AndroidHealthClinic
Foto Contests

Rob G

Verhaal:

Beste forumleden. Ik ben Rob en train nu zo'n 10 jaar met wisselende intensiteit. Ik ben begonnen met een kleine 52 kg bij een vet% van een kleine 6%, niet je doorsnee kleerkast kan je wel zeggen. Mijn grote broer en all-time hero ging al geregeld naar de sportschool, en dat was al goed te zien aan zijn (genetically privileged ;)) chizzled abs & tight chest. Toen ik de eerste blikken van verbazing en afgunst op de gezichten van mensen zag toen ze hem aanschouwde tijdens het zwemmen wist ik het: die blikken wil ik ook opwekken! Ik wilde ook blikken van walging, pure jaloezie en een diverse collectie aan squirtfontijnen die de lucht in knallen wanneer ik over het strand loop, en niet alleen door mijn massieve schlong die als een reusachtige mooseknuckle aftekend in mijn veels te strakke bikkembergs zwembroek. Dit was een nieuw doel voor mij, ik ga gespierd worden, shit just got real...

Vanuit daar is het een lange weg geweest met vallen en opstaan die ik nooit had af kunnen leggen zonder DBB, want er zijn veel momenten geweest dat ik bv tijdens mijn stage na het lunchen met collega's op de plee nog een pak droge brinta stond weg te rammen en dacht: Rob, wtf ben jij aan't doen?! Haha, je moet ooit tot extremen gaan om er extreem uit te zien...

Stats:
1.78m
81kg
8%

Ik ben vooral BB gericht in de zin dat ik massa voor kracht plaats, maar maar doe dit zeker niet alleen door in de gym pompsetjes te maken in de biceps curl machines. Ik train graag met hoge intensiteit en een redelijk hoog volume. Zoals in mijn log te lezen is ben ik het afgelopen jaar begonnen met WSB en ook eindelijk eens aan de cardio gegaan, en deze combo is echt killer voor mij. Naja, de pics zijn het resultaat, dus oordeel zelf. Veel succes aan de anderen afgetrainde mofo's hier want er zitten wat beeschten bij dit jaar,

Rob
Gruwelijk fysiek. Bovenlichaam is goed in balans.
Benen zijn iets minder maar verder ook erg goed. Je kuiten komen goed uit in deze pose, quads wat minder.
Fysiek: 9

Waarom 2x zelfde pose. Belichting werkt maar is niet super. Veel verschil tussen foto's. Poses zijn goed.
Foto: 7

Netjes in verhouding, alleen bij poseren mag je je benen iets meer naar binnen doen. Komen je benen wat beter uit, want nu kun je het buitenste gedeeldte van je quads amper zien.

Het was een beetje kiezen tussen de foto's en aangezien ik helaas niet zo veel goede pics met kuiten er bij had moest ik keuzes maken. In mijn log staan nog wat andere foto's, ook waar de benen wat beter op uit komen. hier kan je ze vinden:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f252/hardcore-rol-241381/index22.html#post5084687

jammer dat je die bruute FDB pose in je kamer er niet bij had gezet... maar deze zijn ook goed!

echt een mooi resultaat - ik heb je log met plezier gevolgt en je toewijding en betrokkenheid bij de discussies in andere logs was zeer bruikbaar en dat in combinatie met dit fysiek levert je echt wel een 10 op voor mij!

Super bro.
Je levenstijl je fysiek. Haha allles vind ik goed van je.
Je bent daarom voor mij de winner.

Super bruut fysiek. Geweldige kwaliteit ook, mooi symmetrisch en alles top in proportie! (buffel schouders en traps ook!!)

Puike fysiek en goeie aanleg. Maar wat ik het allerknapst vind is dat monikken bestaan wat je hebt geleefd, met zo goed als geen bier. Je moet het maar kunnen.

Sterk man . Buiten uw borst die misschien nog wat zwaarder kan heb ik geen opmerkingen .

Leuke intro ook ;-)

Een bb lichaam wat ook nog mooi is! (voor een vrouw dan...)..Een dikke 9. Mocht je ooit nog eens voor de winst willen gaan dan die foto met je broek op je enkels er niet meer tussen zetten.

Degelijk fysiek, in 10 jaar zou meer mogelijk moeten zijn denk ik maar ik weet zelf dat het niet altijd lukt.
WSB + cardio lijkt me een goede methode, ik moest binnenkort maar eens in je log bekijken hoe je dat gedaan hebt.

Media informatie

Categorie
Contest 2010
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
10.340
Aantal reacties
41
Beoordeling
0,00 0 reviews