XXL Nutrition
Foto Contests

Strive4muscle

Beste DBB’s,

Ik ben Rick, de meeste mensen van dit forum kennen mij onder de naam Strive4Muscle, ik ben 25 jaar en inmiddels al z’n 7-8 jaar bezig met fitness, waarvan ik de laatste 4 jaar serieus bezig ben met bodybuilding. Wat begon als tijdsbesteding heeft zich ontwikkeld tot een uit de hand gelopen hobby die ik nog steeds elke dag vol passie doe. Voor mij was de fotowedstrijd een stok achter de deur om 110% te blijven geven en mijn fysiek te blijven ontwikkelen. Ook het loggen heeft hier duidelijk aan bijgedragen! Normaliter zou ik voor een wedstrijd altijd droogtrainen, maar voor deze contest heb ik het tegenovergestelde gedaan. Ik ben van nature al vrij droog en mijn zwakke punt is dan ook het aanzetten van spiermassa, wat gewoon een ontiegelijk lang proces is. Mijn stats bij de collage waren 103,5 kg bij 1,85m en een vetpercentage onder de 10% waarbij ik dagelijks rond de 4500 calorieën at.
Ik zou het jou ook gunnen, maar stiekem hoop ik natuurlijk te winnen. Ik moet ook wel zeggen dat ik de laatste weken vrij diep ben gegaan v.w.b. voeding, cardio en depletion training en heb het gevoel dat jij het wat relaxter hebt gehad, maar ik kan daar natuurlijk niet over oordelen. :) Gelukkig hoef ik niet naast jou op het podium te staan (ik neem aan dat jij na de wedstrijd B-atleet bent geworden). :P
Wel spannend dat we geen stemmen en tussenstanden kunnen zien, was dat andere jaren ook zo voor de deelnemers?
Ik zou het jou ook gunnen, maar stiekem hoop ik natuurlijk te winnen. Ik moet ook wel zeggen dat ik de laatste weken vrij diep ben gegaan v.w.b. voeding, cardio en depletion training en heb het gevoel dat jij het wat relaxter hebt gehad, maar ik kan daar natuurlijk niet over oordelen. :) Gelukkig hoef ik niet naast jou op het podium te staan (ik neem aan dat jij na de wedstrijd B-atleet bent geworden). :P
Wel spannend dat we geen stemmen en tussenstanden kunnen zien, was dat andere jaren ook zo voor de deelnemers?
[/QUOTE]
Haha ja ik zag het man 1700 kcals, holyshit!! Zo diep ben ik niet eens in m’n wedstrijd preps hoeven gaan. Je zult je wel even ellendig hebben gevoeld :p?
Ik ben inmiddels A-atleet, 1ste op de JBC geworden en een top 5 plaatsing op de OR, waar ik eigenlijk ook wel een 2e plek had verdiend, als ik de rest mag geloven. Je zult er nog wel achterkomen als je wedstrijden gaat doen hoeveel vriendjespolitiek er in die wereld omgaat, echt bizar :o

Bulken vs cutten is bijna niet te vergelijken al moet ik zeggen dat die 4500 kcals er de laatste weken van de contest moeizaam naaronder gingen met temperaturen van +36 graden. Maar liever dat, dan zombiemodus op 1700 kcals haha. Hoe vaker je gaat diëten hoe makkelijker het je zal afgaan, m’n laatste wedstrijden begon het pas echt zwaar te worden 2 weken uit. Ik heb het hier toevallig nog vd week met @wovano over gehad. Hij zit dan nu wel nog 12-13 weken uit maar ervaart ook nog 0,0 moeilijkheden. Je leert van fouten die je in het verleden hebt gemaakt en voelt wanneer je de nodige aanpassingen moet doen.

Vind het ook wel shit dat we niet zien wat de tussenstand van het stemmen is, maar aan de andere kant houdt het de spanning er goed in :p zo duurt een weekje erg lang haha.

Meest complete bodybuilder met meeste size. Duidelijke fotos en goed geposeerd. Logs-training en voeding zien solid uit. No-brainer. Nr1

Meest complete fysiek!! Enige kritiekpuntje die ik nog had is dat ik je nog een tikkeltje droger had willen zien.

Gruwelijk fysiek bro! Wil graag 5 sterren geven. Verdiend voor niet alleen je shape maar ook zeer zeker je inzet. Op de 1 of andere manier kan ik niet op jouw foto klikken om een waardering te geven. ???

Gruwelijk fysiek bro! Wil graag 5 sterren geven. Verdiend voor niet alleen je shape maar ook zeer zeker je inzet. Op de 1 of andere manier kan ik niet op jouw foto klikken om een waardering te geven. ???
Misschien dat @wovano je kan helpen?

Ik kan zelf niet stemmen, omdat ik mee doe met de contest maar wat ik van andere comments heb begrepen is dat je op de collage van de persoon moet klikken. Onder de foto kun je dan een waardering geven... Daar op klikken en dan kun je sterren geven en eventueel een comment plaatsen. Comment plaatsen lukt al zo te zien, waardering nog niet :p

Media informatie

Categorie
Contest 2020
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.201
Aantal reacties
75
Beoordeling
4,48 50 reviews