XXL Nutrition
Foto Contests

aradev

Hallo DBB-ers,
Dit ben ik dus nu (eerst maar de harde feiten): 37 jaar, 57 kilo, vetpercentage nog nooit gemeten helaas (die waardeloze,onbetrouwbare weegschalen buiten beschouwing gelaten, die geven by the way trouwens +/- 22 % aan).

Trainingintensiviteit: 5 dagen in de week max. 1 uur krachttraining niet volgens vast schema maar met splitprincipe als basis. De eerste 2,5 maand van de contest heb ik elke oefening 5 setjes met 6 herhalingen gedaan. De laatste maand meer supersetjes of 4 setjes met 10 herhalingen (wegens de warmte en omdat ik zelf vond dat ik niet meer in massa wilde toenemen). Ik heb geprobeerd de nadruk te leggen op deadlift, squat en benchpress. Met als doel meer in kracht toe te nemen. Op dit moment is max kracht, volledige set: Benchpress 55 kilo, deadlift 70 kilo, squat 80 kilo. Verder fiets ik elke dag 20km berg op, berg af.

Voeding:
Geen schema. Geen bulk, geen cut, altijd eten op onderhoud. Basis: weinig suiker, altijd volkoren producten, voldoende groente, voldoende eiwitten (voor mij 1,5 gr per kilo lichaamsgewicht), geen extreme junk..Hoofddoel: het moet gezond en gevarieerd zijn en het moet erg lekker smaken. Ik gebruik geen enkel voedingssupplement.

Heel simpel dus eigenlijk. Het voordeel is dat ik dit vetpercentage en gewicht stabiel kan houden. De vraag is nu alleen of ik wel of niet meer in massa wil toenemen.

Log
https://forum.bodybuilding.nl/topics/aradevs-try-to-contest-2010.243223/
Ik vind dit fysiek het beste van deze contest, ik geef je een 10 omdat je er echt met kop en schouders bovenuit steekt.
Er doen nog 2 vrouwen mee aan deze contest die al een wedstrijd hebben gedaan maar dit ziet er een stuk beter uit! Heb je er nooit aan gedacht zelf een wedstrijd te doen? 37 jaar is nog niks joh, daarmee kun je nog makkelijk een wedstrijd winnen.
Op foto 4 kun je trouwens goed zien dat je lekker droog staat, mooie aders op de onderarmen!

Succes verder

Media informatie

Categorie
Contest 2010 (v)
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
13.031
Aantal reacties
46
Beoordeling