XXL Nutrition

Bosco's Ongeval

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Zojuist een schoon verbandje dr om ..het ging weer bloeden...tja verband zat vastgeplakt
Het is weer een ritsluiting..allemaal nietjes weer...lekker straks met verwijderen :mad:
Mn eerste wandelingetje buitenshuis..toch wel ff doorbijten....easy does it..

Ik had vannacht 1 declofinac minder genomen met als gevolg midden in de nacht wakker van de pijn...slecht idee dus
ik ga niet meer bezuinigen op pijnstillers..daar wordt je behoorlijk chagerijnig van

Pootjes omhoog :)

Rustig aan he, Bossie. Goed herstellen (met painkillers als dat nodig is!) en daarna weer knallen. Wat een zooitje ijzer had je erin zitten, zeg!

Gewoon de pijnstillers nemen, slecht slapen is nog slechter voor het herstel.

Dan toch die extra diclo er maar weer in hoor! Slaap=herstel!

gewoon je pijnstillers nemen inderdaad boss, pijn is niks, pijn maakt je klein en je wordt er oud van.
die tramadol is de basis van je pijnbestrijding neem ik aan, en de diclo is voor de finetuning?

gewoon je pijnstillers nemen inderdaad boss, pijn is niks, pijn maakt je klein en je wordt er oud van.
die tramadol is de basis van je pijnbestrijding neem ik aan, en de diclo is voor de finetuning?

Nee niet bezuinigen op de pijn...wordt er chagerijnig van
Die tramadol is een soort van morfine kun je ook wat suf van worden daarom gebruik ik die alleen om te slapen
diclo is pijnbestrijding met maagbeschermer...wel heftig...maar ja....

Gewoon lekker gaan slapen Bos! :)

Ik was al bang dat ik wat gemist had de laatste tijd.... maar het ging weer in dit log verder. :o
Nou nou, het hele bouwpakket is er dus uit. Pijnlijke geschiedenis.
Sterkte met je herstel en de pijntjes. Ik hoop dat het nu snel de goeie kant op gaat!

Dank je Neet
Recoveren is ook wel een beproeving hoor
Wellicht dat ik in December de draad weer op pak, tenslotte is het deze operatie alleen grotendeels een vleeswond

Halve kracht vooruit maar wel high frequentie voor een paar mnd opbouwend van 50 naar max 70% 1RM
Dus 3x/wk Benchen met wat lichte assistance
Hiermee leg ik een mooie basis de komende mnd met een lage intensiteit...lijkt me voor dit moment ideaal

en dan inhet voorjaar 2018 weer vol aan de bak....

Vleeswond, maar ze hebben ook weer in je botten moeten peuteren om die schroeven eruit te halen :)
Mooie voornemens voor 2018 in ieder geval :thumbup:

Ja inderdaad das ook wel weer zo....easy does it..

Gewoon rustig 2018 inwandelen om vervolgens weer te leren rennen he! ;)

En wat zijn jouw voornemens voor 2018 @marina1975 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven