toch reeds al heel wat info kent, dus als je met vragen zit, stel die iets specifieker.

En ja, boys will be boys, dus een blote vrouwenbuik ingesmeerd met Calvé pindakaas lijkt voor ons (cuttende) "bodybuilders" een lekker tussendoortje.

1m69, 51 kg, dat moet toch redelijk in orde zijn, niet?

Ik kan nog niet reageren op je privé bericht(moet 10 Posts hebben).

Nee mijn gewicht is goed zoals het is, maar ik wil er graag mee uit halen.
Uiteindelijk wil ik richting het fysiek van Sandra Prikker.. Ik merk alleen dat het lastig is om puur spier aan te komen en vet te verliezen tegelijk. Nogmaals bedankt!
 
hoi suus03,

de beste manier om het vet rond jouw bek weg te krijgen is het smeren van pindakaas. Ja echt, dit klinkt heel raar, maar pindakaas bevat bepaalde vetzuren die aan bepaalde receptoren binden op de vetcellen die een proces genaamd 'lipolyse' stimuleren. Dat betekent kortgezegd dat er vet wordt vrijgemaakt uit de vetcellen, die vervolgens ergens anders worden gebruikt, zodat je verhoudingsgewijs meer vet verliest rond je buik. Het handigste is om dit voor het slapen gaan op je buik te smeren en af te dekken met wat van dat keukenfolie. Let wel op dat je geen light pindakaas oid. Haalt, daarin is de concentratie van deze vetverliesstimulerende vetzuren veel lager. Succes!

cant argue with the master
 
717820179.jpg


Hoog doel dat je stelt, succes ermee
 
Klopt! Thanks :)
 
hoe ging het slapen SuuS? last gehad van de pindakaas of vershoudfolie?
 
Ik heb heerlijk geslapen hoor, zonder pindakaas of folie
 
Back
Naar boven