AndroidHealthClinic

Bosco's Ongeval

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orthopeed had bij de operatie 1mnd geleden 1 schroef vergeten...wel slordig natuurlijk
Hij benadrukte dad ik daar geen hinder van zal ondervinden.

Evt kan deze nog verwijderd worden

De gaten zullen niet dichtgaan maar wel verharden
 
Ik zei het in je andere log al...
Vergeten?? is toch en flinke schroef die je niet zomaar oer het hoofd ziet lijkt me :(
Hoop echt dat je er geen hinder van zal krijgen...
 

Orthopeed had bij de operatie 1mnd geleden 1 schroef vergeten...wel slordig natuurlijk
Hij benadrukte dad ik daar geen hinder van zal ondervinden.

Evt kan deze nog verwijderd worden

De gaten zullen niet dichtgaan maar wel verharden

:mad: Geen hinder ondervinden..
Dat Zeggen ze altijd in die situaties.
Frustrerend! Maar de rest is er in ieder geval uit.

Heb je eigenlijk geen zin nu het allemaal een stuk beter gaat dit log te closen en er definitief een trainingslog van te maken?
Kun je daar vast wel een update geven van je herstel tussendoor ;)
 
:mad: Geen hinder ondervinden..
Dat Zeggen ze altijd in die situaties.
Frustrerend! Maar de rest is er in ieder geval uit.

Heb je eigenlijk geen zin nu het allemaal een stuk beter gaat dit log te closen en er definitief een trainingslog van te maken?
Kun je daar vast wel een update geven van je herstel tussendoor ;)

Tja geen apparatuur om te controleren tijdens de operatie
Die schroef was al aardig ingekapseld
Hij heeft wel geprikt of hij nog iets kon vinden..maar prikte op dat beenkapsel
Wellicht een metaaldetektor gebruiken oid

Ik heb al een bestaand trainingslog Lennart ;)
 
Ik zei het in je andere log al...
Vergeten?? is toch en flinke schroef die je niet zomaar oer het hoofd ziet lijkt me :(
Hoop echt dat je er geen hinder van zal krijgen...

Misschien laat ik het er nog wel uithalen....
 
Misschien laat ik het er nog wel uithalen....
Het puntje van die schroef zit wel dicht tegen kuitbeen aan, misschien toch beter eruit laten halen. Mooie gaten blijven er trouwens achter :D
 
Het puntje van die schroef zit wel dicht tegen kuitbeen aan, misschien toch beter eruit laten halen. Mooie gaten blijven er trouwens achter :D

Daar hebben we over gesproken...maar geeft een vertekend beeld in diepte
Hij zit verder naar voren en dus helemaal vrij van het kuitbeen
 
Eikels zijn het... ik hoor te vaak dat er iets vergeten word of dat er andere fouten gemaakt worden. Het blijven natuurlijk mensen...maar veel kan voorkomen worden. Vervelend voor je!
 
Vooropgesteld dat mijn enkel niet zo zwaar beschadigd was wil ik toch zeggen dat ik een gelijksoortige situatie heb gehad. Bij mij was het de bedoeling om alles uit mijn enkel te halen behalve een klein plaatje en twee schroefjes, die zouden er voor altijd in kunnen blijven zitten. Deze zaten precies op het bot aan de buitenkant van mijn enkel en dit bleef maar gevoelig, er zit buiten je huid praktisch geen weefsel overheen. Hoge schoenen of laarzen kon ik niet dragen, dat irriteerde en als ik er tegen stootte of zelf verkeerd op lag in bed verging ik van de pijn, dus is uiteindelijk toch alles uit mijn enkel gehaald en vrij snel was de gevoeligheid meer dan acceptabel.
 
Laatst bewerkt:
Eikels zijn het... ik hoor te vaak dat er iets vergeten word of dat er andere fouten gemaakt worden. Het blijven natuurlijk mensen...maar veel kan voorkomen worden. Vervelend voor je!

Alles staat geregistreerd van wat waar en hoeveel er geplaatst is...lijkt mij
Het is echt n kwestie van jezelf controleren

Dat doen we allemaal om goed te functioneren
 
Vooropgesteld dat mijn enkel niet zo zwaar beschadigd was wil ik toch zeggen dat ik een gelijksoortige situatie heb gehad. Bij mij was het de bedoeling om alles uit mijn enkel te halen behalve een klein plaatje en twee schroefjes, die zouden er voor altijd in kunnen blijven zitten. Deze zaten precies op het bot aan de buitenkant van mijn enkel en dit bleef maar gevoelig, er zit buiten je huid praktisch geen weefsel overheen. Hoge schoenen of laarzen kon ik niet dragen, dat irriteerde en als ik er tegen stootte of zelf verkeerd op lag in bed verging ik van de pijn, dus is uiteindelijk toch alles uit mijn enkel gehaald en vrij snel was de gevoeligheid meet dan acceptabel.

Zit ook wel een beetje in mijn achterhoofd om het te verwijderen.
Als later die plek begint te zeuren...kan die er misschien niet meer uit
Eerst maar herstellen en dan bv in februari eruit....tja
 
Zit ook wel een beetje in mijn achterhoofd om het te verwijderen.
Als later die plek begint te zeuren...kan die er misschien niet meer uit
Eerst maar herstellen en dan bv in februari eruit....tja
Ja, ze gaan het er toch niet nu uithalen, dus je hebt nog even de tijd om het aan te kijken en dan de beslissing te nemen...
 
het is wel heel erg lullig dat ze dat dan weer laten zitten, maar het is niet waarschijnlijk dat je er last van gaat krijgen
 
Ik vind het eerlijk gezegd vrij stompzinnig dat ze gewoon een schroef over het hoofd zien. Je bent met een lichaam bezig, niet met één of ander timmerproject. Nou ja, hoop dat je er geen last van krijgt, Bossie.
 
Ik vind het eerlijk gezegd vrij stompzinnig dat ze gewoon een schroef over het hoofd zien. Je bent met een lichaam bezig, niet met één of ander timmerproject. Nou ja, hoop dat je er geen last van krijgt, Bossie.

Het is ook gewoon heel slorig....en hij komt er nog mee weg ook :mad:
 
Ze komen er altijd mee weg.

Lijkt meer op een klusjesman...

"Hup daar is Willem met de waterpomptang......"

Gelukkig geen gereedschap achtergelaten :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven